نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای تعویض قطعه تصویر برداری پرینتر CLP300 سامسونگ

قطعه تصویر برداری پرینتر CLP300 درام از اصلی ترین قطعات دستگاه پرینتر لیزری است که نقش آن انتقال تصویر از پرینتر لیزری به روی کاغذ برای تولید چاپ نهایی است. این قطعه در دستگاه های کپی هم وجود دارد. در واقع تفاوت درام در دستگاه های کپی با پرینتر، نحوه ی انتقال تصاویر می باشد.

دارندگان پرینتر سامسونگ مدل CLP300، چنانچه در کیفیت پرینت صفحات مشکلی مشاهده می کنید، مانند خطوط و یا نقاطی غیر عادی روی کاغذ چاپ شده، ممکن است که قطعه درام نیاز به تعویض داشته باشد. بهتر است بدانید، به طور معمول پس از هر ٣ بار شارژ کارتریج، نیاز است تا این قطعه تعویض شود.

عملیات تعویض تصویر بردار این پرینتر، کار نسبتاً آسانی است و می توان آن را در خانه انجام داد. طبق تخمین ما، این کار تنها 10 دقیقه از زمان شما را به خود اختصاص خواهد داد.

شارژ کارتریج پرینتر های جوهر افشان

برای دانستن چگونگی دسترسی به قطعه درام برای خارج کردن و تعویض آن با قطعه جدید، مقاله ما که به صورت مرحله به مرحله و به همراه تصویر راهنما برای شما تهیه شده است، را دنبال کنید.

مرحله اول: آماده سازی پرینتر

  • دستگاه پرینتر تعمیری را خاموش کرده و تا خنک شدن آن صبر نمایید.

مرحله دوم: جدا کردن پوشش دستگاه

  • پوشش جلوی دستگاه چاپگر را از روی بدنه جدا نمایید.

مرحله سوم: جدا کردن مخزن تونر

  • مخزن تونر را به مانند تصویر، از داخل دستگاه خارج کنید.

مرحله چهارم: خارج سازی دستگاه تصویر برداری پرینتر

  • قطعه درام یا تصویر بردار را با استفاده از دستگیره سبز آن، به سمت خارج هدایت کنید، سپس آن را به طور کامل از پرینتر جدا کنید (هنگام این کار، باید صدای کلیک مانندی را بشنوید).
این مطلب را از دست ندهید   فعال کردن چاپ امن BYOD پرینتر سامسونگ

 

نکته: برای بستن دوباره پرینتر، می توانید تمامی مراحل ذکر شده را از انتها به ابتدا (به صورت معکوس) پس از انجام تعمیر یا تعویض قطعه، انجام دهید.

 

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + ده =