نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

امنیت چاپ سرتاسر پرینتر سامسونگ چیست؟ پرینتر سامسونگ اداری مدرن مانند رایانه های شخصی دارای هارد دیسک، سیستم عامل و حافظه هستند و مستقیماً به اینترنت متصل می شوند، داده ها را با سرویس های ابری به اشتراک می گذارند و فکس ارسال می کنند. بدون تنظیمات امنیتی مناسب، هکرها می توانند یک درب پشتی به شبکه شرکت و آدرس IP شما دست یابند.

دانستن نحوه ایمن سازی پرینتر سامسونگ در برابر هکرها و تهدیدات سایبری برای متخصصان فناوری همیشه آسان نیست. دستگاه های تلفن همراه، محاسبات ابری، پرینتر سامسونگ بی سیم، کارگران از راه دور، هوش مصنوعی و ظهور اینترنت اشیا (IoT) چالش های امنیتی را از کانال های متعدد ایجاد می کنند. ایمن سازی دستگاه های چاپ از لحظه ای که شخص چاپ را فشار می دهد تا زمانی که اسناد خود را تحویل می گیرد برای بسیاری از صنایع بسیار مهم است. و در حالی که تاکتیک‌های زیادی برای تضمین امنیت چاپ وجود دارد، همه آنها به سه حوزه کلی خلاصه می‌شوند که باید مورد توجه قرار گیرند.

امنیت چاپ سرتاسر پرینتر سامسونگ
امنیت چاپ سرتاسر پرینتر سامسونگ

قبل از چاپ شبکه چاپ را ایمن کنید

اولین قدم برای ایمن سازی شبکه چاپی اعمال مجوزهای دسترسی کاربر است. این مجوزها دسترسی به برخی ویژگی‌های دستگاه‌های موجود در شبکه را مجاز یا مسدود می‌کنند. به عنوان مثال، کسب و کار شما ممکن است بخواهد به کارمندان پاره وقت دسترسی متفاوتی نسبت به کارمندان تمام وقت بدهد.

نرم افزارهای مناسب امنیت شبکه پرینتر سامسونگ

امنیت شبکه پرینتر سامسونگ به بهترین وجه از طریق استفاده از نرم افزارهای مدیریت چاپ مانند uniFLOW یا PaperCut انجام می شود. این سیستم ها با چندین برند، سیستم عامل و اپلیکیشن سازگار هستند. این نرم‌افزار داده‌ها را رمزگذاری می‌کند و دارای قابلیت‌های گزارش‌دهی باورنکردنی برای افزایش انطباق و مسیرهای ممیزی برای صنایع بسیار تحت نظارت مانند مراقبت‌های بهداشتی و آموزش (HIPAA و FERPA) است. گزارش دقیق نشان می دهد که چه کسی چه، چه زمانی و کجا چاپ کرده است.

این مطلب را از دست ندهید   تضمین چاپ موبایلی ایمن در شرکت با پرینتر سامسونگ

یک راه حل چاپ ایمن باید با ویژگی های امنیتی مانند رمزگذاری SSL، FTP ایمن و IPsec محافظت کند. این شامل به‌روزرسانی رمزهای عبور پیش‌فرض از تنظیمات کارخانه با گذرواژه‌های قوی، انجام وصله‌های امنیتی و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار و استفاده از آخرین سیستم عامل پرینتر سامسونگ است.

یک رویکرد لایه لایه برای امنیت چاپ کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که داده های حساس در سیستم داخلی دستگاه نگهداری نمی شوند و پرینتر سامسونگ توسط هکرها در معرض خطر قرار نمی گیرند. شرکت گوردون فلش می‌تواند این نصب‌ها را انجام دهد و سیستم‌ها را از راه دور به‌روزرسانی کند تا هیچ‌وقت نگران آن نباشید.

درایور چیست و چه تاثیری در پرینتر دارد؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم مقاله « درایور پرینتر سامسونگ چیست » در سایت printer-samsung.ir را کامل مطالعه کنید.

در حین چاپ گردش کار چاپ ایمن

حفظ کنترل و دید همه کاربران شبکه هنگام اتصال سیستم های تجاری بسیار مهم است. شرکت گوردون فلش یک صف انتشار پرینت ایمن را ایجاد می کند تا به کاربران نهایی امکان چاپ از یک شبکه چاپی امن (دنبال من) را بدهد. پس از چاپ یک کار، احراز هویت برای انتشار کار چاپ مورد نیاز است.

اینطوری کار میکنه:

  • در یک صف ورودی ایمن که روی دستگاه یا ایستگاه کاری شما پیکربندی شده است چاپ کنید
  • به هر پرینتر سامسونگ چند منظوره متصل (MFP) بروید و خود را در دستگاه با کارتخوان، نشان، پین یا روش تایید شده دیگر شناسایی کنید.
  • برای سطح بالاتری از امنیت، احراز هویت دو مرحله‌ای را آغاز کنید
  • کار چاپ مورد نظر را از صف چاپ انتخاب کنید
  • کار مشخص شده را در MFP رها کنید و کار چاپ می شود
این مطلب را از دست ندهید   پرکردن کارتریج پرینتر جوهر افشان

اگر دستگاهی در حال استفاده است یا به هر دلیلی در دسترس نیست، کاربران می توانند به سادگی به دستگاه دیگری رفته و کار چاپ خود را در آنجا جمع آوری کنند. مهمتر از همه، آنها هرگز نگران این نباشند که شخص دیگری کار چاپ را از پرینتر سامسونگ بگیرد، زیرا شخص دیگر نمی تواند خود را احراز هویت کند.

اگر به این سطح از امنیت پرینتر سامسونگ عادت ندارید، ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما اینطور نیست. در حالی که چاپ ایمن دستگاه ها را قفل می کند، این فرآیند ساده است و می تواند کار همه را بهتر و کارآمدتر کند.

امنیت چاپ سرتاسر پرینتر سامسونگ
امنیت چاپ سرتاسر پرینتر سامسونگ

پس از چاپ خروجی چاپی امن

نرم افزار قوی، احراز هویت، رمزگذاری و به روز رسانی های امنیتی، همه مهم هستند. با این حال، آنچه به همان اندازه مهم است، اطمینان از اینکه تیم داخلی شما از پروتکل های چاپ مناسب پیروی می کند و اطمینان از اقدامات امنیتی داخلی مانند کنترل های دسترسی و حفاظت از داده ها است.

امنیت فیزیکی پرینتر چیست و چگونه باید آن را اعمال کرد

سازمان ها همچنین باید نزدیکی پرینتر سامسونگ و امنیت فیزیکی را در نظر بگیرند. اگر دفتر شما دارای سوابق پزشکی یا مالی حساس است، سامسونگ را در مکانی قرار دهید که فقط افراد مجاز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. ممکن است بخواهید سیستم های نظارت تصویری یا کنترل دسترسی را در نظر بگیرید.

همچنین می‌توانید سینی‌های خروجی ویژه و کاست‌های کاغذ قفل‌کننده را انتخاب کنید که اسناد چاپی با اولویت بالا و موجودی کاغذ را جدا و محافظت کنند. به‌علاوه، خط‌مشی‌های چاپی را ایجاد کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید که شامل پروتکل‌هایی برای پرتاب نکردن اطلاعات حساس در سطل بازیافت و نحوه رسیدگی به کارهای چاپی بدون ادعا می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   7 نشانه نیاز به سرویس چاپ مدیریت شده پرینتر

نرم افزار مدیریت چاپ می تواند امنیت خروجی را با چاپ صفحات با واترمارک و امضای دیجیتال افزایش دهد. مدیران همچنین می توانند کارهای چاپی گذشته را از طریق مرورگر بررسی کنند و محتوای آرشیو شده را کنترل کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =