نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تضمین چاپ موبایلی ایمن در شرکت با پرینتر از چه روش‌هایی انجام می‌شود؟ کسب‌وکارهای بیشتری در حال پیاده‌سازی فناوری هستند تا کارمندان از طریق دستگاه‌های تلفن همراه مانند رایانه‌های لپ‌تاپ، تبلت یا حتی گوشی هوشمند شخصی خود، به عملکردهای تجاری دسترسی بیشتری داشته باشند. در حالی که این کار برای کارگرانی که از یک برنامه ترکیبی لذت می برند یا به طور مکرر به چندین مکان در سازمان شما سفر می کنند، راحتی را افزایش می دهد، مطمئن شوید که شبکه خود را ایمن نگه دارید.

این شامل درخواست‌های چاپ سیار در حال حرکت به پرینتر سامسونگ شبکه سازمان شما می‌شود. پرینتر سامسونگ یک هدف شناخته شده برای هکرها هستند. اگر مشخص شود که یک پرینتر سامسونگ شبکه ای امن نیست، یک هکر زیرک می تواند از این نادیده گرفتن سوء استفاده کند و عمیق تر به شبکه شما نفوذ کند – باعث سردردهای اضافی و احتمالاً سرقت داده های شما شود. این مقاله توضیح می‌دهد که چاپ موبایل چیست و چگونه می‌توانید شیوه‌های چاپ اسناد خود را بهتر ایمن کنید.

تضمین چاپ موبایلی ایمن در شرکت با پرینتر
تضمین چاپ موبایلی ایمن در شرکت با پرینتر

چاپ سیار  در تضمین چاپ موبایلی ایمن در شرکت با پرینتر چیست

چاپ سیار توانایی استفاده از یک دستگاه بی سیم مانند تلفن هوشمند برای ایجاد درخواست دیجیتال برای چاپ یک سند در پرینتر سامسونگ است. درخواست را می توان در هر جایی که اتصال به اینترنت وجود دارد انجام داد. با این حال، دستگاه باید به شبکه مورد نظر و پرینتر سامسونگ خاص دسترسی داشته باشد تا درخواست دریافت شود.

در حالی که عملکرد کلی چاپ سیار ساده است، همچنین به ایمن نگه داشتن شبکه پیچیدگی می بخشد. به همین دلیل بهترین روش نصب چاپ موبایل از طریق برنامه چاپ «دنبال کن» است.

این مطلب را از دست ندهید   خدمات ارائه دهنده در پرینتر سامسونگ

چاپ دنبال من چیست

چاپ دنبال من یک صف چاپ شبکه است که به طور خودکار صفحات را به پرینتر سامسونگ خاصی هدایت نمی کند. در عوض، کار چاپ شما در یک صف نگه داشته می‌شود و تا زمانی که به طور فیزیکی در پرینتر سامسونگ مورد نظر خود نباشید و احراز هویت مناسب را برای انتشار و چاپ سند خود وارد نکنید، چاپ نمی‌شود.

به این ترتیب، اگر مجاز به استفاده از پرینتر سامسونگ متعدد در یک سازمان هستید، می‌توانید پرینتر سامسونگی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با کار چاپ اسناد شخصی شما مطابقت دارد.

یک سند ساده‌تر ممکن است فقط نیاز به چاپ سیاه و سفید بر روی یک صفحه کاغذ 8.5 اینچی در 11 اینچ داشته باشد. یک کار چاپی پیچیده تر می تواند شامل رنگ، اندازه صفحه بزرگتر و صحافی کتابچه برای مواد فروش و بازاریابی باشد.

چاپ Follow Me به انعطاف پذیری بیشتر و همچنین افزایش بهره وری کارکنان، راحتی – و پتانسیل برای صرفه جویی در هزینه اجازه می دهد! همچنین امنیت بیشتری را فراهم می کند زیرا کاربران می توانند فقط به پرینتر سامسونگ منتخب دسترسی داشته باشند یا ممکن است به کل ناوگان چاپی سازمان شما اجازه دسترسی داده شود.

هنگام پیکربندی ناوگان چاپ خود برای چاپ دنبال من، سازمان شما می‌تواند از میان گزینه‌های انتشار مانند تایپ شماره شناسایی شخصی (PIN) یا رمز عبور در صفحه‌کلید پرینتر سامسونگ یا کشیدن نشان روی حسگر متصل به دستگاه، انتخاب کند. .

چگونه می‌توان با چاپ فالو من، امنیت سازمان من را افزایش داد

چاپ من را دنبال کن روش «چاپ و دویدن» را حذف می‌کند که در آن کاربر دکمه چاپ دستگاه خود را می‌زند و به سمت پرینتر سامسونگ می‌رود تا سند چاپ شده (اغلب حاوی اطلاعات ایمن) را قبل از اینکه دیگران ببیند آن را دریافت کند.

این مطلب را از دست ندهید   پاک کردن هارد دیسک پرینتر سامسونگ

مطمئناً، وارد کردن یک رمز عبور یا کشیدن یک نشان امنیتی با قابلیت چاپ چند ثانیه بیشتر طول می‌کشد. اما این دردسر لحظه ای چاپ را برای کل سازمان امن تر می کند.

در واقع چاپ فالو من مزایای بیشتری دارد. اگر پرینتر سامسونگی که انتخاب کرده‌اید خراب است، از آن دستگاه خارج شوید (اگر قبلاً وارد سیستم شده‌اید)، به پرینتر سامسونگ دیگری بروید که در شبکه خود به آن دسترسی دارید و خود را در دستگاه جایگزین تأیید کنید تا سند چاپی خود را دریافت کنید.

امنیت ناوگان چاپ همچنین باید شامل اتصال برای به روز نگه داشتن نرم افزار پرینتر سامسونگ به طور منظم برای جلوگیری از تهدیدات نرم افزار شناخته شده و جلوگیری از به خطر افتادن داده های حساس توسط هکرها باشد.

مدیریت دستگاه موبایل چگونه به بهترین شکل استفاده می شود

راه‌حل‌های مدیریت دستگاه تلفن همراه (MDM) به کسب‌وکارها و کارکنان آن‌ها کمک می‌کند دستگاه‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند شخصی را ایمن‌تر نگه دارند. این راه حل ها خطر امنیتی شما را از طریق روش هایی مانند قفل رمز عبور دستگاه، رمزگذاری داده ها و امکان حذف از راه دور داده های شرکت یا پاک کردن حافظه دستگاه کاهش می دهند. علاوه بر این، راه حل های MDM برای مطابقت با استانداردهای انطباق صنعت مانند HIPAA استفاده شده است.

آیا کاغذ در کیفیت چاپ تاثیر دارد؟ اگر پاسختان بله است حتما با ویژگی های کاغذ مناسب پرینتر هم آشنایی دارید. در غیر این صورت پیشنهاد میکنیم مقاله « تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر سامسونگ » را مطالعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم چاپ اسناد توسط کامپیوتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 8 =