نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

جوهر پرینتر 101

در حالی که بسیاری از ما از پرینترها در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم، جوهر پرینترهای سامسونگ همچنان یک امر اسرارآمیز است. به این ترتیب، سوالات و پرسش های مختلفی وجود دارد که ممکن است در مورد این موضوع داشته باشید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که جوهر پرینترهای سامسونگ از چه چیزی ساخته شده است؟ جوهر چگونه ساخته می شود؟ یا جوهر از کجا می آید؟ شاید شما بخواهید بدانید CMYK به چه معناست، یا وقتی کارتریج های جوهر خالی کار کردید چه کار کنید. در راهنمای ما درباره همه چیز که باید در مورد جوهر پرینترهای سامسونگ بدانید.

 جوهر از کجا می آید؟

 انسانها هزاران هزار سال است که از جوهر – به نوعی یا به نوعی دیگر – استفاده می کنند. در حقیقت، اولین استفاده از جوهر را می توان در چین در 256 قبل از میلاد جستجو کرد. جوهر پرینترهای سامسونگ به سادگی یک تکامل مدرن از تکرارهای جوهر است که در طول اعصار مورد استفاده قرار گرفته است. جوهر پرینترهای سامسونگ توسط طیف وسیعی از تولید کنندگان در سراسر جهان ساخته می شود.

اولین بار چاپ جوهر افشان چه زمانی ابداع شد؟

چاپ جوهر افشان اولین بار در دهه 1950 شکل گرفت، اما تا سال 1980 این نوع چاپ در دسترس عموم قرار نگرفت. از دهه هشتاد، پرینترهای سامسونگهای جوهر افشان راه زیادی را طی کرده اند، با نوآوری های زیادی که آنها را به ماشین هایی تبدیل کرده است که امروزه می شناسیم.

جوهر پرینترهای سامسونگ از چه چیزی ساخته شده است؟

جوهر چاپ از ترکیبی از عناصر مختلف ساخته شده است. این به طور کلی شامل پراکندگی هایی است که به جریان جوهر کمک می کند، رزین ها برای اتصال، رنگدانه ها برای رنگ، رطوبت گیرها برای ماندگاری جوهر، کفگیرها برای کنترل کف، مواد شلات کننده، عوامل خشک کننده و پایه لاک الکل. جوهر پرینترهای سامسونگ همچنین ممکن است شامل اصلاح کننده های pH، مواد مرطوب کننده، باکتریواستات ها و بیوسیدها باشد. محصولات موجود در جوهر پرینترهای سامسونگ بسته به عوامل متعددی از جمله اینکه چه کسی جوهر را تولید می کند، تغییر می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض رولر تونر سیاه پرینتر CLP-300

جوهر پرینترهای سامسونگ چگونه ساخته می شود؟

 جوهر پرینترهای سامسونگ با ترکیب همه مواد فوق با هم ساخته می شود. این ترکیب بسته به سازنده و نوع جوهر ساخته شده می تواند متفاوت باشد.

با کارتریج خالی جوهر خود چه باید بکنید؟

 وقتی کارتریج جوهر شما پس از چاپ بسیاری از صفحات به ناچار تمام می شود، باید با آن چه کنید؟ در صورت امکان، می توانید کارتریج های جوهر را پس از اتمام کار با آنها بازیافت کنید. باید متوجه شوید که سازنده کارتریج شما برنامه ای برای بازیافت آنها دارد، یا ممکن است بتوانید کارتریج خالی را به سوپرمارکت محلی خود ببرید و در یک سطل بازیافت کارتریج مشخص قرار دهید.

چند نکته برای صرفه جویی در جوهر چیست؟

چند روش مختلف وجود دارد که می توانید جوهر را حفظ کرده و کارتریج خود را کمی جلوتر ببرید. سرمایه گذاری بر روی یک پرینترهای سامسونگ کارآمد با جوهر می تواند راهی برای پیشرفت کارتریج های شما باشد و می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی باشد، به ویژه برای کسانی که مرتباً چاپ می کنند. در زمان هایی که نیازی به چاپ با کیفیت ندارید، تغییر تنظیمات پرینترهای سامسونگ برای چاپ صفحات به عنوان پیش نویس نیز می تواند جوهر را ذخیره کند. یکی دیگر از روشهای صرفه جویی در جوهر، انتخاب فونت هایی است که از نظر جوهر کارآمد هستند مانند Garamond یا Ecofont.

CMYK چیست؟

 ممکن است نام اختصاری CMYK را که در رابطه با چاپ استفاده می شود، شنیده باشید. این مخفف مخفف Cyan، Magenta، Yellow و Black است. این جوهرها در چاپ در طیف وسیعی از ترکیبات مختلف برای ایجاد هر یک از رنگهای مورد نیاز در چاپ مورد استفاده قرار می گیرند. پرینترهای سامسونگ تک رنگ دارای کارتریج جوهر سیاه هستند، در حالی که پرینترهای سامسونگ تک رنگ و رنگی احتمالاً دارای کارتریج سیاه و کارتریج های فیروزه ای، سرخابی و سیاه هستند.

این مطلب را از دست ندهید   چاپگر حرارتی در کسب و کار (بخش سوم)

چگونه می توانم بدانم چه مقدار جوهر پرینترهای سامسونگ من باقی مانده است؟

 به طور کلی، هنگامی که جوهر پرینترهای سامسونگ شما به یک نقطه مشخص (اغلب 20 درصد) برسد، اعلانی دریافت خواهید کرد. در هر نقطه، همچنین می توانید سطح پرینترهای سامسونگ خود را بررسی کنید تا ببینید چقدر جوهر باقی مانده است. این کار به طور کلی با باز کردن بخش ابزارهای تنظیمات چاپ در رایانه شما انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه بررسی سطح چاپ برای طیف وسیعی از پرینترهای سامسونگها، پست وبلاگ ما را در مورد نحوه بررسی سطوح جوهر پرینترهای سامسونگ مشاهده کنید.

تفاوت بین تونر و جوهر چیست؟

 تفاوت اساسی بین تونر و جوهر این است که تونر برای ماشین های لیزری استفاده می شود، در حالی که جوهر برای ماشین های جوهر افشان استفاده می شود. تونر یک جوهر پودری خوب است که توسط یک پرتو لیزر از روی درام های موجود در آن به صورت الکترونیکی شارژ می شود. این پودر سپس به کاغذ منتقل می شود و چاپ را ایجاد می کند. پرینترهای سامسونگهای جوهر افشان از قطرات جوهر مایع استفاده می کنند که از طریق نازل روی کاغذ پرینترهای سامسونگ پاشیده می شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =