نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار پرینتر سه کاره Xpress M2070W سامسونگ

شرکت سامسونگ در صنعت چاپ، یکی از بزرگترین تأمین کنندگان این بازار به شمار می رود، چاپگر لیزری سیاه و سفید Xpress M2070W  دارای خلاقیت های پسندیده ای بوده و این پرینتر سه کاره، دارای یک چیپ NFC نیز می باشد، که از طریق موبایل ها و تبلت ها، چاپ سریع، را انجام داده و همچنین به علت ابعاد مناسب M2070W، جای آن در خانه یا اداره جات بوده و کاربرد این پرینتر، در امور سبک، می باشد.

طراحی پرینتر Xpress M2070W

پرینتر Xpress M2070W  با توجه به امکاناتی که دارد، بسیار سبک و جمع و جور بوده، به طوری که، ابعاد آن برابر با 6.40×96.35×3.25 سانتی متر، بوده و وزن آن برابر 4.7 کیلوگرم می باشد، به طوری که با این وزن و ابعاد، برای جا به جایی و یافتن محل مناسب برای دستگاه، هیچ نگرانی برای تان باقی نمی ماند.

رنگ درب و پنل این پرینتر مشکی بوده و بدنه آن، رنگ سفید می باشد. گوشه های دستگاه پرینتر Xpress M2070W گرد بوده و دارای طراحی ساده و مدرن و در عین حال زیبا، می باشد، که حس خوبی را به کاربر می دهد.

داخل درب دستگاه، چیپ NFC قرار دارد، تا کاربران با نزدیک کردن موبایل یا تبلت به آن، به چاپ فایل مورد نظر خود، بپردازند. پنل کاربری، نیز در پایین درب دستگاه، قرار گرفته، که در بر گیرنده نمایشگر و دکمه های کنترلی، بوده و همچنین، برای نمایش وضعیت دستگاه، چراغی در پایین نمایشگر آن، قرار داده شده است.

روش روشن کردن دستگاه

برای روشن کردن دستگاه، دکمه Power وجود دارد، که Power Saver می تواند، آن را به حالت آماده باش در بیاورد. وظیفه شروع عملیات، و لغو فرآیند، نیز بر عهده دکمه آبی رنگ Start و Stop، می باشد. دکمه های مربوط به کنترل منو، نیز در سمت راست نمایشگر قرار دارند، در سمت چپ آن نیز 4 دکمه، در نظر گرفته شده است، همچنین دکمه  Scan to را برای اسکن کردن و دکمه Eco را برای رفتن به حالت اقتصادی، می توانید استفاده نمایید. اتصال به شبکه وای-فای، نیز از طریق دکمه WPS می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ

دو محفظه، در جلوی دستگاه وجود دارد، که از این دو محفظه، یکی از آنها، برای کاغذهای آماده چاپ و دیگری برای کاغذهای چاپ شده، می باشد. سینی کاغذ این پرینتر، دارای ظرفیت ۱۵۰ برگ کاغذ بوده و انواع سایزها، از A5 تا A4 و Letter را قبول می کند.

از قسمت جلوی آن، می توانید به اجزای داخل پرینتر، دسترسی داشه باشید، برای این امر می توانید، زیر پنل را کمی به بالا فشار داده، تا باز کردن دستگاه میسر شده و با باز کردن دومین پوشش، نیز می توانید، به تونر دسترسی داشته باشید.

محل قرار گیری دست برای جا به جایی آسان، در کناره های چاپگر،قرار دارد. و درگاه ها در پشت قرار دارند، به نحوی که درگاه های Xpress M2070W مختص سیم برق و رابط کامپیوتر بوده، ولی می توان، درگاه مخصوص شبکه و تلفن (برای فکس) نیز به آن افزود.

نصب و راه اندازی پرینتر Xpress M2070W

پس از اینکه پرینترتان را روشن کردید و دیسک نرم افزار مربوطه را در کامپیوترتان، قرار دادید، می توانید، به راه اندازی دستگاه پرینترتان، به راحتی بپردازید و می توانید، از طریق وای-فای، شبکه یا اتصالUSB 2.0  به دستگاه های دیگر متصل شوید. فرآیند نصب نرم افزار کامپیوتر، می تواند، به شما در راه اندازی پرینتر کمک کرده، تا با توجه به نوع ارتباط مورد نظرتان، آن را راه بیاندازید، البته که همه تنظیماتف به طور خودکار، بر روی کامپیوتر و پرینترتان، صورت می پذیرد.

همچنین، می توانید، پس از نصب اپلیکیشن Samsung Mobile Print، بر روی موبایل یا تبلت تان از گالری، گوگل درایو، ایمیل و … یا حتی مستقیماً از طریق دوربین، به انتخاب تصویر یا فایل مورد نظرتان پرداخته و به صورت بی سیم به چاپ آن بپردازید. در این اپلیکیشن، اندازه تصویر و کاغذ، قابل تنظیم می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت داکتر بلید و بلید پرینتر

پس از اینکه به نصب و آماده سازی پرینتر، پرداختید، می توانید، برای چاپ تصویرتان، با نزدیک کردن تلفن هوشمندتان، به چیپ NFC پرینتر، اتصال وای-فای درون شبکه را برقرار ساخته و بعد با زدن دکمه Print در داخل اپلیکیشن، به سرعت، به چاپ تصویر خود، بپردازید.

امکانات و مشخصات پرینتر Xpress M2070W

به گفته شرکت سامسونگ، این پرینتر ۲۱ صفحه را در یک دقیقه با رزولوشن بیش از ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ (dpi) چاپ می کند. در اسکن مدارک، نیز نیاز مند دقت بالاتری نسبت به چاپ و کپی هستیم، که این دقت در این پرینتر برابر با ۱۰۰ تا ۳۰۰ نقطه در اینچ می باشد، که این دقت کمی برای امور حرفه ای و گرافیکی، پایین بوده ولی برای اموری که حرفه ای نیستند، این دقت بسیار قابل قبول می باشد.

همانطور که امکان ارسال تصاویر از کامپیوتر به دستگاه پرینتر، به صورت بی سیم، وجود دارد، همچنین چاپگر نیز می تواند به صورت بی سیم، به ارسال تصاویر اسکن شده، به کامپیوتر، بپردازد، که پیش از اسکن تصاویر، می توان به انتخاب فرمت های PDF، TIFF  و  JPEG پرداخت.

تونر اولیه دستگاه، تأمین کننده رنگ ۵۰۰ صفحه کاغذ بوده و پس از شارژ تونر، توان چاپ ۱۰۰۰ صفحه سیاه و سفید، را خواهد داشت. از مشخصات سخت افزاری چاپگر Xpress M2070W می توان به پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی و حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایتی اشاره کرد، که مقدار این حافظه در دستگاهی با کاربرد سبک، قابل قبول می باشد.

کیفیت چاپ تصاویر و متون در این پرینتر، بسیار مطلوب بوده و چاپ تصاویر با جزئیات و متون بسیار شفاف، می باشد. با این وجود، می توان از کامپیوتر به تنظیم کیفیت آن ها در هنگام چاپ پرداخت. در این چاپگر حالتی به نام Eco دیده می شود، که با استفاده از آن، تونر در حالت مصرف بهینه قرار گرفته و  ۲۰ درصد در مصرف خود می تواند، صرفه جویی کند. اطلاعات مربوط به چگونگی صرفه جویی، در نرم افزار کامپیوتر، هم دیده می شود، که شامل: میزان کاهش دی اکسید کربن، کاهش انرژی و کاغذ می باشند.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵

نبود قابلیت چاپ دو رو (Duplex)

یکی دیگر از ایرادات این پرینتر M2070 ، نبود قابلیت چاپ دو رو (Duplex) می باشد.

مدل کارتریج به کار رفته در این پرینتر، به نام MLT-D111S بوده، که مخصوص آن ساخته شده، شاید در صورتی که تونر دستگاه تمام شده و به شارژ مجدد کارتریج، نیاز باشد، کاربر کمی دردسر بکشید، ولی در کل، پس از روشن شدن، پرینتر با سرعت بالایی کار خود را شروع کرده و همچنین سرعت اسکن آن، نیز بسیار خوب می باشد و همه کارها را بدون وقفه انجام می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 13 =