نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مدیریت سیستم پرینتر چیست و چگونه انجام می‌شود؟ هنگام خرید پرینترهای اداری جدید به چه نکاتی توجه می کنید؟ احتمالات کپی، سرعت، وضوح تصویر، قابلیت اسکن و قابلیت اطمینان در صدر فهرست قرار دارند. در حالی که این ویژگی ها مهم هستند، باید در نظر بگیرید که چگونه راه حل چاپ شما می تواند به بهبود مستمر فرآیند و افزایش بهره وری کمک کند. اما آیا واقعاً می‌توان بهبود فرآیند و بهره‌وری را اندازه‌گیری کرد؟ آره. پیاده سازی استراتژی با استفاده از راه حل های مدیریت ناوگان پرینتر سامسونگ این امکان را فراهم می کند.

مدیریت سیستم پرینتر
مدیریت سیستم پرینتر

مدیریت ناوگان پرینتر سامسونگ چیست

مدیریت ناوگان پرینتر سامسونگ از استراتژی ها و نرم افزارها برای ردیابی استفاده از پرینتر سامسونگ در کل ناوگان استفاده می کند، از جمله اینکه چه کسی چه چیزی، چه زمانی و کجا چاپ می کند.

ارائه‌دهنده خدمات چاپ مدیریت‌شده (MPS) نرم‌افزار و ابزارهای دیگر را برای مدیریت پرینتر سامسونگ و دستگاه‌های چند منظوره شما به کار می‌گیرد. این راه حل به شما امکان می دهد استفاده از چاپ را تجزیه و تحلیل کنید، مسیرهای ممیزی واضح را به دست آورید، ناکارآمدی ها را مشخص کنید، هزینه ها را کنترل کنید، از انطباق اطمینان حاصل کنید و چاپ ایمن را اجرا کنید. مدیریت ناوگان پرینتر سامسونگ در سازمان شما چگونه می تواند باشد و چگونه شروع به کار می کنید؟

محیط چاپی موجود خود را حسابرسی کنید

ارزیابی یا ممیزی چاپ حرفه ای مقیاس محیط چاپ فعلی شما و نحوه ساختار آن را در حال حاضر به شما می گوید. چنین ممیزی پرچم قرمز یا ناکارآمدی را در محیط چاپ شناسایی می کند و به سؤالات زیر پاسخ می دهد:

  • چه تعداد دستگاه در حال استفاده است و آیا آنها برای دفاتر شما مناسب هستند؟
  • چقدر عمر از ناوگان فعلی شما باقی مانده است؟
  • چند فروشنده و قرارداد باید مدیریت کنید؟
  • چند دستگاه مالک و چند دستگاه اجاره ای هستند؟
  • هزینه های مصرفی شما و میانگین حجم ماهانه دستگاه های فعلی شما چقدر است؟
  • و بیشتر
این مطلب را از دست ندهید   دسترسی به مدار برد پرینتر ML2510

یک برنامه کاربردی FMAudit همچنین می تواند برای کشف، موجودی و ارزیابی تمام دستگاه های چاپ متصل به یک شبکه استفاده شود. این نرم افزار اطلاعات مربوط به پرینتر سامسونگی تحت شبکه مانند آدرس IP، آدرس MAC و خوانش کنتورهای فعلی دستگاه را ضبط و ذخیره می کند. همچنین داده‌ها را برای نشان دادن سطوح سیستم‌افزار و اینکه آیا به‌روزرسانی‌ها نیاز است یا خیر، جذب می‌کند. این به مدیران فناوری اطلاعات امکان می‌دهد دقیقاً بدانند چه منابعی در دسترس هستند و وضعیت آنها، و استراتژی را برای بهینه‌سازی ناوگان پرینتر سامسونگ شما ارائه می‌دهد.

ممکن است متوجه شوید که وقت آن رسیده است که ناوگان پرینتر سامسونگ و لوازم جانبی خود را استاندارد کنید تا همه آنها سازگار و مطابقت داشته باشند.

فعال کردن چاپ امن BYOD پرینتر سامسونگ چگونه انجام میشود؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میکنیم مقاله های دیگر ما در بخش وبلاگ سایت printer-samsung.ir را از دست ندهید.

مدیریت سیستم پرینتر
مدیریت سیستم پرینتر

نرم افزار مدیریت چاپ را نصب کنید

هنگامی که ناوگان پرینتر سامسونگ خود را آماده کردید، می خواهید یک راه حل مدیریت ناوگان چاپ مانند PaperCut یا uniFLOW را برای نظارت بر پرینتر سامسونگی خود نصب کنید. این به شما امکان می‌دهد کنترل‌های ورود مانند کشیدن کارت، پین، نام کاربری یا رمز عبور را نصب کنید.

اگر ناوگان پرینتر سامسونگ بزرگی دارید، کنترل های دسترسی را توصیه می کنیم. این امر امکان ردیابی استفاده از پرینتر سامسونگ را در سراسر شرکت شما، از جمله گزارش های هزینه، ممکن می سازد. این داده ها بهترین خدمات ممکن را برای همه کاربران فراهم می کند و بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق به افزایش بهره وری و کارایی کمک می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تضمین چاپ موبایلی ایمن در شرکت با پرینتر سامسونگ

ردیابی هزینه ها در دستگاه های چاپ

هدف مدیریت ناوگان پرینتر سامسونگ و MPS کاهش هزینه های چاپ است. برای برخی، این به معنای کاهش تعداد دستگاه‌ها یا تعداد فروشندگان، تولیدکنندگان و مدل‌های در حال استفاده است. هزینه های کمتر نیز به شکل کاهش نیروی کار است. تیم فناوری اطلاعات شما نیازی به صرف زمان زیادی برای کار با دستگاه ها نخواهد داشت.

نکته کلیدی برای صرفه جویی در مدیریت محیط چاپ، اندازه گیری و تنظیم مداوم به طور مداوم است. با نرم‌افزار مدیریت چاپ و اطلاعات آماری ارائه‌دهنده چاپ مدیریت‌شده خود، می‌توانید مناطقی را مشاهده کنید که با جابجایی، یکپارچه‌سازی، تعویض یا جایگزینی یک دستگاه، می‌توان بهبودهایی در آنها ایجاد کرد.

امنیت و انطباق چاپ را افزایش دهید

با افزودن احراز هویت و رمزگذاری اسناد موجود در ابزارهای مدیریت ناوگان، می توانید از دسترسی غیرمجاز به اسناد و شبکه ها جلوگیری کنید. پیاده‌سازی ورود به دستگاه، انتشار چاپ بر اساس تقاضا، احراز هویت دو مرحله‌ای و سایر اقدامات امنیتی کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که داده‌های محرمانه در دستان اشتباه قرار نمی‌گیرند، چه در اثر حملات سایبری یا زمانی که شخصی سندی را از پرینتر سامسونگ بازیابی می‌کند که برای پرینتر سامسونگ دیگری در نظر گرفته شده است. شخصی.

حمایت از ابتکارات مسئولیت اجتماعی

پایداری و صرفه جویی در هزینه اغلب دست به دست هم می دهند. هنگامی که از پرینتر سامسونگی کم مصرف استفاده می کنید، ضایعات کاغذ را به حداقل می رسانید و کاغذ و ماشین های قدیمی را بازیافت می کنید، اثر محیطی خود را کاهش می دهید و هزینه ها را کاهش می دهید.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه پرینترهای سامسونگ در سال 2020

یک سیستم نظارت متمرکز همچنین هشدارهایی را به ارائه‌دهنده چاپ شما ارسال می‌کند تا به آنها اطلاع دهد که زمان بررسی تعمیر و نگهداری یا زمان پر کردن منابع جوهر و تونر است تا تمام نشود. یک ارائه‌دهنده چاپ همچنین می‌تواند ماشین‌های قدیمی را بر اساس داده‌های حجمی و بینش نرم‌افزار مدیریت چاپ شما به جای نظرات کاربر بازنشسته، جایگزین و بازیافت کند. آنها همچنین آنها را از هرگونه داده پاک می کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 16 =