نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مراحل فعال کردن چاپ امن BYOD پرینتر چگونه انجام می‌شود؟ چگونه کار چاپ خود را ارسال خواهید کرد؟ از لپ تاپ شما؟ تبلت؟ تلفن همراه؟ ترجیح شما ممکن است تحت تأثیر عملکرد شغلی شما، جایی که در حال کار هستید یا پروژه ای که چاپ می کنید، باشد. در هر صورت، کارمندان امروزی به انعطاف پذیری در چاپ نیاز دارند (و اغلب انتظار دارند). زیرا بیش از هر زمان دیگری، کارمندان اداری نیاز به دسترسی به انواع دستگاه های مختلف در یک ناوگان چاپی دارند. و تعداد فزاینده‌ای از کسب‌وکارها سیاست‌های «دستگاه خود را بیاورید» (BYOD) را در فرهنگ محل کار خود پیاده‌سازی می‌کنند تا برنامه‌های کاری ترکیبی را ترویج کنند و به کارمندان امکان انتخاب دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌های مرتبط با آن‌ها را آسان کنند.

چاپ ایمن باید بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی محل کار شما باشد، فرقی نمی کند که کارکنان شما یک برنامه ترکیبی کار می کنند، در دفتر هستند یا از راه دور کار می کنند.

فعال کردن چاپ امن BYOD پرینتر
فعال کردن چاپ امن BYOD پرینتر

چاپ امن چیست

ناوگان پرینتر سامسونگ تحت شبکه یک هدف شناخته شده برای هکرها هستند. این به این دلیل است که یک پرینتر سامسونگ ناامن می‌تواند نقطه ورود آسانی برای هکرها باشد تا به شبکه یک کسب‌وکار نامطمئن وارد شود. زمانی که هکر وارد می شود، می تواند برای دسترسی بیشتر به داده های شما گشت و گذار کند – به طور بالقوه باعث هرج و مرج در سیستم شما و/یا نگهداری داده های شما برای باج می شود. از این شانس استفاده نکن.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: راهنمای کارشناس برای امنیت چاپ سرتاسر پرینتر سامسونگ

این مطلب را از دست ندهید   7 نشانه نیاز به سرویس چاپ مدیریت شده پرینتر

نرم افزارهای فعال کردن چاپ امن BYOD پرینتر سامسونگ کدام اند

نرم‌افزار چاپ امن سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا بهتر از دستگاه‌های خود در برابر کاربران غیرمجاز محافظت کنند، در حالی که به کارمندان منتخب اجازه می‌دهد به ناوگان پرینتر سامسونگ دسترسی داشته باشند. تنظیمات کاربر کارمند را می توان طوری تنظیم کرد که فقط به پرینتر سامسونگ مورد نیاز برای موقعیت آنها دسترسی داشته باشد. مدیران همچنین این توانایی را دارند که در صورت تغییر نیازهای یک کارمند، مانند زمانی که قرار است به شعبه های دیگر سازمان سفر کنند، دسترسی بیشتری به آنها بدهند.

چاپ ایمن بخشی از روند چاپ اعتماد صفر است که به ایمن نگه داشتن اطلاعات حساس کمک می کند. این کار با الزام کاربر به تأیید هویت خود از طریق استفاده از یک کارت از پیش برنامه ریزی شده یا یک شماره شناسایی شخصی (PIN) وارد شده در دستگاه خروجی که در آن کار چاپ آزاد می شود و دریافت می شود، انجام می شود. هر کار چاپی دارای سطحی از خطرات امنیتی است، به همین دلیل است که نرم افزار چاپ ایمن همه کارهای چاپ را ردیابی می کند. مدیران امنیتی می‌توانند از داده‌های مشاغل گذشته برای شناسایی تهدید و بهبود دفاع‌های آینده استفاده کنند.

فعال کردن چاپ امن BYOD پرینتر
فعال کردن چاپ امن BYOD پرینتر

گزینه های چاپ امن برای سازمان های BYOD

سازمان‌ها می‌توانند چاپ BYOD ایمن را از طریق نرم‌افزار متقابل پلتفرمی و مجهز به موبایل فعال کنند. در حالی که نام‌های تجاری مختلف نرم‌افزاری وجود دارد که این کار را انجام می‌دهد، شرکت گوردون فلش (GFC) دو گزینه تست شده، قابل اعتماد و مطمئن در بازار ارائه می‌کند: PaperCut و uniFLOW. هر دو در بین مشتریان ما محبوب هستند و نیازهای آنها را برای چاپ ایمن موبایل برآورده کرده اند.

این مطلب را از دست ندهید   مدیریت سیستم پرینتر سامسونگ

نرم افزار چاپ ایمن با قابلیت موبایل به سازمان ها اجازه می دهد محیط های چاپ خود را بهتر کنترل کنند. عملکردهای رایج معمولاً شامل ردیابی کار چاپ، مسیریابی، قرار دادن کارهای چاپی در یک صف، بهبود سیاست های چاپ ایمن سازمانی، «چاپ دنبال من» تأیید شده توسط کاربر و ویژگی های تجزیه و تحلیل هزینه است.

برای ناوگان چاپی که از فرهنگ های محیط کار BYOD پشتیبانی می کنند، ما همچنین توصیه می کنیم نرم افزاری را انتخاب کنید که از انواع دستگاه های شخصی، از جمله لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، مطمئن شوید که نرم افزار شما از وسعت سیستم عامل های مورد استفاده (مانند تلفن های iOS و Android) پشتیبانی می کند.

برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه عیب‌یابی یا تعمیر انواع پرینتر هوشمند کافیست با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات پرینتر samsung در ارتباط باشید. در مقاله‌های بعدی ما را همراهی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =