نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نصب کارتریج پرینتر

نصب کارتریج پرینتر / آیا تاکنون برایتان پیش آمده که نیاز به تعویض و نصب کارتریج پرینتر داشته باشید؟ چاپگرها یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزارآلات اداری در سراسر دنیا شناخته می شوند که با وجود هشدارهای بیشمار سازمان های حفاظت از محیط زیست درباره کاهش تولید کاغذ و از بین نبردن درختان جنگل هنوز هم بین افراد از قشرهای مختلف محبوبیت دارند. نسل اول پرینترها جوهری بودند که برای استفاده از آن ها باید مدام جوهرشان را عوض می کردید که همین عامل محدودیت های زیادی را به وجود می آورد. اما امروزه شما می توانید به راحتی از پرینترهای لیزری در ابعاد کوچک و بزرگ در محل کار یا زندگی خود استفاده کنید.

مزایای پرینترهای لیزری

پرینترهای لیزری با وجود مزیت های زیادی که در زندگی روزمره افراد ایجاد کرده اند، بعد مدتی به تعویض و نصب کارتریج نیاز پیدا می کنند. به دلیل هزینه های بالای تعویض و نصب کارتریج پرینتر، اغلب افراد تمایل به انجام این کار در منزل دارند. اما آیا این کار در محل کار یا محل زندگی شما امکان پذیر است؟

در پاسخ باید بگوییم بله. شما می توانید به راحتی تنها با چند مرحله ساده کارتریج پرینتر خود را تعویض کرده و مجدد آن را نصب کنید. در ادامه این مراحل به طور کامل به شما توضیح داده می شود.

نصب کارتریج پرینتر

نکته: برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل توصیه می کنیم قبل بیرون آوردن کارتریج از پرینتر، آن را از برق جدا کنید.

مراحل تعویض کارتریج پرینتر سامسونگ

تعویض کارتریج ممکن است در برندهای مختلف پرینتر متفاوت باشد. در این بخش می خواهیم نحوه تعویض و نصب مجدد کارتریج پرینتر سامسونگ را به شما توضیح دهیم:

  • در قسمت بالای پرینتر شما یک برجستگی وجود دارد که می توانید به راحتی انگشت اشاره خود را در آن قرار دهید.
  • انگشت خود را به آرامی به سمت بالا حرکت داده تا محفظه بالایی پرینتر برای دسترسی به کارتریج آزاد شود. توجه کنید که این کار باید به آرامی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به پرینتر شما وارد شود.
  • بعد انجام مراحل 1 و 2، کارتریج پرینتر را مشاهده می کنید. درست در قسمت بالایی کارتریج قسمتی برای قرار گرفتن 4 انگشت شما وجود دارد. به این ترتیب می توانید قطعه مورد نظر را به آرامی از پرینتر خارج کنید.
این مطلب را از دست ندهید   اختلال در میانه پرینت گرفتن

نکته مهم: برای نصب کارتریج باید درب بالایی پرینتر را باز کنید سپس کارتریج مورد نظر را در دست راستتان قرار دهید. به این ترتیب کارتریج پرینتر شما به راحتی خارج می شود.

برای جایگذاری کارتریج جدید در پرینتر، مراحل بالا را دقیقا برعکس انجام دهید.

اگر نتوانستید کارتریج پرینترتان را خودتان عوض کنید، با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر سامسونگ در ارتباط باشید.

در مقالات بعدی همراه ما باشید.

آیا می دانید: آنچه درباره تونر پرینتر نمی دانید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =