نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پرینتر سامسونگ ضربه ای یکی از قدیمی ترین انواع دستگاه های خروجی چاپ شده با رایانه هستند. این پرینتر سامسونگها، که به دلیل تأثیر فیزیکی که روی سطح چاپ می گذارند، نامگذاری شده اند، با ضربه زدن فیزیکی به سطح چاپ شده عمل می کنند، درست مانند یک ماشین تحریر سنتی. سه نوع اصلی پرینتر سامسونگ ضربه ای عبارتند از: پرینتر سامسونگ دیزی، که قبل از ضربه زدن به کاغذ، چرخ حاوی هر نویسه قابل چاپ را به موقعیت مناسب می چرخانند. و پرینتر سامسونگ خطی، که یک خط کامل متن-و نه یک کاراکتر-را در یک زمان چاپ می کنند.

پرینتر سامسونگ ضربه ای از آهن ربا استفاده می کنند

پرینتر سامسونگها برای تسهیل ضربه های با سرعت بالا که برای ایجاد چاپ ضربه ای ضروری است، از شکل کوچکی از الکترومغناطیس برای کارکردن هدهای چاپی متحرک خود استفاده می کنند. پرینتر سامسونگ ضربه ای یا ترکیبی از پین ها را دارند که می توانند به سمت سطح چاپ حرکت کنند یا همانطور که در مورد پرینتر سامسونگ دیزی وجود دارد، چرخ هایی که می توانند برای دسترسی به شخصیت مورد نظر بچرخند.

ماتریس نقطه ای و پرینتر سامسونگ خطی با فناوری مشابه کار می کنند. وقتی پرینتر سامسونگ داده دریافت می کند، یک برد منطقی روی پرینتر سامسونگ داده ها را تفسیر می کند و یک سری ضربه های الکتریکی ایجاد می کند. این تکانه ها به سر چاپ منتقل می شوند، جایی که الکترومغناطیس آنها را به حرکت فیزیکی سر چاپ تبدیل می کند. هد چاپ مجموعه ای از پین ها-از 9 تا 24 در پرینتر سامسونگ ماتریس نقطه ای و 9 تا 24 پین در هر کاراکتر در پرینتر سامسونگ خطی-را به سمت کاغذ حرکت می دهد. هر یک از پین ها یک نقطه کوچک روی کاغذ ایجاد می کند که وقتی با نقاط دیگر ایجاد شده توسط سر چاپ ترکیب شود، شکل یک حرف را ایجاد می کند. پرینتر سامسونگ چرخ دیزی از فناوری مشابهی استفاده می کنند، اما از آهنرباهای الکتریکی استفاده می کنند تا قبل از ارسال کاراکتر به سمت سطح چاپ، چرخ را به سمت کاراکتر قابل چاپ مناسب بچرخانند.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه پرینترهای سامسونگ در سال 2020

پرینتر سامسونگ ضربه ای از روبان استفاده می کنند

به جز در مورد کاغذهای کربنی حساس، تأثیر پین های پرینتر سامسونگ به ندرت برای تولید متن قابل خواندن دائمی بر روی سطح چاپ کافی است. پرینتر سامسونگ ضربه ای برای افزایش فرایند چاپ و به جا گذاشتن یک علامت آشکارتر روی کاغذ، یک نوار پوشیده از جوهر را بین سر چاپ و کاغذ قرار می دهند. وقتی سر چاپ روی کاغذ تماس می گیرد، ضربه مقدار کمی جوهر از روبان به کاغذ منتقل می کند. این فرایند به اطمینان از خواندن سند تولید شده برای مدتی آینده کمک می کند، اگرچه خود روبان مستعد استفاده است (به ویژه در محیط های چاپ با حجم بالا).

پرینتر سامسونگ ضربه ای منسوخ می شوند

پرینتر سامسونگ ضربه ای به طرز قابل توجهی متفاوت از پرینتر سامسونگ جوهر افشان یا لیزری با درجه مصرف کننده مدرن عمل می کنند. در حالی که یک پرینتر سامسونگ جوهر افشان با خروج نقاط کوچک جوهر روی کاغذ خروجی ایجاد می کند و پرینتر سامسونگ لیزری با گرم کردن تونر روی کاغذ کار می کنند، نیاز به پرینتر سامسونگ ضربه ای برای تماس فیزیکی با کاغذ آنها را به میزان قابل توجهی بلندتر و کندتر می کند. با این حال، استثنا پرینتر سامسونگ خطی هستند. این پرینتر سامسونگها هنوز در محیط های چاپ با کیفیت پایین که سر و صدا مورد توجه نیست (مانند مراکز صورتحساب شرکت ها) بسیار سریع و تنها با حداقل نگهداری حجم بالایی از خروجی را تولید می کنند.

مقالات مرتبط:

تفاوت پرینتر جوهرافشان و کاغذ لیزری

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر سامسونگ لیزری برای چه مواردی استفاده می شود؟
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =