نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مزایا و معایب پرینتر های جوهر افشان

امروزه پرینترهای جوهر افشان تبدیل به متداول ترین نوع چاپگرها و توانسته اند بر بازار تقاضاهای خانگی غلبه نمایند اما سوال اساسی اینکه آیا یک پرینتر جوهر افشان برای شما مناسب است؟ اگر در پاسخ به این سوال تردید دارید مطلب پیش رو  می تواند برای شما مفید باشد.

تکنولوژی پرینتر جوهر افشان

در اواخر دهه ی 1980 معرفی و نسبت به سایر انواع چاپگرها به خصوص لیزری مقدم بودند سپس به دلیل افزودن قابلیت های بیشتر میان کاربران محبوبیت زیادی به دست آورده، تحولاتی ایجاد شد این پرینتر ها با استفاده از صدها نازل جوهر را روی صفحه کاغذ پاشیده تا  یک تصویر یا متن بازسازی شود قطر جوهرهای نازل بسیار کوچک حتی به اندازه ی یک تر موی انسان بوده همچنین در پیشرفته ترین چاپگرهای جوهر فشان قطر هر جوهر نازل به اندازه ی یک گلبول قرمز می باشد.

مزایای پرینتر های جوهر افشان

تکنولوژی منحصر به فرد جوهر افشان دارای مزایای بسیاری است که باعث شده این پرینترها برای بسیاری از کاربردها محبوب به نظر برسند. در کنار آن، تکنولوژی ‎های نوآورانه نیز به بهبود قابلیت پرینترهای جوهر افشان کمک نموده‎اند.

  • کیفیت تصویر

بی شک دلیل اصلی سرمایه گذاری در این چاپگرها کیفیت خوب تصویر بوده این تکنولوژی امکان قراردادن نقاط جوهر با دقت بالا و رزولوشن 1440 × 1440  نقطه در اینچ را فراهم می کند. هرچه تعداد نقاط بیشتر، چاپ بهتر و دقیق تر و تولید رنگ ها و سایه ها باکیفیت بهتری انجام می شود.

  • رنگ تصویر

همانطور که می دانید کیفیت بهتر سبب تولید رنگ بهتر شده، تکنولوژی جوهر افشان باعث بازتولید رنگ های بسیار روشن و واضح با سایه ها و تناژهای فوق العاده می شود همچنین بسیاری از تولید کنندگان همچنان اقدام به تولید تکنولوژی و جوهر پیشرفته برای بهبود رنگ ها نموده اند

این مطلب را از دست ندهید   مشکل پرینتر با ویندوز

  • هزینه ی اولیه ی کم

بیشتر افراد هنگام خرید چاپگر ابتدا نگاهی به کیف پول خود می اندازند به طور کلی حتی اگر کیفیت بالای تصویر و رنگ پردازی بالای آن ملاک انتخاب نباشد قیممت برای خیلی کاربران مهم تلقی می شود می توان گفت یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت پرینتر های جوهر افشان میان افراد قیمت جذاب آن بوده که در مقایسه با چاپگرهای لیزری که کیفیت و قابلیت های مشابهی ارائه می دهند بسیار ارزان تر است اگر مشکل مالی نداشته اما انتظار بهترین و بالاترین کیفیت را دارید پرینترهای چند منظوره ی جوهر افشان انتخاب خوبی هستند

  • اندازه ی کلی

در مقام مقایسه چاپگرهای جوهر افشان حجم و فضای کمتری نسبت به پرینتر های لیزری اشغال کرده اگر فضا نگرانی همیشگی شماست یا دنبال دستگاهی با حداقل سر و صدا هستید یک پرینتر جوهر افشان میتواند نیازهایتان را برآورده سازد

  • سرعت

اغلب در مورد سرعت پرینترهای جوهر افشان صحبت نمی شود اما واقعیت این است که چون این دستگاه برای گرم شدن به زمان نیاز ندارد، چاپ اسناد به سرعت شروع می شود.

  • موارد دیگر استفاده از چاپگرهای جوهر افشان
  • عکاسی

جالب است بدانید اولین کاربرد چاپگرهای جوهر افشان عکاسی است حتی اگر شما یک عکاس حرفه ای یا آماتور باشید یک پرینتر جوهر افشان انتخاب خوبی برایتان محسوب می شود این دستگاه ها امروزه با ارائه ی تصاویر جذاب و خیره کننده تا سایز A2 کار عکاسان و طراحان را بسیار آسان نموده است.

  • برای خانواده

قیمت مقرون به صرفه ی این دستگاه آن را به عنوان یک گزینه ی مناسب برای استفاده ی شخصی و خانگی قرار داده به این معنی که دانش آموزان و خانواده هایشان با خرید این پرینترها میتوانند د رکنار هم از مزایای استفاده از پرینترهای چند منظوره بهره ممند شده بدون اینکه از هزینه ی آن ها کاسته شود.

  • برای کسب و کار

جمع بندی

پرینترهای جوهر افشان هنوز میان خریداران و تولید کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است در این مطلب مزایا و معایب این دستگاه برای کاربران بیان شده امید است سوالات رایج شما درخصوص انتخاب دستگاه مناسب چاپ پاسخ داده شده درغیر این صورت می توانید با ما در ارتباط باشید.

این مطلب را از دست ندهید   7 رفع سریع تاری پرینتر سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =