نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نحوه پاک کردن هارد دیسک پرینتر

پاک کردن هارد دیسک پرینتر/ اکثر مردم می دانند که وقتی زمان فروش، اهدا یا هدیه دادن یک رایانه قدیمی است، باید عکس ها، اسناد مالی و داده های خصوصی ذخیره شده روی هارد دیسک را پاک کنید. اما بسیاری از مردم نمی دانند که پرینتر سامسونگ استفاده شده نیز می توانند همان داده های شخصی را حفظ کنند. در این مقاله چیزی است که باید در مورد پاک کردن یا از بین بردن اطلاعات محرمانه هنگامی که پرینتر سامسونگ شما به پایان عمر مفید خود می رسد، بدانید.

پاک کردن هارد دیسک پرینتر

چه چیزی روی پرینتر سامسونگ ذخیره می شود؟

درست مانند یک کامپیوتر، پرینتر سامسونگ هم حافظه فرار (مانند RAM کامپیوتر) و هم حافظه غیر فرار (مانند هارد دیسک های کامپیوتر) دارند. هنگامی که پرینتر سامسونگ را خاموش می کنید، حافظه فرار ناپدید می شود، اما حافظه غیرفرار تا زمانی که حذف نشود، باقی می ماند.

به عبارت دیگر، بسیاری از پرینتر سامسونگ اداری بسیاری از ویژگی های یک کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه را دارند – هارد دیسک، حافظه سیستم، سیستم عامل و برنامه های کاربردی. این بدان معناست که پرینتر سامسونگ شما همان قابلیت‌ها و خطرات امنیتی را مانند هر دستگاه دیگری دارد.

دارایی های چاپی خود را به صورت دیجیتالی تمیز کنید

اگر در حال خلاص شدن از شر یک پرینتر سامسونگ قدیمی هستید و باید مطمئن شوید که هیچ داده مهمی وجود ندارد که می تواند توسط مالک جدید به سرقت رفته یا پیدا شود، باید داده ها را بازنویسی کنید یا دستگاه حافظه را از بین ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تنظیم پرینتر لیبل زن

به عنوان مثال، تمام دستگاه‌های Canon imageRUNNER مجهز به درایوهای دیسک سخت با ویژگی‌های استاندارد هستند تا از اطلاعات موجود در هارد دیسک داخلی خود محافظت کنند تا از سوء استفاده یا سرقت داده‌های ذخیره شده جلوگیری شود. داده های تصویر حاصل از پردازش کارهای معمول به طور موقت در قالب فایل اختصاصی Canon در HDD نوشته می شود.

کیت پاک کردن اطلاعات HDD که اکنون در مدل‌های نسل دوم و سوم imageRUNNER ADVANCE، مدل‌های imageRUNNER ADVANCE DX و imagePRESS Lite استاندارد است، به مدیران سیستم امکان می‌دهد تا imageRUNNER ADVANCE خود را برای بازنویسی هارد دیسک سرور تصویر داخلی و پاک کردن داده‌های قبلی به عنوان بخشی از پردازش کار معمولی.

کاری که ما انجام می دهیم

همه دستگاه های کلاس سازمانی GFC شامل رمزگذاری هارد دیسک درجه سازمانی خارج از جعبه هستند. هر داده ای که در دستگاه نگهداری می شود فقط توسط یک میزبان با کلید رمزگذاری ذخیره شده در سخت افزار دستگاه قابل بازیابی است. علاوه بر این، GFC تضمین می‌کند که تمام داده‌ها در پایان سرویس دستگاه بازنویسی و از بین می‌روند.

در پایان سرویس، هارد دیسک ها با بازگشت به مراکز خدمات شرکت گوردون فلش پاک می شوند. هارد دیسک ها بر اساس استانداردهای امنیتی وزارت دفاع پاک می شوند و در صورت درخواست می توان گواهی های تخریب ارائه کرد. هارد دیسک ها را نیز می توان با هزینه ای که از قبل مشخص شده باشد توسط مشتری برداشته و نگهداری کرد.

البته، قبل از خلاص شدن از شر هر ابزاری، باید به این فکر کنید که چه اطلاعاتی ممکن است در آن ذخیره شود. پاک کردن رایانه ها، تلفن های همراه و تبلت ها بسیار مهم است، اما سایر دستگاه هایی که ممکن است انتظار نداشته باشید می توانند داده ها را ذخیره کنند، از جمله پرینتر سامسونگ.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر سامسونگ ضربه ای چگونه کار می کنند؟

مطلب پیشنهادی: تعریف پرینتر سامسونگ لیزری تک رنگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =