نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پیغام خطای Cannot Detect و دیگر اشکالات موجود در پرینتر

در صفحه LCD پرینتر، این پیام « قابل شناسایی نیست» (Cannot Detect)  را بعد از نصب جوهر جدید، خواهید دید، که زمانی این اتفاق رخ خواهد داد، که نصب جوهر جدید، خیلی سریع اتفاق افتاده باشد، باید کارتریج جوهر را (در صورتی که فقط چاپگر به بازنشانی(reset) نیاز داشته باشد) بیرون آورده و بعد دوباره آن را به چاپگر متصل کنید، باید مطمئن باشید، که آن را در جای درستی قرار داده اید.

نمایش خطا با مضمون: قابل شناسایی نیست (Cannot Detect)

در پرینترهای رنگی، باید جوهر رنگی را در جای درست در چاپگر بگذارید. اگر پیام خطا بر طرف نشده و هنوز وجود دارد، می توانید، چاپگر را بازنشانی(reset) کنید. تقریبا هر مدل چاپگر دارای روش مخصوصی برای بازنشانی(reset) می باشد، بنابراین اجرای درست دستورالعمل بازنشانی (reset) برای مدل مورد نظرتان، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

چاپ تصویری متفاوت با تصویر نمایش داده شده

انجام چاپ توسط تجهیزات گرافیکی بوده، که دلایل زیادی برای این اتفاق وجود دارد. قبل از چاپ، مطمئن شوید، که پیش نمایش چاپ(print view) را دیده اید و اگر پیش نمایش روشن نباشد، باید در طرح بندی (layout) آن را درست کرده، بزرگی یا کوچکی تصویر چاپ شده از آنچه در مانیتور نمایش داده می شود، متفاوت می باشد.

جهت اشتباه در صفحه چاپ شده

با استفاده از word و یا برنامه های مشابه، می توانید به راحتی این مشکل را رفع نمایید. مطمئن شوید، که صفحه قبل از چاپ، در جهت درست می باشد. قرار گرفتن طرح بندی صفحه به صورت افقی یا عمودی در نتیجه چاپ نهایی تاثیر می گذارد.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر Xpress M2020W سامسونگ

چاپ تصاویر به صورت کامل نمی باشد

در صورت یکسان نبودن اندازه کاغذ مورد استفاده با اندازه کاغذ در تنظیمات چاپ انتخاب شده، تصاویر به صورت نصف و بریده چاپ خواهند شد. مطمئن شوید، که کاغذ درست مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین، از پیش نمایش چاپ، برای دانستن آنکه تصویر کامل است، کمک بگیرید. شاید نیاز باشد، تا به تغییر تصویر خود بپردازید، تا با صفحه متناسب باشد.

قطع شدن متن

هنگام چاپ احتمال دارد، که متن یا تصویر، قطع شود. این اتفاق زمانی که نمایش فونت ها به درستی نبوده و یا چاپگر دارای معیار متفاوتی می باشد، رخ می دهد، که این موضوع را می توان با تغییر سبک فونت، رفع نمود. در مایکروسافت، exel یا word، کاربران می توانند به انتخاب “Normal Style” یا نوع Truefont بپردازند. باید مطمئن شوید، که یکی از این گزینه ها را انتخاب کرده اید. کاربران نوع صحیح آن را می توانند در “Format” و “Style” بیابند. انتخاب فونت با اندازه مناسب، در نسخه های مختلف مایکروسافت آفیس کمی متفاوت می باشد.

کاراکترهای جا انداخته شده همانند حذف متن

این مسئله مربوط به چاپگر نبوده، بلکه بخاطر فرمت فایل چاپ شده می باشد. هنگام چاپ با فونت Truetype، می توانید، فونت ها را برای چاپ به صورت گرافیکی برگزینید، این تنظیم باعث رفع مشکل کاراکترهای جا انداخته خواهد شد. مطمئن شوید، که سبک فونت نوع Normal یا Truefont باشد. در تمامی نسخه های مایکروسافت آفیس، با رفتن به Setup برای چاپگر و انتخاب گزینه options می توانید، به انتخاب فونت چاپ، به عنوان گرافیک (graphic) بپردازید و سپس OK را بزنید، در این صورت، کاراکترهای جا انداخته شده چاپ خواهند شد.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات رایج کاتریج

مسائل مربوط به مدیریت

در برخی تنظیمات، چاپگرها به بیش از یک کامپیوتر متصل می شوند، که باعث تنطیم یک دفتر کارآمد می شوند. با این حال، اگر در صورت صادر شدن دستور العمل چاپ از یک کامپیوتر، چاپگر آن را چاپ نکرد، ممکن است مشکل از احراز هویت کاربر باشد، در صورتی که شما مدیر اصلی (primary administrator) می باشید، با اجازه دادن به چاپگر به راحتی می توانید، به رفع مشکل بپردازید، در غیر این صورت، باید برای دسترسی به مدیریت، باید توسط کامپیوتر اصلی (administrator) این دسترسی را داشته باشید.

زدودن گرد و خاک

دوری از اجتماع گرد و غبار، برای جلوگیری از مشکلات مهم می باشد، همچنین، مراقبت از تجهیزات و فضای کاری، برای جلوگیری از بروز مشکل، یک راه مطمئن می باشد. به پاک سازی سطح با پارچه ای بدون پرز بپردازید. اگر کاغذ مصرفی تان فاقد پوشش می باشد، شما می توانید، به زدودن گرد و غبار ایجاد شده روی سطوح کامپیوتر بپردازید. بعضی از کاغذ ها، مانند کاغذ با کیفیت هنری، از کاغذ معمولی بیشتر گرد و غبار را جذب می کنند، بنابراین قبل از استفاده با این نوع کاغذ، حتما باید پرینتر تمیز بوده و دارای اهمیت می باشد.

در صورتی که موارد ذکر شده در بالا را نتوانستید در هر مرحله انجام دهید، بدون هیچ نگرانی تنها با گرفتن یک شماره با متخصصان مربوطه در قسمت پرینتر نمایندگی سامسونگ مشکل خود را مطرح کرده و از آنها کمک بخواهید، تعمیرکاران این بخش با ابزار آلاتی به روز آماده خدمت به کاربران می باشند، چنانچه توانایی رفتن به مرکز نمایندگی سامسونگ ندارید، از خدمات تعمیر در محل استفاده نموده، تا در اسرع وقت به محل شما اعزام شوند.

این مطلب را از دست ندهید   پرینت گرفتن با گوشی
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =