نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پرینتر سامسونگ لیزری یکی از انواع پرینترهای موجود در بازار امروزه هستند. به جای استفاده از جوهر، لیزرها از تونر برای تکرار جسم و سپس انتقال آن به کاغذ استفاده می کنند. مشاغل تقریباً به طور خاص از پرینتر سامسونگ لیزری استفاده می کنند زیرا در تولید یک محصول چاپی با کیفیت شهرت قابل اعتماد بودن را دارند. برخی از کاربردهای متداول شامل چاپ لوازم التحریر شرکت، ساخت برچسب و ایجاد بروشور و بروشور شرکت می باشد.

انواع پرینتر سامسونگ لیزری

این دستگاه تک رنگ فقط متن سیاه چاپ می کنند. شرکت ها از پرینتر سامسونگ لیزری تک رنگ برای تولید حروف، صفحات گسترده و سایر اسناد متنی استفاده می کنند. رنگی با استفاده از چهار تونر مشکی، قرمز، فیروزه ای و زرد رنگ را به چاپ ها می افزایند. یکی از پرینتر سامسونگ لیزری رنگی در طراحی گرافیکی استفاده می کند، مانند افزودن لوگو به سربرگ یا ساخت یک بروشور زیبا. پرینتر سامسونگ با اندازه بزرگ به این معنی هستند که پرینتر سامسونگ اندازه های بزرگتر از 8 در 11 را چاپ می کند. دستگاه با اندازه بزرگ ممکن است تک رنگ یا رنگی باشند. شرکت ها از چاپگر را با ابعاد بزرگ برای ساخت تابلوها و تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند.

استفاده های دیگر

برای تولید انبوه استفاده کنید. چاپهای لیزری به صورت خشک از پرینتر سامسونگ خارج می شوند. برخی از جوهر افشان ها مرطوب می شوند و اگر اجازه ندهید کاغذ خشک شود، صفحه لکه دار می شود یا “خونریزی می کند”، محصول چاپی را خراب می کند. برای عکس های واضح و واضح از پرینتر سامسونگ لیزری رنگی با وضوح بالا استفاده کنید. چاپگر با وضوح بالا تصاویری واضح تر و شبیه به زندگی ایجاد می کنند. وضوح بالا یک اصطلاح فنی است که به وضوح محصول پرینتر سامسونگ اشاره دارد. رزولوشن بر حسب نقطه در اینچ یا DPI اندازه گیری می شود و DPI به عنوان یکی از ویژگی های هر پرینتر سامسونگ ذکر شده است. اگر قصد دارید با پرینتر سامسونگ لیزری خود عکس یا گرافیک تهیه کنید، یکی را با بالاترین DPI موجود انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   پاک شدن جوهر بعد از چاپ

فواید پرینتر سامسونگ لیزری

پرینتر سامسونگ لیزری کثیف نیستند. از آنجا که تونر یک ماده پودر خشک است، امکان ریختن جوهر روی کاغذها، میزها یا شما وجود ندارد. محصولاتی با وضوح بالا تولید می کنند. این بدان معنی است که چاپ واضح و قابل خواندن است. پرینتر سامسونگ لیزری سریع محصول خشک می کنند. عمر متوسط ​​پرینتر سامسونگ لیزری 10 سال یا بیشتر است.

مصارف خانگی

در گذشته، تقریباً منحصراً توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گرفتند زیرا قیمت آنها را از دسترس اکثر مصرف کنندگان خارج می کرد. امروزه شرکت ها دستگاه ارزان قیمت را برای مصارف خانگی تولید می کنند. این پرینتر سامسونگها به اندازه نمونه های صنعتی خود مقاوم نیستند، اما دارای تمام ویژگی هایی هستند که پرینتر سامسونگ لیزری را به یک انتخاب مطلوب تبدیل می کند. در فروشگاه های الکترونیکی محلی پرینتر سامسونگ لیزری برای مصارف خانگی پیدا کنید (به منابع مراجعه کنید). یک پرینتر سامسونگ لیزری برای ساخت کارت تبریک، نامه های شخصی و رزومه انتخاب کنید.

هشدار

هزینه دستگاه چاپر بسیار بیشتر از پرینتر سامسونگ جوهر افشان است. قیمت کارتریج های تونر نیز بیشتر از کارتریج جوهر است. لیزرها در تولید مواد چاپی از گرما استفاده می کنند، بنابراین باید مطمئن شوید که ناحیه به خوبی تهویه شده است یا ممکن است پرینتر سامسونگ بسوزد یا بو بگیرد. دستگاه بزرگ هستند بنابراین ممکن است در محفظه های تنگ قرار نگیرند.

مقالات مرتبط:

گیر کردن کاغذ داخل پرینتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 13 =