نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اضافه کردن پرینتر سامسونگ شبکه‌ای چگونه انجام می‌شود؟پرینتر سامسونگ شبکه می توانند در مواقعی که کاربران نیاز به چاپ داشته باشند، راحتی را ارائه دهند. اگر یک پرینتر سامسونگ مشغول یا آفلاین باشد، کاربر می تواند پرینتر سامسونگ دیگری را در شبکه انتخاب کند. کسب‌وکارهای امروزی معمولاً پرینتر سامسونگ خود را شبکه می‌کنند تا از مزایایی که از طریق اتصال پرینتر سامسونگ محلی قابل دسترسی نیستند استفاده کنند. در اینجا آمده است که افزودن پرینتر سامسونگ شبکه چه کاری می تواند برای سازمان شما انجام دهد و چگونه می توانید یک پرینتر سامسونگ جدید را به شبکه فعلی خود اضافه کنید.

اضافه کردن پرینتر سامسونگ شبکه‌ای
اضافه کردن پرینتر سامسونگ شبکه‌ای

پرینتر سامسونگ شبکه چیست

پرینتر سامسونگ شبکه زمانی است که از یک شبکه مشترک (چه با سیم یا بی سیم) برای اتصال بیش از یک کامپیوتر به یک پرینتر سامسونگ مشترک استفاده می شود. پرینتر سامسونگ شبکه یک راه کارآمد برای چندین کارمند برای دسترسی به چندین پرینتر سامسونگ مشترک هستند. این کار توانایی کارمند را برای چاپ بر روی انواع مختلف پرینتر سامسونگها (مانند لیزری، جوهر افشان، حرارتی)، دسترسی به گزینه‌های تکمیل (مانند منگنه‌سازی، ساخت جزوه‌های تا شده، و غیره) و چاپ در مکان‌های فیزیکی مختلف (مانند ساختمان‌ها) در شبکه سازمان افزایش می‌دهد.

در مقابل، یک پرینتر سامسونگ محلی از طریق یک کابل به یک کامپیوتر متصل می شود. بنابراین، یک پرینتر سامسونگ محلی فقط می تواند کارهای ارسال شده از رایانه ای را که به طور فیزیکی به آن متصل است، چاپ کند. این تنظیم معمولاً با استفاده از یک پرینتر سامسونگ رومیزی کوچک در همان اتاقی که رایانه در آن قرار دارد یافت می شود.

این مطلب را از دست ندهید   صفر تا صد تعویض و نصب کارتریج پرینتر سامسونگ

مزایای پرینتر سامسونگ شبکه برای مشاغل

کسب‌وکارها برای به حداکثر رساندن مزایای ناوگان خود روی پرینتر سامسونگ شبکه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از جمله:

  • صرفه جویی در پول (شما می توانید ناوگان چاپ خود را کاهش دهید.)
  • چاپ اسناد از هر کجا (مناسب برای کارمندانی که بین چندین مکان کسب و کار شما سفر می کنند.)
  • دسترسی به پرینتر سامسونگی با قابلیت های بیشتر (در مقایسه با پرینتر سامسونگ شخصی و رومیزی.)
  • داده ها و تجزیه و تحلیل بیشتر (مصرف پرینتر سامسونگ و منابع خود را پیگیری کنید.)

نگرانی های امنیت شبکه

با این حال، پرینتر سامسونگ تحت شبکه به اقدامات امنیتی بیشتری برای ایمن نگه داشتن شبکه و داده های شما نیاز دارند. اگر شبکه خود را ایمن نکنید، هر گونه داده ارسال شده به پرینتر سامسونگ را در معرض خطر قرار خواهید داد زیرا ممکن است در برابر نقض امنیتی آسیب پذیر باشد. مطمئن شوید که یک شبکه امن و محافظت شده با رمز عبور برای محافظت از داده های خود راه اندازی کنید.

همچنین راه اندازی یک سرور پرینتر سامسونگ برای مدیریت کارهای چاپی دریافتی و کاهش بار داده، ایده خوبی است. علاوه بر این، سرورهای چاپ به شما امکان می دهند شبکه خود را ایمن کنید تا از حفره های امنیتی جلوگیری کنید.

اضافه کردن پرینتر سامسونگ شبکه‌ای
اضافه کردن پرینتر سامسونگ شبکه‌ای

دستورالعمل اضافه کردن پرینتر سامسونگ شبکه

نصب درایور شبکه روی پرینتر سامسونگ شما یک فرآیند ساده است. در اینجا دستورالعمل های کلی در مورد نحوه نصب درایور با کشف دستگاه های موجود در شبکه آورده شده است. با این حال، همیشه دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید تا از دسترسی و راه اندازی مناسب اطمینان حاصل کنید.

  1. نصب کننده دانلود شده از وب سایت سازنده را شروع کنید. روی فایل دانلود شده دوبار کلیک کنید تا از حالت فشرده خارج شود. اگر نصب کننده پس از فشرده سازی به طور خودکار شروع به کار نکرد، روی [exe] دوبار کلیک کنید.
  2. زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی «بعدی» کلیک کنید.
  3. در مرحله بعد، ممکن است قرارداد مجوز نرم افزار سازنده را مشاهده کنید. برای تایید محتوا روی “بله” کلیک کنید.
  4. در بخش «تنظیم پرینتر سامسونگ»، روی «استاندارد» و «بعدی» کلیک کنید تا پرینتر سامسونگها را در شبکه جستجو کرده و نصب کنید.
  5. آیتم(های) مورد نیاز برای نصب و فرآیند نصب درایور پرینتر سامسونگ را انتخاب کنید، سپس روی “بعدی” کلیک کنید.
  6. دستگاه را برای نصب از [فهرست پرینتر سامسونگ] انتخاب کنید.
  7. “تنظیم اطلاعات پرینتر سامسونگ” را انتخاب کنید و روی “بعدی” کلیک کنید تا نام دستگاه را تغییر دهید، آن را به عنوان دستگاه پیش فرض تنظیم کنید یا نمایه پیکربندی را تغییر دهید. (در غیر این صورت برای حفظ نام فعلی دستگاه، فقط روی «بعدی» کلیک کنید و به مرحله 9 ادامه دهید.)
  8. نام پرینتر سامسونگ خود را به یکی از انتخاب های خود تغییر دهید و روی «بعدی» کلیک کنید.
  9. «فهرست پرینتر سامسونگ برای نصب درایور» را علامت بزنید و روی «شروع» کلیک کنید.
  10. روی «Restart» یا «Exit» کلیک کنید.
این مطلب را از دست ندهید   فعال کردن چاپ امن BYOD پرینتر سامسونگ

مدیریت چاپ بدون دردسر در اضافه کردن پرینتر سامسونگ شبکه‌ای

تهیه ترکیب صحیح تجهیزات برای ناوگان پرینتر سامسونگ شما و نگهداری از آن اساس مدیریت چاپ است. ما در printer-samsung.ir همچنین راه حل های استراتژیک برای رسیدگی به چرخه عمر پرینتر شما از جمله مدیریت دستگاه، پروتکل های امنیتی، بهینه سازی چاپ، چاپ ابری و چاپ موبایل، تجزیه و تحلیل، ردیابی کاربر، مدیریت عرضه، کاهش ضایعات، آموزش کارکنان، تجمیع ناوگان، اجاره انعطاف پذیر ارائه می دهد. شرایط و موارد دیگر!

آیا نمی دانید که آیا زمان آن رسیده است که فناوری دفتر تجاری خود را به روز کنید؟ برای دانلود این چک لیست ممیزی چاپ برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها در محیط چاپ خود و یافتن فضایی برای بهبود، روی پیوند زیر کلیک کنید.

کارتریج پرینتر چیست و چگونه باید آن را در چاپگر فعال کرد؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم مقاله « مقایسه کارتریج تونر سازگار با کارتریج OEM » را از دست ندهید. در مقاله‌های بعدی همراه ما باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 19 =