نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خدمات ارائه دهنده در پرینتر سامسونگ چیست و چگونه فعال می‌شود؟ آمریکایی ها محصولات بیشتری را به عنوان خدمات خریداری می کنند. بیشتر فناوری ما به‌عنوان یک برنامه آنلاین در دسترس است و حتی تیغ‌های تیغ و لوازم زیبایی را می‌توان به عنوان خدمات اشتراک تحویل داد.

پس چرا پرینتر سامسونگی اداری خود را به عنوان خدمات خریداری نمی کنید؟ هنگام خرید یک محصول یا خدمات جدید، اکثر ما تصور می کنیم که فروشنده ما را تحت فشار قرار می دهد تا چیزی بیشتر از چیزی که واقعاً نیاز داریم بخریم. اما هدف یک سرویس چاپ مدیریت شده (MPS) کاهش – کاهش هزینه‌های کل، کاهش تعداد دستگاه‌ها، کاهش تعداد تولیدکنندگان و مدل‌ها، کاهش زمان صرف فناوری اطلاعات برای کار با دستگاه‌ها و کاهش تعداد فروشندگانی است که شما کار می‌کنید.

خدمات ارائه دهنده در پرینتر سامسونگ
خدمات ارائه دهنده در پرینتر سامسونگ

خدمات مهم در پرینتر سامسونگ

MPS باید با نیازها و اهداف سازمان شما با استفاده از مقایسه ها و روندهای شرکتی برای تصمیم گیری از دیدگاه جهانی، به جای یک واحد یا کالا، مطابقت داشته باشد. یک برنامه خدمات چاپ مدیریت شده راه حل ها و مزایایی را ارائه می دهد زیرا برنامه:

  • مدیریت روزانه محیط چاپ و تصویربرداری خود را از طریق نظارت بر دستگاه نظارت و بهینه سازی کنید.
  • یک گزارش منظم از محیط چاپ و پیشرفت اجرای MPS ارائه دهید.
  • اهداف و مقاصدی را تعیین کنید که بتوانیم برای اطمینان از موفقیت در برنامه جدید MPS شما اندازه گیری کنیم.
  • تعیین اهداف مسئولیت اجتماعی شرکت و توسعه برنامه های بازیافت مناسب و ابتکارات زیست محیطی.
  • برای کمک به دستیابی به اهداف زیست محیطی و در عین حال کاهش هزینه، «خط مشی چاپ» را توسعه و اجرا کنید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه بروزرسانی سیستم عامل پرینتر سامسونگ

هنگامی که یک استراتژی ناوگان مستقر شد، ما با شما همکاری خواهیم کرد تا مناطقی را که می‌توانند از یکپارچه‌سازی و همچنین راه‌حل‌هایی برای بهبود گردش کار اسناد سود ببرند، ارزیابی کنیم. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

شرکت سامسونگ یکی از کمپانی‌های بزرگ در زمینه طراحی و تولید محصولات هوشمند است. این شرکت سازنده انواع پرینتر هوشمند لیزری و جوهری هم می‌باشد. هر کدام از این پرینترها قابلیت‌های مختلف و جدیدی در اختیار کابران قرار می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه و قیمت خرید این پرینترهای هوشمند پیشنهاد می‌کنیم مقاله « تفاوت هزینه پرینتر سامسونگ لیزری و جوهرافشان چیست » را مطالعه کنید.

مرحله 1: کنترل خدمات ارائه دهنده در پرینتر سامسونگ

در طول این مرحله، تحلیلگران تجاری بر روی به دست آوردن کنترل ناوگان تمرکز می کنند. GFC مجموعه ای از امکانات مشتری ما را برای نقشه برداری و فهرست بندی تمام دستگاه های SFP (پرینتر سامسونگی تک کاره) و MFP (پرینتر سامسونگی چندکاره) انجام می دهد. هدف، از طریق شناسایی الکترونیکی و فیزیکی، شناسایی تمام دستگاه های خروجی، اعم از شبکه ای و محلی است. در صورت امکان، GFC با کاربران اصلی مصاحبه می کند تا درک جامعی از نیازهای آنها به دست آورد.

مرحله 2 خدمات ارائه دهنده در پرینتر سامسونگ: بهینه سازی

در این مرحله، تمرکز بر بهینه‌سازی ناوگان با حصول اطمینان از اینکه دارایی‌های چاپی به کارآمدترین راه‌های ممکن مستقر می‌شوند، است. یکی از اولین مواردی که باید ارزیابی شود، نیاز و استفاده از پرینتر سامسونگی محلی است. این پرینتر سامسونگ فقط به یک کاربر خدمات رسانی می کنند و به ندرت به شبکه متصل می شوند که باعث می شود در بیشتر محیط های تجاری ناکارآمد باشند. و خیلی اوقات، زمان برای راه رفتن در ساختمان یا طبقه دیگر برای مواد چاپی تلف می شود. خدمات چاپ مدیریت شده می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید کدام ماشین ها عملکرد ضعیفی دارند و آنها را با دستگاه های کارآمد جایگزین کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای کارشناس برای امنیت چاپ سرتاسر پرینتر سامسونگ
خدمات ارائه دهنده در پرینتر سامسونگ
خدمات ارائه دهنده در پرینتر سامسونگ

مرحله 3: تقویت در خدمات ارائه دهنده در پرینتر سامسونگ

در مرحله نهایی، زمانی که اندازه و دامنه ناوگان به سطوح قابل مدیریت رسید، هدف این است که فراتر از بهینه‌سازی حرکت کنیم و قابلیت‌های ناوگان را با استفاده از مدیریت اسناد و گردش کار اسناد برای بهبود فرآیندهای تجاری اولیه و مدیریت خروجی چاپی افزایش دهیم. .

کارشناسان GFC با مشتری کار می کنند تا ناامیدی های مرتبط با فرآیندهای خاص در سازمان خود را شناسایی کنند. سپس مشتری را در تمرینات علائم یک فرآیند شکسته درگیر می کنیم. راه‌حل‌های خدمات چاپ مدیریت‌شده به اشکال مختلفی ارائه می‌شوند و می‌توانند متناسب با نیازهای کسب‌وکار شما تنظیم شوند. این یک راه حل کامل چاپ است که کارکنان فناوری اطلاعات شما را بر اولویت های دیگر متمرکز می کند، هزینه های چاپ را کاهش می دهد، بهره وری را بهبود می بخشد و به طور کلی اثربخشی محیط چاپ شما را افزایش می دهد.

برنامه های MPS در پرینترهای سامسونگ چه مزایایی دارند

برنامه های MPS حتی حجم کار بخش فناوری اطلاعات شما را کاهش می دهد و در نتیجه کارایی آنها را افزایش می دهد. در نهایت، برنامه های MPS مشارکتی هستند که توانایی یک کسب و کار را برای مدیریت کارآمدتر محیط چاپ خود افزایش می دهند.

MPS شما را قادر می سازد تا هزینه ها (و فروشندگان) خود را ادغام کنید، که این امکان را برای یک سرمایه گذاری ماهانه ثابت فراهم می کند. علاوه بر این، ممکن است کنترل دسترسی به اسناد و دستگاه های چاپی مهم باشد تا اطلاعات محرمانه در معرض خطر قرار نگیرد. به عنوان مثال، استفاده از کارت‌های کلیدی کارکنان برای انتشار کارهای چاپی می‌تواند برای جلوگیری از نشستن کاغذهای محرمانه در سینی‌های خروجی برای دیدن یا گرفتن هر کسی نصب شود.

این مطلب را از دست ندهید   ۹ مشکل بزرگ پرینتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهارده =