نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مقایسه پرینتر های سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵

برند سامسونگ، با تولید پرینتر های با کیفیت و مقرون به صرفه توانسته، در طی سالها با برند های بزرگ اچ پی و کانن رقابت کند و توانسته در این عرصه، پرینتر های بسیار خوبی را به بازار عرضه کند، که از بین این پرینترها دو پرینتر سامسونگ به نام های fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵ را روانه بازار کرده، که در ادامه مطلب، مشخصات این دو پرینتر بررسی می شود.

کارایی بالا و قیمت مناسب این پرینترها، یکی از نقاط قوت شرکت سامسونگ بوده، که مخصوصا در زمینه تولید پرینترهای چند کاره توانسته، به رقابت با سایر برند های مطرح موجود بپردازد.

پرینتر های سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵ از پرینتر های چهار کاره (دارای امکانات پرینت، اسکن، کپی و فکس) لیزری تک رنگ برند سانسونگ، می باشند، که دارای محبوبیت بالایی در میان محصولات سامسونگ، هستند.

شباهت ها و تفاوت های این دو مدل در ادامه با هم مقایسه شده و به طور مختصر مشخصات هر کدام نیز آورده شده است. پرینتر fh ۴۶۲۳ دارای بدنه یک دست مشکی می باشد و پرینتر HN ۴۶۵۵ بدنه سفید رنگ دارد و در محیط کار به زیبایی می درخشد.

مقابسه طراحی پرینتر های سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵

پرینتر های سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵ هر دو ۴ کاره بوده و ارائه دهنده کیفیت و سرعت مطلوبی می باشند، که در مقایسه با پرینتر های های چند کاره ای که در بازار وجود دارند، جزو پرینتر های میان رده و میان قیمت، در بازار می باشند.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر سامسونگ SCX-4300

پرینتر سامسونگ fh ۴۶۲۳، ابعادی برابر با ۴۱۵ × ۴۱۶ ×۳۱۸ میلیمتر داشته و در حدود ۱۱.۵ کیلوگرم وزن آن می باشد، این در حالی است، که پرینتر سامسونگ HN ۴۶۵۵ دارای ابعاد حدودی ۲۹۵ × ۳۸۸ ×۴۱۰ میلیمتر و دارای وزن ۹.۷ کیلوگرم، می باشد.

کاربرد این دو پرینتر، برای منازل و یا ادارات کوچک بسیار مناسب بوده و طوری طراحی شده اند، که می توانند، بر روی میزکار قرار بگیرند.

این دو پرینتر کیفیت قابل قبولی را در هر ۴ عمل از خود نشان داده و به همین علت، بسیاری از دفاتر کوچک و حتی کاربران خانگی از این دو پرینتر، استفاده، می کنند.

درب مربوط به اسکنر، واقع در قسمت بالایی هر دو پرینتر بوده، که به راحتی، می توانند، بر روی اسکنر، برگه مورد نظرتان را قرار دهید و از سند خود، اسکن یا کپی بگیرید.

پرینتر های سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵ در قسمت بالایی، یک صفحه نمایش ال سی دی دارند و با استفاده از پنل، می توانید تنظیمات مورد نظرتان، را انجام دهید.

مشخصات فنی و چاپ در پرینتر های سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵

پرینتر سامسونگ fh ۴۶۲۳ دارای توانایی چاپ ۲۴ صفحه A4 را در یک دقیقه داشته و دارای قابلیت تغذیه خودکار ADF نیز می باشد، همچنین، وضوح اسناد چاپ شده، در آن برابر با ۱۲۰۰ × ۱۲۰۰ dpi بوده و دارای توانایی چاپ ۱۲۰۰۰ صفحه در هر ماه می باشد.

پرینتر دیگر سامسونگ، به نام HN ۴۶۵۵ دارای قابلیت چاپ ۲۴ صفحه A4 در هر دقیقه بوده و مانند پرینتر سامسونگ fh ۴۶۲۳ از قابلیت تغذیه خودکار ADF برخوردار می باشد و اسناد را با وضوح dpi ۱۲۰۰ × ۱۲۰۰ چاپ کرده و توان چاپ ماهانه آن برابر با ۲۰۰۰۰ صفحه می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   اپلیکیشن و برنامه کاربردی پرینتر

شباهت پرینتر های سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵ در ظرفیت سینی ورودی ۲۵۰ برگی بوده، که مناسب مصارف کاری با حجم متوسط می باشند، همچنین، در هر دو پرینتر، شاهد چاپ اسناد، با کیفیت بسیار عالی و قابل قبول، هستیم و در صورتی که از کارتریج های با کیفیت و اورجینال استفاده کنید، می توانید، خروجی مطلوبی از هر دو دستگاه، بگیرید.

برای متصل شدن پرینتر های سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵ به کامپیوتر، می توانید، با استفاده از کابل USB 2.0 و یا کابل Ethernet ارتباط را برقرار سازید.

نقطه ضعف هر دو دستگاه، در پشتیبانی نکردن از اتصال به شبکه بی سیم Wi-Fi می باشد، که اگر برای خرید پرینتر چندکاره، پشتیبانی از اتصال بی سیم برای شما دارای اهمیت می باشد، باید این نکته را در نظر داشته باشید که در این خصوص، این دو دستگاه، برطرف کننده نیاز شما نخواهند بود.

پرینتر fh ۴۶۲۳ دارای کارتریج MLT-D105 با بازدهی ۱۵۰۰ برگ می باشد و پرینتر HN ۴۶۵۵ دارای کارتریج MLT-D101 بوده، که بازده آن برابر با ۲۵۰۰ برگ می باشد.

جمع بندی

بررسی های کارشناسان در نمایندگی سامسونگ، به این نتیجه رسیده، که اگر در پی خرید یک پرینتر چهار کاره با کیفیت و با سرعت ایده آل، برای منزل یا محل کارتان، هستید، هر دو پرینتر سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵ می توانند، برطرف کننده نیاز شما باشند.

همانطور که پیشتر گفته شد، هیچ کدام از پرینترهای سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵ دارای قابلیت اتصال بی سیم Wi-Fi نبوده و به همین منظور، برای مصارف با حجم متوسط، مناسب هستند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش نصب درایور پرینتر در ویندوز و مک

برای تهیه پرینترهای سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵، می توانید، آن ها را با قیمتی مناسب، از فروشگاه های معتبر، تهیه نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =