نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

از پرینتر سامسونگ  SCX-4300 چه می دانید؟

پرینتر سامسونگ SCX-4300 دارای امکانات کاربردی مناسب بوده و همچنین  از لحاظ قیمت اقتصادی می باشد، که با این دو مطلب توانسته، در بازار لوازم اداری سامسونگ، حرفی برای گفتن، داشته باشد. لوازم اداری سامسونگ، در مقایسه با لوازم خانگی آن، توانسته همانند آن، دارای شاخصه های کیفی بسیار مناسبی، باشد و در رفع طیف گسترده ای از نیاز های کاربران بکوشد.

پرینتر SCX-4300 از شرکت سامسونگ

یکی از پرینتر های سه کاره لیزری شرکت سامسونگ، پرینتر سامسونگ SCX-4300  می باشد.

دارای رابط کاربری ساده و امکانات ویژه در چاپ بوده، که توانسته به معرفی پرینتر سامسونگ SCX-4300  به عنوان یک محصول مناسب، برای کاربران بپردازد.

فقط از طریق این پرینتر و با یک دستگاه، عملیات چاپ، اسکن و کپی انجام می گیرد.

 پرینترهای چند کاره، صرفه جویی در هزینه های کسب و کار، را برای کاربران خود به ارمغان می آورند، به نحوی که با توجه به امکانات این پرینتر، قیمت پرینتر اس سی ایکس ۴۳۰۰ سامسونگ، بسیار اقتصادی بوده، که شما با مشاهده امکانات این دستگاه، به راحتی به ارزش خرید بالای آن پی خواهید برد.

امکانات ظاهری پرینتر سامسونگ  SCX-4300

پرینتر سامسونگ  SCX-4300امکانات قابل توجهی را از نظر ظاهری و سخت افزاری در اختیار کاربران خود می گذارد.

کسانی که این پرینتر را برای خود انتخاب کرده اند، نگران تمام شدن ناگهانی تونر دستگاه خود نبوده، چرا که به صورت پیوسته از میزان تونر دستگاه خود، توسط دستگاه مطلع خواهند شد.

به علت ابعاد مناسب دستگاه، کاربران با بهینه سازی محیط کاری خود، می توانند، از تجهیزات دیگر، به بهترین شکل ممکن، در محیط استفاده نمایند.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر سامسونگ  SCX-4300

یک دکمهPrint Screen   بر روی بدنه پرینتر، وجود دارد، که به راحتی فشرده شده و کاربر می تواند، در سریع ترین زمان ممکن، به چاپ کردن خود، بپردازد.

پنل کاربری در گوشه سمت راست، قرار گرفته و در پایین دستگاه، محل قرار گیری کاغذ، وجود دارد، که کار با دستگاه را بسیار آسان کرده، به نحوی که در بهترین شکل ممکن، می توان حضور کاغذ را در عملیات چاپ دید.

صرفه جویی در هزینه ها با نرم افزار «Easy-Eco Driver»

یکی از امکانات جذاب پرینتر سامسونگ SCX-4300 را می توان استفاده نمودن از یک نرم افزار به نام  «Easy-Eco Driver» دانست، که هدف آن، جهت کاهش هزینه ها بوده و همچنین به مدیریت کردن هر چه بهتر عملیات مختلف دستگاه می پردازد و در واقع می توان گفت، که این نرم افزار وظیفه دارد، تا به بررسی اسناد، قبل از چاپ اسناد و متون مختلف، بپردازد و همچنین تنظیم کیفیت و رنگ چاپ آن ها را نیز مدیریت کند.

با این نرم افزار می توان صرفه جویی دستگاه را در مصرف تونر، کاغذ و حتی برق مصرفی خود نیز داشت.

ویژگی های پرینتر سامسونگ SCX-4300

عملیات چندگانه روی این دستگاه، با سرعت بالا انجام گرفته و برای این کار از یک سینی با ظرفیت ۱۵۰ برگ در دستگاه استفاده شده، این سینی دارای تغذیه خودکار نبوده و مناسب مصارف کسب و کار های متوسط و خانگی می باشد.

در پرینتر سامسونگ SCX-4300  می توانید، از سایز ها و انواع جنس های مختلف کاغذ، به منظور عملیات سه گانه خود، استفاده نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   معایب پرینترهای جوهر افشان

برای داشتن ارتباط این دستگاه با وسایل جانبی می توانید از یک پورت USB2.0 که بر روی دستگاه قرار دارد، استفاده کرده و به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل شوید.

امروزه در بازار پرینتر هایی وجود دارند، که دارای توانایی اتصال به شبکه و اتصال بی سیم وای فای می باشند، که البته با توجه به قیمت اقتصادی این دستگاه، می توان این نقص را نادیده گرفت.

در ساختار پرینتر سامسونگ SCX-4300 از یک کارتریج تونری به شماره  MLT-D101S استفاده شده، که دارای توانایی چاپ کردن تا ۱۵۰۰ برگ متن، با کیفیت های مختلف، در دستگاه پرینتر سامسونگ  SCX-4300می باشد.

معایب این پرینتر

  • نداشتن قابلیت چاپ دو رو
  • نداشتن کارت خوان
  • عدم توانایی چاپ بر روی CD یا DVD

مشخصات فنی کپی، چاپ و اسکن دستگاه پرینتر سامسونگ SCX-4300

چاپ

در  دستگاه پرینتر سامسونگ SCX-4300  چاپ با سرعت ۲۰ صفحه در دقیقه و سیاه و سفید تک رنگ می باشد.

در حوزه چاپ متون، دارای کیفیت بالاتری نسبت به هم رده های خود بوده و کیفیت چاپ آن برابر با DPI ۱۲۰۰x۱۲۰۰ می باشد.

سامسونگ توان کار ماهیانه این دستگاه را برابر  ۱۰۰۰۰ برگ گفته که عددی در خور ملاحظه می باشد، اگر چه که، استفاده از ظرفیت های پایین تر دستگاه، برای دوام و پایداری پرینتر توصیه می شود.

اسکن

اسکنر پرینتر سامسونگ SCX-4300 برای اسکن کردن خود از TWAIN Standard یا  WIA Standard  استفاده می کند.

اسکنر دستگاه پرینتر سامسونگ SCX-4300، به ترتیب دارای رزولوشن اپتیکال و دیجیتال ۶۰۰x۶۰۰ و DPI  ۴۸۰۰x ۴۸۰۰ می باشد.

 کپی

در عملیات کپی، پرینتر سامسونگ SCX-4300 دارای توانایی بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   صفر تا صد تعمیر فیوزینگ چاپگر

در این پرینتر، سرعت کپی در هر دقیقه ۲۰ برگ بوده، که در آن کپی تا ۹۹ برگ، می تواند، به صورت خودکار و پشت سر هم باشد.

اگر قصد خرید یک پرینتر برای کسب و کار متوسط خود با کیفیت و امکانات مناسب دارید، حتما توصیه ما به شما خرید پرینتر سامسونگ SCX-4300 می باشد، که دارای قیمت بسیار مناسب بوده و مقرون به صرفه می باشد.

3.7/5 (3 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =