نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار پرینتر چندکاره xpress m2070f سامسونگ

یکی از بهترین مدل ها دربین پرینتر های چندکاره سامسونگ، پرینتر xpress m2070f می باشد، که با پرینتر های برند مطرح شده در بازار مانند: اچ پی، کانن و اپسون در رقابت بوده و به عنوان یک پرینتر خانگی محسوب می شود.

در ادامه مطالب، مشخصات پرینتر چندکاره سامسونگ xpress m2070f آورده شده است.

پرینتر چندکاره سامسونگ xpress m2070f

امروزه پرینترهای چند کاره، رقابت جدی در بازار های مختلف جهانی دارند، که در صورت بررسی این موضوع می توان، مهم ترین دلیل آن، را در مزایایی همچون کاهش هزینه ها و همچنین بهینه سازی فضای کسب و کار ها دید.

 امروزه تمامی نیاز های یک محیط کسب و کار کوچک، در پی رشد بسیار زیاد کسب و کار های نوپا و خانگی، توانسته، با انجام عملیات چندگانه به صورت همزمان، رفع شود، یکی از بهترین نمونه هایی که در این زمینه می توان مثال زد، پرینتر چندکاره سامسونگ xpress m2070f بوده، که به صورت همزمان، دارای قابلیت عملیات چاپ، کپی، اسکن و فکس، می باشد.

البته قیمت بسیار مناسب این پرینتر، جزو مهم ترین دلیل محبوبیت و فروش بالای این پرینتر به حساب می آید، که با وجود امکاناتی که این دستگاه دارد، ارزش اقتصادی آن بالا می باشد.

مشخصات پرینتر چندکاره سامسونگ xpress m2070f

این دستگاه یک پرینتر میان رده ای در میان پرینتر های موجود در بازار بوده، که ارائه دهنده، امکانات معمولی، برای کسب و کار خانگی می باشد.

پرینتر چندکاره سامسونگ xpress m2070f دارای کیفیت و سرعت مناسب برای عملیات چهارگانه بوده، که کاربران به راحتی به ارزش اقتصادی بالای محصول آن پی می برند.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال مک بوک به چاپگر

با قرار گرفتن پنل کاربری که دارای رنگی متفاوت نسبت به بدنه می باشد و همچنین با وجود دکمه های مختلفی که در قسمت جلویی آن، تعبیه شده، باعث شده، تا کاربران برای عملیات مختلف با این دستگاه، آسان تر، کار کنند.

۱۳ دکمه مختلف برای عملیات چهارگانه در کنار این پنل کاربری وجود دارد و این در حالی است، که این پنل دارای یک صفحه نمایش LCD نیز می باشد.

در مقایسه پرینتر لیزریM2070F نسبت به مدل قبلی خودM2070 می توان، مهمترین تغییرات را استفاده از فناوری ADF برای تغذیه خودکار و وجود قابلیت فکس، دانست.

ظرفیت سینی کاغذ و کارتریج دستگاه چندکاره سامسونگ xpress m2070f

پرینتر چندکاره سامسونگ xpress m2070f در کسب و کار های خانگی و محیط کاری استفاده شده و دارای ظرفیت ۱۵۰ برگ سینی کاغذ می باشد.

درون سینی این پرینتر چندکاره، می توان، تمامی سایز ها و انواع کاغذ را تا سایز A4 جای داد.

این دستگاه، دارای یک کارتریج از نوع MLT-D111S بوده، که دارای ظرفیت نهایی برابر با ۱۰۰۰ برگ می باشد.

بعد از اینکه جوهر و تونر این کارتریج لیزری، تمام شد، می توانید، برای شارژ آن، از تونرهای اصلی که از طریق مراکز مجاز و معتبر دریافت می کنید، استفاده کرده، یا کارتریج های اورجینال و اصل شرکت سامسونگ را از نمایندگی محصولات سامسونگ تهیه نمایید.

روی دستگاه وجود یک پورت USB2.0 دیده می شود، که از طریق آن به راحتی می توانید، با اجرای برنامه مخصوص، به متصل کردن پرینترتان به کامپیوتر یا لپ تاپ خود، بپردازید.

 چاپ پرینتر چندکاره سامسونگ مدل xpress m2070f

چاپ این پرینتر چاپی تک رنگ و به صورت سیاه و سفید بوده، که برای چاپ اسناد و متون بر روی خود، دارای سرعتی برابر با ۲۰ صفحه در دقیقه می باشد، که مناسب کسب و کار های نوپا و خانگی، می باشد. از لحاظ کیفیت چاپ، دارای کیفتی برابر با ۱۲۰۰x۱۲۰۰ بوده، که چاپ دورو بر روی این پرینتر به صورت دستی می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع خطای Attention پرینتر سامسونگ

اگر کاربری فقط قصد دارد تا به چاپ اسناد و متون بپردازد، در هر ماه می تواند تا ۱۲۰۰۰ برگ چاپ کند، که البته با توجه به کیفیت متفاوتی که برای چاپ هر برگ وجود دارد و با وجود عملیاتی دیگر به عنوان مثال: اسکن و کپی، این عدد عملا غیر ممکن شده و کمتر از این عدد، عملیات چاپ انجام خواهد گرفت.

اسکنر پرینتر MF2070F

تمامی نیاز های کاربران در محیط، با استفاده از اسکنر نوع Colour CIS که دارای سرعت ۱۷ برگ در دقیقه برای اسکن اسناد و متن ها توسط این دستگاه می باشد، به خوبی رفع خواهد شد.

 کیفیت و سرعت کپی پرینتر چندکاره سامسونگ xpress m2070f

کپی در کسب و کار های خانگی، به عنوان یک قابلیت پرکاربرد، تلقی می شود، که اهمیت بسیار بالایی، در امر سرعت و کیفیت، بر روی پرینتر چندکاره سامسونگ xpress m2070f ، دارد.

توسط این دستگاه، می توانید، تعداد ۲۱ برگ، را در یک دقیقه و به صورت سیاه و سفید و با رزولوشن DPI ۱۲۰۰x ۱۲۰۰ ، کپی بگیرید.

رزولوشن فکس، بر روی این دستگاه، برابر با ۶۰۰*۶۰۰ DPI بوده، که دارای شماره گیری خودکار نیز می باشد.

 اگر قصد خرید یک پرینتر، برای کسب و کار کوچک و یا کار های خانگی با کیفیت و قیمت مناسب دارید، توصیه می کنیم، که پرینتر چندکاره سامسونگ xpress m2070f را برای خرید، انتخاب نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 13 =