نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات کاربران در پرینترهای سامسونگ چیست؟

شرکت کره‌ای سامسونگ جزو بزرگترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در جهان در سال 1983 بوده و زیر مجموعه و شرکت تابعه در سرتاسر جهان می باشد.

در ادامه به برخی از مشکلات پرینتر سامسونگ که یکی از محصولات شرکت سامسونگ است، پرداخته و به رفع آن خواهیم پرداخت، در ادامه با ما همراه باشید.

شکل حلقه ای و فر خورده کاغذهای بسیار بزرگ Billing Paper

پس از چاپ اگر تنظیمات سایز کاغذ با سایز واقعی کاغذ، یکسان نباشد، مشکل فر خوردن پیش آمده، که باید به گزینه  Printing Preferences  بروید و به انتخاب تب Paper بپردازید و سپسThick   را انتخاب کنید. البته این دستورالعمل در مدل‌های مختلف از پرینترهای سامسونگ کمی متفاوت بوده، که بهتر است تا در دفترچه راهنمای استفاده‌ کاربر پرینتر تان، به  قسمت“Opening printing preferences”  نگاهی بیاندازید.

سیاهی در برگه های پرینت شده

تمیزی هد در پرینتر جوهر افشان، باعث می شود، تا برگه ها سیاه نشوند و در پرینتر لیزری نیز باید کارتریج پرینتر، توسط متخصصین مورد بررسی قرار گیرد، تا در پرینترهای لیزری، نیز مشکل حل شود.

عوامل سیاه شدن برگه ها

  • اولین بخش، بررسی نقاط اتصال داخلی چاپگر، می باشد، که برای رفع سیاهی برگه در پرینتر سامسونگ مورد بررسی قرار می گیرد، چرا که اشکال در این بخش، موجب بروز این مشکل می دانند.
  • دومین بخش، که منجر به سیاه شدن برگه می شود، واشرهای سر مگنت کارتریج پرینترهای سامسونگبوده، که در این حالت کاغذی که پرینت شده، دارای لبه هایی سیاه می باشد،که نمای قابل قبولی ندارد.

انتخاب اشتباه مواد چاپ از منبع کاغذ

این نوع خرابی، در اثر انتخاب اشتباه paper option درPrinting Preferences  بوده، که در بسیاری از نرم افزارها، از تب Paper در Printing Preferences کاغذ را انتخاب می کنند، که در این زمینه دفترچه راهنمای پرینتر تان و نیزHelp  پرینترتان کمک زیادی در انتخاب صحیح منبع کاغذ به شما خواهند کرد.

این مطلب را از دست ندهید   تمیز کردن درام دستگاه فتوکپی

فوق العاده آرام صورت گرفتن عملیات پرینت

job تعریف شده احتمالا بسیار پیچیده بوده، از پیچیدگی آن کاسته یا به تنظیم کردن تنظیمات کیفیت پرینت، بپردازید.

سیاهی نیمی از صفحه چاپ شده

دو دلیل برای این نوع خرابی پرینتر سامسونگ وجود دارد: 1. تنظیمات جهت بندی صفحه اشتباه می باشد. 2.  سایز کاغذ

تنظیمات سایز کاغذ، از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید با سایز کاغذتان یکسان باشد، تا مشکلی پیش نیاید و نیمی از صفحه چاپ شده تان سیاه نشده و به درستی پرینت شود.

متن اشتباه و درهم در پرینت از پرینتر

دلایل زیر باید مورد بررسی قرار گیرد:

  • شل یا معیوب کابل چاپگر، می تواند موجب این مشکل شود.
  • انتخاب اشتباه درایور پرینتر
  • بد عمل کردن برنامه نرم افزاری: از برنامه ای دیگر، یک job را پرینت گرفته، تا از عملکرد صحیح نرم افزار اطمینان حاصل کنید.
  • اشکال در سیستم عامل کامپیوتر تان: یک دفعه، به ریست کردن ویندوز و پرینتر خود بپردازید.

سفید بودن صفحات پرینت گرفته شده از پرینتر

دلایل سفید بودن صفحات موارد زیر می باشند:

  • معیوب یا خالی بودن کارتریج رنگ
  • معیوب بودن بعضی قسمت های پرینتر مثل کنترلر یا بورد

مشکل اغلب شکل ها یا توضیحات PDF

دلیل این مشکل ناسازگار بودن فایل PDF با محصولات Acrobat بوده، که پرینت کردن یک فایل   PDF به عنوان image احتمالا می تواند در رفع مشکل تان کمک کند. برای این منظور می توانید، به فعالسازی گزینهPrint As Image  از آپشن های Acrobat printing  بپردازید.

مشکل تصاویری بی کیفیت در چاپ

راه حل این مشکل این است، که عکس تان، را تا می توانید، کوچکتر کرده، تا کیفیت تصویرتان مناسب تر شود و لزوما تصاویر بزرگ سایز مناسب نبوده و به صورت آشکار دیده، نمی شوند.

این مطلب را از دست ندهید   مزایا و معایب پرینتر سامسونگ

 تصویر هر چه در سایز کوچک تر باشد، آشکارتر دیده شده، بنابر این برای چاپ تصویری آشکار و واضح، باید سایز تصویر در سایزی کوچک باشد، تا نتیجه تصویر تان، بهتر باشد و در پرینت گرفتن دچار مشکل نشوید.

پرینت نگرفتن از کاغذهای با سایز خاص

سایز کاغذتان، با تنظیمات سایز کاغذتان، نمی خواند. برای حل آن، به قسمت  Printing Preferencesرفته، بعد از آن تب Paper را انتخاب کرده و Custom، را انتخاب نمایید، و سایز کاغذی که مناسب است را انتخاب نموده و بعد، پرینت بگیرد و مشکل خود را حل نمایید.

از پرینتر بوی عجیبی شنیده می شود

این مشکل به علت، روغن مورد استفاده برای حفاظت از Fuser بخار شده می باشد، که پس از چاپ بیش از ۱۰۰ صفحه‌ رنگی این اتفاق افتاده، که موقتی می باشد و می توانید بدون نگرانی آن را حل کنید.

حذف عکس ها، متن ها و توضیحات از متن pdf

شاید فایل PDF به دلیل تنظیم در حالت interactive بوده، که منجر به از دست دادن فونت ها و کاراکترها و تصاویر تان شده، برای رفع آن ، به نصب مجدد درایور پرینتر، قبل پرینت بپردازید. به این ترتیب به حل مشکل خود پرداخته و از پرینتر خود به نحوه احسنت می توانید، استفاده نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =