نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بروزرسانی سیستم عامل پرینتر چگونه انجام می‌شود؟ داشتن چندین لایه امنیتی بهترین روش توصیه شده برای محافظت فعال از دستگاه چاپی شما و به حداقل رساندن خطر حملات سایبری است. سیستم عامل پرینتر سامسونگ یکی از این لایه های کلیدی است. با این حال، اگر آخرین به‌روزرسانی میان‌افزار را برای پرینتر سامسونگ (یا دستگاه چند منظوره) خود ندارید، ممکن است کسب‌وکار خود را در معرض یک حمله سایبری بالقوه قرار دهید.

نظرسنجی Quocirca در سال 2023 از بیش از 500 تصمیم گیرنده فناوری اطلاعات نشان داد که 61 درصد از سازمان های مورد بررسی با از دست دادن داده های مربوط به چاپ ناامن مواجه شده اند و 38 درصد از این تصمیم گیرندگان موافق بودند که همگامی با تقاضاهای امنیتی چاپ سخت تر می شود.

اجازه ندهید پرینتر سامسونگ‌های شما به دریچه ای برای ورود مهاجمان سایبری به شبکه شما تبدیل شوند. به روز نگه داشتن سیستم عامل پرینتر سامسونگ بخش مهمی از استراتژی امنیت فناوری اطلاعات شما است. تصمیم‌گیری در مورد نحوه و زمان دقیق به‌روزرسانی سیستم‌افزار می‌تواند از کسب‌وکار به کسب‌وکار متفاوت باشد، اما هر روشی که انتخاب شود، همیشه مهم است که سیستم عامل ناوگان چاپ خود را به‌روز نگه دارید.

بروزرسانی سیستم عامل پرینتر
بروزرسانی سیستم عامل پرینتر

Firmware پرینتر سامسونگ چیست

سفت‌افزار پرینتر سامسونگ نرم‌افزاری است که پرینتر سامسونگ شما برای برقراری ارتباط با رایانه و شبکه کسب‌وکار شما استفاده می‌کند. این شامل کدی است که به پرینتر سامسونگ توضیح می دهد که چه چیزی را می خواهید چاپ کنید و چگونه می خواهید آن را چاپ کنید. چه یک پرینتر سامسونگ تک کاره یا یک دستگاه چاپ چند کاره داشته باشید، همه آنها برای عملکرد صحیح نیاز به استفاده از سیستم عامل پرینتر سامسونگ دارند.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای کارشناس برای امنیت چاپ سرتاسر پرینتر سامسونگ

چرا به روز رسانی سیستم عامل پرینتر سامسونگ مهم است

به‌روزرسانی‌های میان‌افزار توسط سازندگان تجهیزات پرینتر سامسونگ برای افزودن قابلیت‌های جدید یا رفع/وصله مشکلات شناخته شده صادر می‌شوند. گاهی اوقات، این به‌روزرسانی‌ها برای بستن حفره‌های موجود در نرم‌افزار طراحی می‌شوند که ممکن است قابل بهره‌برداری باشد. اگر این شکاف بسته نشود، یک مهاجم سایبری می‌تواند فرصتی برای ورود الکترونیکی از اینترنت به پرینتر سامسونگ شما داشته باشد و احتمالاً به شبکه رایانه‌ای کسب و کار شما نفوذ کند.

اگر این رخنه شناسایی و به سرعت خاموش نشود، احتمال جاسوسی مهاجم سایبری از فعالیت شبکه شما، استخراج داده های شما، سرقت هویت و/یا کنترل دستگاه های شما وجود دارد.

حتی شرکت‌های کوچک نیز می‌توانند قربانی یک حمله سایبری شوند و تأثیرات آن می‌تواند مخرب باشد. در واقع، 60 درصد از شرکت‌های کوچک در عرض شش ماه پس از تجربه نقض اطلاعات، از کار خارج می‌شوند. شرکت خود را در معرض خطر دزدیده شدن داده های خود و/یا نگهداری برای باج قرار ندهید. از به‌روزرسانی‌های میان‌افزار پرینتر سامسونگ مطلع باشید.

روش‌های رایج برای به‌روزرسانی میان‌افزار پرینتر سامسونگ

هنگام ایجاد طرح به‌روزرسانی میان‌افزار پرینتر سامسونگ، گزینه‌هایی خواهید داشت. اما اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا با ارائه دهنده خدمات چاپ مدیریت شده (MPS) کار می کنید یا خیر.

مدیریت ناوگان پرینتر خود در بروزرسانی سیستم عامل پرینتر

اگر ناوگان پرینتر سامسونگ خود را دارید و آن را مدیریت می کنید، باید این عادت برنامه ریزی شده باشد که به طور منظم با سازندگان پرینتر سامسونگهای خود چک کنید تا مطمئن شوید که مدل های پرینتر سامسونگ شما جدیدترین به روز رسانی سیستم عامل را دارند.

این مطلب را از دست ندهید   تضمین چاپ موبایلی ایمن در شرکت با پرینتر سامسونگ
بروزرسانی سیستم عامل پرینتر
بروزرسانی سیستم عامل پرینتر

کار با یک ارائه دهنده خدمات چاپ مدیریت شده

اگر از خدمات ارائه‌دهنده خدمات چاپ مدیریت‌شده (MPS) استفاده می‌کنید، هنگام ایجاد برنامه‌های به‌روزرسانی میان‌افزار پرینتر سامسونگ، روش‌های مختلفی برای انتخاب خواهید داشت.

در اینجا لیستی از متداول ترین روش ها آمده است، اما پیشنهاد می کنیم با ارائه دهنده MPS خود تماس بگیرید تا به طور کامل بفهمید و بررسی کنید که کدام روش ها در دسترس شما هستند:

  • به‌روزرسانی‌های دستی – می‌توانید به‌طور مرتب وب‌سایت‌های سازنده پرینتر سامسونگهای خود را برای به‌روزرسانی میان‌افزار یا بولتن‌های امنیتی بررسی کنید. مدیران فناوری اطلاعات در شرکت‌های بزرگ‌تر اغلب این مسیر را انتخاب می‌کنند، زیرا به کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا مزایای به‌روزرسانی‌ها را در مقابل اختلالات احتمالی که ممکن است ایجاد کنند، ارزیابی کند.
  • به‌روزرسانی‌های خودکار – در صورت درخواست، ارائه‌دهنده MPS شما ممکن است بتواند پرینترهای شما را به گونه‌ای پیکربندی کند که بارگیری خودکار سیستم‌افزار را به محض در دسترس بودن یا برنامه‌ریزی برای دانلود در ساعات غیر اداری برای راحتی کاربر بپذیرد. شرکت های کوچکتر اغلب این مسیر را انتخاب می کنند.
  • به‌روزرسانی‌ها در طول تماس سرویس – ارائه‌دهندگان خدمات MPS اغلب یک بررسی به‌روزرسانی میان‌افزار پرینتر سامسونگ را به‌عنوان بخشی از رویه‌های استاندارد تماس سرویس خود در نظر می‌گیرند.
  • علاوه بر این، برخی از ارائه دهندگان MPS به روز رسانی های امنیتی چاپ اختیاری و اطلاعات را از طریق ایمیل برای آرامش بیشتر ارائه می دهند.

کدام روش به‌روزرسانی میان‌افزار پرینتر سامسونگ را باید انتخاب کنم

داشتن برنامه ای برای رسیدگی به به روز رسانی سیستم عامل پرینتر سامسونگ، مهم است. روش و سرعت به کسب و کار شما بستگی دارد، اما باید با سایر رویه‌های امنیتی سازمان و ابتکارات فناوری اطلاعات سازگار باشد.

این مطلب را از دست ندهید   خدمات ارائه دهنده در پرینتر سامسونگ

پرینتر شبکه ای چیست و چگونه باید آن را فعال کنیم؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میکنیم مقاله « نحوه اضافه کردن پرینتر سامسونگ شبکه‌ای» را از دست ندهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =