نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفر تا صد بازیافت تونر در پرینتر

بازیافت تونر در پرینتر/ خسته کننده است که ساعت های بی شماری را صرف طراحی یک سند یا بسته بندی کنید تا متوجه شوید که پرینتر سامسونگ شما مشکل چاپ رنگ های نامناسب را دارد. مسئله لزوماً در طراحی شما نیست. مشکل این است که همه پرینتر ها سامسونگ از اطلاعات یکسانی استفاده نمی کنند یا داده ها را به یک شکل تفسیر نمی کنند. بهترین راه برای تعریف رنگ ها استفاده از اعداد مرتبط با رنگدانه های مختلف است.

اعداد به ما دروغ نمی گویند زیرا مقادیر اعداد تغییر نمی کنند. به جای تشخیص مقادیر قرمز، سبز و آبی (RGB) که اغلب در رایانه‌های رومیزی استفاده می‌شود، پرینتر سامسونگ دیجیتال پیشرفته از چرخ رنگی CMYK متشکل از فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و کلید (سیاه) استفاده می‌کنند. در هر دو فرآیند، رنگ‌ها برای چاپ رنگ‌های تیره که ممکن است به صورت جوهر سیاه ظاهر شوند ترکیب می‌شوند. این واریانس ها تفاوت زیادی ایجاد می کند و منجر به رنگ های ثانویه و سوم متفاوت می شود. برای جمع بندی:

بازیافت تونر در پرینتر

RGB چیست؟

RGB یک فرآیند سه رنگ است که مخفف قرمز، سبز و آبی است و بیشتر در صفحه نمایش رایانه های رومیزی مشاهده می شود.

CMYK چیست؟

CMYK یک فرآیند چهار رنگ است و مخفف عبارت های فیروزه ای، سرخابی، زرد و کلیدی (مشکی) است و برای استفاده در مواد چاپی ترجیح داده می شود زیرا به دستیابی به رنگ واقعی کمک می کند.

در اینجا، نگاهی دقیق‌تر به این خواهیم داشت که چرا پرینتر سامسونگها همه یکسان چاپ نمی‌کنند و چه کاری می‌توانید انجام دهید تا بهترین خروجی رنگ ممکن را داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   صفر تا صد تعمیر درام پرینتر در نمایندگی سامسونگ

رنگ های پرینتر سامسونگ در مقابل رنگ های دسکتاپ

ابتدا، بیایید در نظر بگیریم که در یک برنامه معمولی دسکتاپ مانند مایکروسافت ورد، رنگ‌های خاصی که انتخاب می‌کنید توسط سیستم RGB نشان داده می‌شوند که برای مشاهده در مانیتور کامپیوتر در نظر گرفته شده است، نه صفحه یا محصولات چاپ شده. حال تصور کنید محصولی را اختراع کرده‌اید که شامل اجزای پلاستیکی و فلزی است و هر دو ماده باید قرمز روشن باشند. شما سازنده ای پیدا کردید که می تواند محصول شما را بسازد، با این حال، می خواهید پلاستیک و فلز هر دو یکسان باشند، دقیقاً رنگ قرمزی که شما مشخص می کنید.

با این همه سایه قرمز موجود، چگونه می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ خبر خوب این است که می توانید رنگ محصول خود را بر اساس نمودار رنگی CIE که به عنوان فضای رنگی LAB نیز شناخته می شود، مشخص کنید. در این نمودار، همه رنگ ها در یک مکان در این فضای رنگی برای یک ناظر استاندارد یکسان به نظر می رسند.

فضای رنگی LAB مترجم جهانی برای دستگاه‌های مختلف است و از RGB و CMYK دقیق‌تر است. اگر از رنگ‌های LAB در برنامه نرم‌افزاری خود مانند فتوشاپ استفاده می‌کنید، ممکن است رنگ‌ها هنگام چاپ به CMYK یا RGB تبدیل شوند. از آنجایی که برنامه دسکتاپ شما ممکن است از مقادیر شروع متفاوتی نسبت به پرینتر سامسونگ شما استفاده کند (RGB در مقابل CMYK)، رنگ‌هایی که انتظار دارید روی سند چاپی‌تان ببینید اغلب ناامید می‌شوند.

نحوه دستیابی به رنگ های چاپی دقیق

اگر روی یک پرینتر سامسونگ جت رومیزی ارزان قیمت از یک فروشگاه بزرگ چاپ می کنید و من همان سند را روی پرینتر سامسونگی که هزاران دلار قیمت دارد چاپ می کنم، مطمئناً امیدوار خواهید بود که متوجه تفاوت قابل توجهی در کیفیت چاپ شوید و انتظار داشته باشید که پرینتر سامسونگ رده بالاتر عملکرد بهتری داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل روشن نشدن پرینتر سامسونگ

و این کار را خواهد کرد. به این دلیل که اکثر پرینتر سامسونگی که برای کارهای چاپی تجاری یا تجاری با خروجی بالاتر طراحی شده اند، مترجم مناسبی برای انتقال اطلاعات دستگاه از منبع ورودی به منبع خروجی دارند. با این حال، بدون ترجمه رنگی مناسب، حتی توانمندترین پرینتر سامسونگ سطح بالا نیز با مشکل مواجه خواهند شد.

متخصصان چاپ تولیدی اغلب از پرینتر سامسونگها و ماشین های چاپی استفاده می کنند که ممکن است بیش از 100000 دلار هزینه داشته باشد. این پرینتر سامسونگ تخصصی از یک ماژول مدیریت رنگ (CMM) استفاده می کنند، نرم افزاری که محاسبات را برای تبدیل فایل ها از یک مدل رنگی (RGB) به مدل دیگر (CMYK) انجام می دهد.

نمونه هایی از CMM ها عبارتند از Adobe ACE، Heidelberg CMM، Kodak CMM، Agfa CMM، و غیره. در یک جت پرینتر رومیزی 100 دلاری، کنترل بسیار کمی بر روی کاری که CMM انجام می دهد دارید، اما در پرینتر سامسونگ سطح بالا، کنترل کمی CMM روی نمایه های فضای رنگ ورودی و خروجی وجود دارد.

مطلب پیشنهادی: مزایا و معایب پرینتر سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =