نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پرینترهای سامسونگ آفلاین به چه معناست؟

بسیاری از ما قبلاً با مشکل پرینترهای سامسونگ آفلاین مواجه شده بودیم. این می تواند یک موضوع آزاردهنده باشد، به ویژه اگر در زمانی که شما مهلت دارید، مشکل پیدا کرده باشد! بنابراین، پرینترهای سامسونگ آفلاین به چه معناست و چگونه می توانید برای یافتن راه حلی به عیب یابی بپردازید؟ دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است پیام پرینترهای سامسونگ آفلاین را دریافت کنید و چندین راه حل متفاوت که می تواند به رفع مشکل و بازگشت شما به چاپ کمک کند. گاهی اوقات کابل جدا می شود یا دستگاه فقط باید حذف و مجدداً روی رایانه شما نصب شود. امروز، ما به معنی عبارت “پرینترهای سامسونگ آفلاین ظاهر می شود” و نکات و ترفندهایی که ممکن است به شما در حل مشکل و بازگشت به چاپ کمک کند، نگاهی می اندازیم!

وقتی پرینترهای سامسونگ آفلاین ظاهر می شود به چه معناست؟

به زبان ساده، وقتی پرینترهای سامسونگ آفلاین ظاهر می شود، رایانه شما می گوید نمی توان به آن متصل شد، به این معنی که نمی توان از آن چاپ کرد. برای ایجاد چاپ، یک پرینترهای سامسونگ و رایانه نیاز به اتصال دارند و وقتی این مورد پیدا نشد، چاپ نمی تواند ادامه یابد. دلایل مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که در زیر به آنها می پردازیم.

درایور پرینترهای سامسونگ را نصب کنید

اگر هنوز درایور پرینترهای سامسونگ را نصب نکرده اید، ممکن است این مشکل باشد. برای چاپ، باید پرینترهای سامسونگ خود را به دستگاهی که می خواهید از آن چاپ کنید متصل کنید. برای انجام این کار در رایانه Windows، به منوی Start >> Settings >> Devices >> Printer and Scanners بروید و روی “Add Device” کلیک کنید، در این مرحله می توانید پرینترهای سامسونگ مورد استفاده خود را به لیست پرینترهای سامسونگ و اسکنرهای خود اضافه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل پیش فرض نشدن چاپگر

یه نگاه به کابل بنداز

ابتدا باید بررسی کنید که آیا کابل پرینترهای سامسونگ شما هنوز متصل است یا خیر. یک دست انداز تصادفی ممکن است آن را به طور جزئی یا کامل از بین برده باشد، و به این معنی که رایانه و پرینترهای سامسونگ دیگر نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. هم در انتهای کامپیوتر و هم در انتهای پرینترهای سامسونگ را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز خوب به نظر می رسد و به درستی متصل شده است. اگر به نظر می رسد همه چیز همانطور که باید قرار گرفته است، سعی کنید کابل را به صورت اضافی عوض کنید تا ببینید آیا مشکل از خود کابل است.

اتصال را بررسی کنید

اگر پرینترهای سامسونگ بی سیم شما پیام آفلاین را نشان می دهد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. اگر به نظر می رسد اینترنت شما هنوز کار می کند، اتصال دستگاه را بررسی کنید. مراحل نحوه انجام این کار بسته به نوع و مدل پرینترهای سامسونگ بی سیم شما متفاوت است. اگر از نحوه انجام این کار برای دستگاه خاص خود مطمئن نیستید، دفترچه راهنمای محصول را بخوانید یا نحوه انجام این کار را در گوگل بخوانید.

پرینترهای سامسونگ را حذف و دوباره نصب کنید

گاهی اوقات مشکل را می توان به سادگی حذف پرینترهای سامسونگ از رایانه خود و سپس نصب مجدد آن حل کرد. برای انجام این کار، کافی است به Start >> Control Panel >> Devices and Printers بروید و سپس روی پرینترهای سامسونگ راست کلیک کرده و “Remove Device” را فشار دهید. پس از حذف، پرینترهای سامسونگ را دوباره روی دستگاه نصب کنید (همان مراحل را دنبال کنید، اما به جای آن روی “افزودن پرینترهای سامسونگ” کلیک کنید).

این مطلب را از دست ندهید   پاک کردن هارد دیسک پرینتر سامسونگ

پرینترهای سامسونگ را بصورت دستی به صورت آنلاین تنظیم کنید

تنظیم دستی پرینترهای سامسونگ به صورت دستی ممکن است راه حلی برای مشکلی باشد که با آن روبرو هستید. برای انجام این کار در رایانه Windows، به منوی Start >> Control Panel >> Devices and Printers بروید. پس از مشاهده پرینترهای سامسونگی که می خواهید آدرس آن را مشاهده کنید، روی نماد کلیک راست کرده و سپس “See what’s printing” را انتخاب کنید. از اینجا پنجره ای ظاهر می شود. “Printer” را انتخاب کرده و سپس “Use Printer Online” را انتخاب کنید. با این کار پرینترهای سامسونگ شما باید به صورت دستی روی حالت آنلاین قرار گیرد.

حذف کارهای چاپی

گاهی اوقات حذف کارهای چاپ از صف می تواند به بازگرداندن پرینترهای سامسونگ به صورت آنلاین کمک کند. برای پاک کردن کارهای چاپ در رایانه Windows، به منوی Start >> Control Panel >> Devices and Printers بروید. روی پرینترهای سامسونگ متصل شده راست کلیک کرده و “See what’s printing” را انتخاب کنید. پس از مشاهده هر گونه کار چاپی که برای چاپ در صف قرار گرفته است، روی آنها راست کلیک کرده و Cancel را فشار دهید، یا “لغو همه اسناد” را فشار دهید. با این کار صف پرینترهای سامسونگ شما پاک می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 16 =