نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر کاغذکش پرینتر از جمله اقداماتی است که در نمایندگی سامسونگ توسط کارشناسان باتجربه و حرفه ای این مرکز انجام می شود. اما به راستی کاغذکش چیست و چه نقشی در پرینتر دارد؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

کاغذکش یکی از قطعات مهم و کاربردی پرینتر است که به ورود و خروج کاغذ به داخل آن کمک کرده و بروز هرگونه خرابی در این قطعه می تواند زمینه ساز مشکلات جدی تری در دستگاه هوشمند شما شود. فرض کنید برگه ها به درستی از پرینتر خارج نشوند، در این شرایط به احتمال زیاد نیاز به تعویض کاغذکش پرینتر خود دارید.

با توجه به مطالب گفته شده به این نتیجه می رسیم که تعویض کاغذکش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا کارشناسانی که در واحد تعمیرات ماشین های اداری فعالیت می کنند، از اهمیت و حساسیت این موضوع کاملا باخبر هستند.

تعمیر کاغذکش پرینتر

در این مقاله سعی می کنیم به شما نکاتی درباره تعمیر کاغذکش پرینتر ارائه دهیم اما قبل آن بهتر است با این قطعه حساس و حیاتی بیشتر آشنا شوید.

اندکی درباره کاغذکش پرینتر سامسونگ

اگر به تازگی استفاده از پرینترهای سامسونگ را آغاز کرده باشید، به احتمال زیاد کلمه کاغذکش پرینتر برای شما کمی غریب به نظر می رسد. کاغذکش یکی از قطعات چاپگرهای جوهر افشان و لیزری است که از 2 بخش اصلی درونی و بیرونی تشکیل شده است.

بخش بیرونی وظیفه دارد کاغذ را به داخل پرینتر هدایت کند. بخش درونی هم کاغذ را به بخش های داخلی چاپگر منتقل می کند. در حال حاضر کاغذکش در 2  نوع دستی و کاستی تولید شده و در بازار موجود است. اگر کاغذکش دستگاه شما به درستی تعمیر نشود، در آینده مشکلات بسیار بیشتری به پرینتر هوشمند شما وارد می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تضمین چاپ موبایلی ایمن در شرکت با پرینتر سامسونگ

توصیه می کنیم برای تعمیر این قطعه حساس پرینتر خود حتما با یک متخصص مشورت کنید.

مشکلات کاغذکش پرینترهای سامسونگ

مهم ترین علامتی که نشان می دهد کاغذکش به درستی کار نمی کند، گیر کردن کاغذ در آن است. در این شرایط عملیات چاپ به درستی صورت نگرفته همچنین کاغذ به درستی از دستگاه خارج نمی شود.

پیکاپ رولر که از آن با نام بلت کاغذکش هم یاد می کنند، بخشی از پرینتر است که کاغذ بعد چاپ باید از آن عبور کند، در بعضی مواقع ممکن است کاغذ درست زیر این قسمت گیر کرده و مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کند. از دیگر نشانه های خرابی کاغذکش پرینتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صداهای ناهنجار هنگام کشیده شدن کاغذ؛
  2. کرکره ای شدن برگه ها هنگام خروج از پرینتر؛
  3. سرعت بسیار کم حرکت برگه در کاغذکش؛
  4. باز شدن درب ADF؛

تعویض کاغذکش پرینتر در نمایندگی سامسونگ

تعمیر کاغذکش معمولا فرایندی پیچیده و به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. بنابراین بهتر است این فرایند را به یک تعمیرکار باتجربه و حرفه ای بسپارید. همکاران ما در واحد فنی نمایندگی سامسونگ این کار را در کمال دقت و به درستی انجام می دهند تا آسیبی به دستگاه هوشمند شما وارد نشود.

برای دریافت این خدمات می توانید با کارشناسان ما در مرکز فنی سامسونگ در ارتباط باشید.

آیا می دانید: تعمیر کاغذکش پرینتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =