نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی پرینتر سامسونگ  SCX-4300

یکی از پرینتر های سه کاره لیزری، پرینتر سامسونگ SCX-4300 بوده، که دارای امکانات کاربردی و همچنین قیمت اقتصادی مناسبی بوده، که توانسته در بازار لوازم اداری سامسونگ سهم بزرگی داشته باشد.

لوازم اداری سامسونگ مانند لوازم خانگی آن، دارای ویژگی های بسیار مناسبی بوده، که برطرف کننده نیاز های زیاد کاربران می باشند.

علاوه بر داشتن رابط کاربری ساده، به علت امکانات ویژه ای که این پرینتر در چاپ دارد، توانسته پرینتر سامسونگ SCX-4300 را به عنوان یک محصول مناسب برای کاربران معرفی کند.

این دستگاه قابلیت عملیات چاپ، اسکن و کپی را داشته، که از طریق این پرینتر و فقط با یک دستگاه انجام می گیرد.

پرینترهای چندکاره معمولاً از لحاظ هزینه های کسب و کار موجب صرفه جویی در هزینه می باشند.

پرینتر اس سی ایکس ۴۳۰۰ سامسونگ، از لحاظ قیمت فروش، با توجه به امکاناتی که در این پرینتر دیده می شود، بسیار مناسب و اقتصادی بوده، که این امر با مشاهده امکانات این دستگاه، مشهود بوده و ارزش آن را می توان نسبت به قیمت آن ارزیابی کرد.

امکانات ظاهری و سخت افزاری پرینتر سامسونگ SCX-4300

در این زمینه، امکانات قابل توجهی در اختیار کاربران قرار گرفته، به نحوی که کسانی که این پرینتر را مورد استفاده خود قرار می دهند، از تمام شدن ناگهانی تونر دستگاه خود نگران نمی شوند، چرا که به صورت پیوسته میزان تونر دستگاه به کاربران گوشزد می شود.

از لحاظ ابعاد دستگاه ابعادی مناسب داشته و سبب شده تا کاربران محیط کاری شان، را بهینه کرده و از تجهیزاتی که در این دستگاه وجود دارد، به بهترین شکل ممکن در محیط استفاده کنند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه اضافه کردن پرینتر سامسونگ شبکه‌ای

یک دکمهPrint Screen بر روی بدنه دستگاه دیده می شود، که کاربر با فشردن آن در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی می تواند، به عملیات چاپ بپردازد.

در گوشه سمت راست پنل کاربری و در پایین دستگاه محل قرار گیری کاغذ وجود دارد، که کار با دستگاه را بسیار آسان کرده اند و توانسته اند، به بهترین شکل ممکن، کاغذ را در عملیات چاپ شرکت دهند.

نرم افزار «Easy-Eco Driver» چیست؟

برای صرفه جویی در هزینه ها و همچنین مدیریت بهتر عملیات مختلف دستگاه، یک نرم افزار وجود دارد، که به عنوان یکی از ویژگی ها و امکانات جذاب پرینتر سامسونگ SCX-4300 به شمار رفته و وظیفه اصلی آن، قبل از چاپ اسناد و متون مختلف، بوده، که به بررسی اسناد و تنظیم کیفیت و رنگ چاپ آن ها می پردازد.

این نرم افزار سبب می شود، تا دستگاه علاوه بر آن، بتواند، در مصرف تونر، کاغذ و حتی برق مصرفی خود، نیز صرفه جویی کند.

ویژگی های پرینتر سامسونگ SCX-4300

یک سینی با ظرفیت ۱۵۰ برگ در دستگاه، در نظر گرفته شده، که برای سرعت بخشیدن بالاتر عملیات چندگانه روی این دستگاه، منظور شده، که تغذیه خودکار نداشته و کاربرد آن برای کسب و کار های متوسط و خانگی می باشد.

پرینتر سامسونگ SCX-4300 برای عملیات سه گانه خود، از سایز ها و انواع جنس های مختلف کاغذ خود بهره می برد.

یک پورت USB2.0در این دستگاه وجود دارد، که سبب برقراری ارتباط این دستگاه با وسایل جانبی از جمله لپ تاپ و یا کامپیوتر می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   فعال کردن چاپ امن BYOD پرینتر سامسونگ

امروزه پرینتر هایی در بازار وجود دارند، که قابلیت اتصال به شبکه و اتصال بی سیم وای فای را داشته، اما قیمت اقتصادی این دستگاه، توانسته این نقص را بپوشاند.

در ساختار پرینتر سامسونگ SCX-4300 می توان، یک کارتریج تونری به شماره LT-D101S را دید، که دارای توانایی چاپ تا ۱۵۰۰ برگ متن با کیفیت های مختلف، در دستگاه پرینتر اس سی ایکس، می باشند.

این پرینتر دارای معایبی شامل: عدم چاپ دو رو، عدم پشتیبانی از کارت خوان و عدم چاپ بر روی CD یا DVD ، می باشد.

مشخصات فنی کپی، چاپ و اسکن دستگاه

چاپ:

این دستگاه دارای چاپ به صورت سیاه و سفید تک رنگ و با سرعت ۲۰ صفحه در دقیقه می باشد.

در مقایسه کیفیت چاپ DPI ۱۲۰۰ x ۱۲۰۰ پرینتر سامسونگ SCX-4300 نسبت به هم رده های دستگاه، می توان گفت، که کیفیت چاپ بسیار مناسب تر می باشد و متن ها را با کیفیت بالاتری چاپ می کند.

توان کار ماهیانه این دستگاه برای چاپ، ۱۰۰۰۰ برگ می باشد، که بسیار عدد قابل توجهی بوده، ولی توصیه می شود، تا کاربر از ظرفیت های پایین تر دستگاه، به منظور دوام و پایداری پرینتر، استفاده کند.

اسکن :

پرینتر سامسونگ SCX-4300 دارای اسکنر مدل TWAIN Standard یا WIA Standard  بوده، که رزولوشن اپتیکال آن برابر با DPI ۴۸۰۰x ۴۸۰۰ و دیجیتال این اسکنر برابر با ۶۰۰ x ۶۰۰ می باشد.

 کپی:

پرینتر سامسونگ SCX-4300 در عملیات کپی قابلیت بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد را در اختیار کاربران خود، قرار می دهد.

سرعت کپی در این دستگاه، به ازای هر یک دقیقه ۲۰ برگ بوده، که عملیات کپی را می توان تا ۹۹ برگ و به صورت خودکار و پشت سر هم، انجام داد.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر سامسونگ SCX-4300

بنابراین اگر خواستار پرینتری با کیفیت و دارای امکاناتی مناسب برای کسب و کار متوسط خود می گردید، حتما به شما خرید پرینتر سامسونگ SCX-4300 را که با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی است، توصیه می کنیم.

4/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 19 =