نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه خطاهای رایج پرینتر سامسونگ را برطرف کنیم

این صفحه شامل لیستی از رایج ترین خطاهای پرینتر سامسونگ، منظور آنها و در صورت امکان، نحوه رفع آنها است.

خطای اسکن سامسونگ

این پیام خطا در اصل یک خطای سخت افزاری است. به دلیل کیفیت پایین کابل ها، داده های بزرگ مورد نیاز اسکنر قابل انتقال نیست. می توانید کابل USB را تعویض کرده و دوباره امتحان کنید.

خطای گیر کردن کاغذ

این امر زمانی اتفاق می افتد که کاغذ در پرینتر شما گیر کرده باشد. پرینتر خود را باز کرده و کاغذ گیر کرده را بررسی کنید.

اگر نمی توانید هیچ چیزی را ببینید، باید سنسور واقع در کنار غلطک های خروجی را بررسی کنید. شاید ضربه خورده باشد و در موقعیت نادرست قرار داشته باشد، یا آسیب دیده باشد. اگر هیچ چیزی کار نکرد، سعی کنید آن را با یک سنسور جدید جایگزین کنید.

شماره SquarePrints

گاهی اوقات پرینتر شما به جای متن معمولی، مربع چاپ می کند. اگر از فایرفاکس استفاده می کنید یا محتواهایی را از سایت هایی چاپ می کنید که فونت استفاده شده در متن را تشخیص نمی دهند، ممکن است رخ دهد.

برای رفع این مشکل باید همه درایورهای مربوطه را دوباره نصب کنید. اگر این کمک نمی کند، از پوشه پرینترها و فکس ها دیدن کنید، پرینتر خود را انتخاب کرده و ویژگی ها را انتخاب کنید. گزینه Advanced را در کادر محاوره ای انتخاب کرده و پردازشگر چاپ را انتخاب کنید. حالت گرافیکی متفاوتی را انتخاب کنید و صفحه ای را برای چاپ آزمایش کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه مدیریت یک سیستم چاپی در چندین مکان

چاپ موجود نیست

گاهی ممکن است قسمتی از صفحه شما فاقد چاپ باشد. این می تواند به دلیل پیکربندی نادرست اندازه کاغذ رخ دهد. تنظیمات را بررسی کرده و دوباره امتحان کنید.

سینی رسانه خالی

گاهی اوقات حتی اگر سینی دارای کاغذ باشد، ممکن است این پیام خطا را روی پرینتر دریافت کنید. با مراجعه به سایت Samsung، درایورها را به روز کنید. این باید مسائل را اصلاح کند.

چراغ تونر هنوز روشن است

پس از تعویض کارتریج تونر، ممکن است همچنان متوجه شوید که تونر به طور مداوم روشن است. شما باید فیوز واقع در قسمت جلویی کارتریج را بررسی کنید. می توانید این دستگاه را با 50 میلی آمپر جایگزین کنید. این خطا معمولاً در Samsung SCX-4216F رخ می دهد.

کد خطا H2

این کد خطا نشان می دهد که مشکلی در گرم شدن فیوزر وجود دارد. مطمئن شوید که همه کابل ها به هم متصل شده اند.

کد خطا 24

این کد خطا نشان می دهد که داده های زیادی وجود دارد که باعث اضافه بار حافظه پرینتر می شود. می توانید دکمه “ادامه” را انتخاب کنید یا میزان کار چاپ را کاهش دهید. همچنین می توانید حافظه بیشتری به پرینتر اضافه کنید (معمولاً برای پرینترهای رنگی برای افزایش سرعت آنها مفید است).

کد خطا 50

این نشان دهنده نقص در فیوزر است. این بدان معنی است که فیوزر گرم نمی شود. سعی کنید پرینتر لیزری سامسونگ خود را برای حدود 15 دقیقه خاموش کنید و سپس دوباره آن را روشن کنید. در صورت عدم حل مشکل، ممکن است خطایی در مجموعه فیوزر یا منبع تغذیه نشان داده شود.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش عمر پرینتر سامسونگ

کد خطا 16

این کد خطا به این معنی است که تونر کم است. این بدان معناست که توزیع تونر در داخل کارتریج نامناسب است. شما باید کارتریج را بیرون آورده و به آرامی به عقب و جلو تکان دهید. اگر این کار نکرد، سعی کنید کارتریج را تعویض کنید. همچنین می توانید مخاطبین را تمیز کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «خطاهای رایج پرینتر سامسونگ»

  1. مونا صالحی

    سلام یه چاپگر لیزری clp510 سامسونگ داریم ک موقع چاپ خیلی بهم ریختگی داره و حاشیه بالا یا پایین صفحه کاملا رنگ قاطی داره ولی به مرور وسط صفحه چاپش بهتر میشه فقط حاشیه هست ک ایراد داره. و بهم ریختگی داره .
    .کاتریجهاشو هم تمیز کردم .پارگی نداره ک به داخل چاپگر هم بریزه فقط روی برگه اینجوریه میشه علتش رو بگید و چطوری برطرف کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =