نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار پرینتر لیزری رنگی سامسونگ CLP-415N

یکی از پرینترهای محبوب سامسونگ، پرینتر لیزری رنگی سامسونگ CLP-415N بوده، که با امکانات و سرعت مناسب توانسته، به عنوان یک پرینتر میان رده ای در نظر گرفته شود.

این پرینتر دارای جذابیت های ظاهری و کیفیت ساختاری بالایی بوده، که سبب کارایی بالای آن در محیط های کسب و کار های خانگی و متوسط شده است.

دارای قیمت بسیار مناسبی بوده، که همین امر به عنوان یکی از عوامل خرید پرینتر لیزری رنگی سامسونگ CLP-415N در نظر گرفته می شود.

با توجه به اینکه همیشه برای خرید پرینتر و دیگر لوازم اداری، شرکت ها و کسب و کار های نوپا در پی کاهش هزینه ها و صرفه جویی اقتصادی می باشند، قیمت محصولات بسیار مهم بوده و جزو اولویت های بالا قرار می گیرد، به همین علت شرکت سامسونگ نیز با استفاده از نیاز سنجی درستی که از مشتریان خود داشته، در صدد بر آمده، تا برای این گونه از پرینتر های خود، قیمتی مناسب را در نظر گرفته و فروش آن را به حد بالایی ببرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، امکاناتی که در محصول در نظر گرفته شده و البته کیفیت بالا و بی نظیر آن در چاپ اسناد و متن ها و همچنین قیمت پایین آن، که از نظر اقتصادی دارای ارزش بالایی می باشد، توانسته کمکی به کسب و کار ها در جهت صرفه جویی در هزینه ها نماید.

ظاهر این پرینتر، بسیار جمع و جور و شیک بوده و از نظر مثبت کاربران می توان، برای استفاده در محیط هایی که از نظر طراحی با حساسیت هایی همراه می باشد، استفاده نمود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کارتریج پرینتر لیزری

دارا بودن کاربری آسان و نمایشگر ال سی دی دو سطری

سامسونگ به این امر واقف می باشد، که در محیط های کاری یا خانگی، همه کاربران توانایی ندارند تا با ابزار و تکنولوژی های پیشرفته و به روز کار کنند، به همین منظور، از یک پنل کاربری بسیار ساده، برای ساخت پرینتر لیزری رنگی سامسونگ مدلCLP-415N استفاده کرده که توانایی دارد، تا به برطرف کردن نیاز های کاربران، در سریع ترین زمان ممکن بپردازد.

این پنل چند دکمه فیزیکی دارد، که در بالای آن، یک نمایشگر ال سی دی دو سطری، نیز در نظر گرفته شده است، به همین منظور، این محصول یک پرینتر با ساختار مناسب می باشد، که به راحتی، هر کاربری قادر به استفاده از آن، به منظور چاپ اسناد و متن ها با کیفیت بالا، می باشد.

امکانات ارتباطی و نحوه اتصال پرینتر لیزری رنگی سامسونگ CLP-415N

بعد از بررسی امکانات ظاهری، باید به بررسی امکانات ارتباطی و نحوه اتصال به این پرینتر پرداخت، که در این زمینه نیز سامسونگ عملکرد خوبی داشته است.

با توجه به اینکه به کارگیری ابزار تحت شبکه در سازمان ها و کسب و کار ها امری لازم می باشد، برای همین منظور، در پرینتر لیزری رنگی سامسونگ CLP-415N یک پورت شبکه در نظر گرفته شده، که کاربران به راحتی می توانند، از روی سیستم های مختلف با این پرینتر به چاپ اسناد و متن ها بپردازند.

علاوه بر این یک پورت USB2.0 نیز بر روی دستگاه در نظر گرفته شده، تا کاربران برای اتصال به سیستم عامل های مختلف از آن بهره ببرند.

این مطلب را از دست ندهید   معایب پرینترهای جوهر افشان

ظرفیت ۲۵۰ برگی سینی کاغذ در پرینتر لیزری رنگی سامسونگ CLP-415N

یک سینی کاغذ ۲۵۰ برگی بر روی ساختار این پرینتر لیزری منظور شده، که کاربرد آن برای چاپ اسناد و متن ها به صورت رنگی بوده، که البته دارای قابلیت تغذیه خودکار نمی باشد.

طبق بررسی که کارشناسان در نمایندگی سامسونگ، داشته اند، به این نتیجه رسیده اند، که استفاده از ۲۵۰ برگ برطرف کننده نیاز های کسب و کار های متوسط و حتی بزرگ در محیط های کاری بوده، که توانسته، در میان پرینترها، به عنوان یک پرینتر جذاب، برای همه کسب و کار ها، معرفی شود.

برای چاپ اسناد و متن ها بر روی این پرینتر، انواع سایز های مختلف کاغذ تا A4 در نظر گرفته شده و کیفیت چاپ این محصول بر روی همه جنس های مختلف که به منظور چاپ استفاده می گردند، دارای کیفیتی بالا و یکسان می باشد.

سرعت بالا در چاپگر پرینتر لیزری رنگی سامسونگ CLP-415N

چاپگر پرینتر لیزری رنگی سامسونگ مدل CLP-415N قادر می باشد، تا بعد از ۱۶ ثانیه که از زمان روشن شدن آن گذشت، به چاپ نمودن اولین برگه دستور داده شده، بپردازد.

در محیط هایی که از پرینتر لیزری رنگی سامسونگCLP-415N بهره می برند، در امر چاپ، در هر دقیقه تعداد ۱۸ برگ در سایز های مختلف و به صورت رنگی و یا سیاه و سفید، پرینت گرفته می شود، که مهم ترین دلیل این سرعت مناسب، در این پرینتر، وجود پردازنده دوگانه ۵۳۳ و ۱۵۰ مگاهرتزی بوده، که دارای عملکرد بالایی، برای دستگاه می باشد.

ظرفیت نهایی چاپ رنگی بر روی این دستگاه، توسط کارتریج رنگی به تعداد ۱۸۰۰ برگ بوده و برای کارتریج مشکی به تعداد ۲۵۰۰ برگ می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   چک کردن کارتریج

به دلیل رزولوشن DPI ۱۲۰۰ پرینتر لیزری رنگی سامسونگ CLP-415N، کیفیت بالای چاپ در اسناد و متن ها دیده می شود، که البته اگر کیفیت بالای عکس ها، در چاپ برایتان اهمیت دارد، از این پرینتر صرف نظر کرده و از پرینتر های جوهر افشان بهره ببرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفت =