نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رایج پرینترهای سامسونگ و راه حل آن ها

مشکلات پرینترهای سامسونگ دارندگان پرینترهای سامسونگ ممکن است با مشکلاتی رایج در کار با چاپگر خود رو به رو شوند. این مشکلات باعث مختل شدن عملکرد دستگاه و در نتیجه عدم راحتی، اتلاف وقت و زمان کاربر خواهند شد. خوشبختانه بیشتر این خرابی ها، با راه کارهایی ساده و غیر تخصصی قابل رفع اند. ما در ادامه به معمول ترین مشکلاتی که کاربران پرینترهای سامسونگ به احتمال زیاد آن ها را در طول زمان تجربه کرده اند، می پردازیم.

تعویض رولر تونر سیاه پرینتر CLP-300

چاپ کند

عملیات چاپ سند یا تصویر، بسیار کند پیش می رود؟ ما برای رفع این مشکل، دو راه حل پیشنهاد می کنیم:

  1. کاهش کیفیت چاپ با کاهش مصرف تونر یا جوهر: نحوه پیاده سازی این تنظیمات با توجه به مدل پرینتر، متغیر است. قبل از پرینت گرفتن از فایل مورد نظر در ویندوز، بر روی فایل کلیک راست کرده و print را کلیک کنید. سپس به بخش properies رفته و تنظیمات مربوط به کیفیت چاپ (Quality) را بیابید و کیفیت پیش فرض را پایین بیاورید.
  2. وب سایت های بدون گرافیک را برای چاپ صفحات خود انتخاب کنید.

هزینه بالای تونر/جوهر

هزینه های نسبتاً بالا و متغیر تونر یا جوهر کارتریج را می توان با رعایت نکات زیر، کاهش داد:

  • از سایت های معتبر که تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته اند، خرید کنید.
  • اگر مقدار چاپ روزانه شما زیاد است، کارتریج با ظرفیت چاپ بالا خریداری کنید. یک کارتریج جوهر با عملکرد 250 برگ یا یک کارتریج تونر با عملکرد 2000 پلاس صفحه می تواند گزینه مقرون به صرفه ای برای پرینترهای پر کار باشد.
این مطلب را از دست ندهید   فرآیند cleaning page

چاپ توسط چاپگر اشتباه!

در این مشکل، سیستم ویندوز به طور اشتباه، پرینتر دیگری را جایگزین پرینتر پیش فرض خود می کند، به خصوص اگر ویندوز خود را به تازگی عوض کرده اید یا ارتقاء داده اید.

برای رفع این مشکل در ویندوز 7 (در نسخه های مختلف، متغیر است)، Start را کلیک کنید و دستگاه ها و چاپگرها را انتخاب کنید. سپس بر روی چاپگری که می خواهید آن را به عنوان چاپگر پیش فرض انتخاب کنید، کلیک کرده و تنظیمات مورد نیاز را بر روی آن اعمال کنید.

ایجاد نور، لکه و یا خطوط افقی بر روی صفحه چاپ شده

این مشکل که به ندرت در پرینترهای جوهر افشان اتفاق می افتد، ممکن است ناشی از خشک شدن جوهر کارتریج باشد. برای رفع آن، جوهر خشک شده را پاک کنید و سپس از سند خود پرینت تهیه نمایید. اگر باز هم مشکل وجود داشت، تکنسین های نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ به کمک شما خواهند آمد.

کند بودن پرینتر بی سیم

چاپگرهای شبکه با تمامی مزیت های خود، دارای دردسر هایی از جمله کندی عملکرد می باشند. لازم است بدانید که با دور شدن پرینتر از وای فای، سرعت آن نیز کاهش خواهد یافت، پس هر چقدر که مقدور است آن را به روتر نزدیک نگه دارید.

عدم کیفیت چاپ کارتریج های باز تولید شده یا دوباره پر شده

همیشه این نکته را مد نظر خود داشته باشید که کاتریج ارزان تر مساوی است با کیفیت چاپ پایین تر! صرف هزینه پایین تر برای کارتریج، ارزش عملکرد ضعیف و خرابی پرینتر را ندارد. پس حتماً جوهر یا تونر چاپگر خود را از مراکز معتبر عرضه کننده تهیه نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   پرینت با گوشی آیفون

از کار افتادن پرینتر بدون دانستن علت آن

اگر بدون دلیل خاصی پرینتر شما به طور ناگهانی از کار افتاده است، موارد زیر را چک کنید:

  • اتصال پریز پرینتر به برق را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که کاغذ در سینی وجود دارد.
  • کابل USB یا اترنت که چاپگر را به کامپیوتر یا روتر متصل می کند، بررسی کنید.
  • اگر مشکل رفع نشد، از تعمیرکاران پرینتر سامسونگ درخواست کمک کنید.

نازک یا کوچک بودن سینی کاغذ پرینتر

اغلب فروشندگان سودجو برای کاهش هزینه های خود و سود بیشتر، سینی های با ضخامت کم و ظرفیت پایین را در داخل دستگاه قرار می دهند. فراموش نکنید که پیش از خرید محصول، سینی کاغذ را بررسی کنید و در صورت عدم دارا بودن ضخامت و ظرفیت مورد نیاز، گزینه های دیگر را برای خرید خود مد نظر قرار دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات پرینترهای سامسونگ»

  1. سلام پرینتر scx3405fh خطای 2320 میدهد کجای کار ایراد دارد ضمنا شهرستان شاهرود نمایندگی دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − سه =