نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشخصات فنی پرینتر چندکاره سامسونگ SCX3405FH

ارزش اقتصادی بالای پرینتر چندکاره سامسونگ SCX3405FH به دلیل یک پنل نمایشگر با کاربری آسان و همچنین فناوری های مختلف در عرصه چاپ با ویژگی های سرعت و کیفیت بالا، می باشد.

این پرینتر در گروه پرینتر های چندکاره سامسونگ می باشد، که عملیات مورد نیاز در یک کسب و کار کوچک را می تواند، خوب انجام داده و تمامی خدمات دیگر مانند فکس، پرینت، چاپ و یا اسکن را نیز ارائه دهد.

صرفه جویی در فضای کاری و همچنین کارایی دستگاه در جمع شدن چند کار، در یک دستگاه از نظر قیمت بسیار به صرفه بوده و بهینه سازی آن را به دنبال دارد.

در ادامه مطلب، مشخصات فنی و امکانات پرینتر SCX3405FH را شرح خواهیم داد.

 از سایزهای مختلف کاغذ پشتیبانی می کند

نوع پرینتر چندکاره سامسونگ SCX3405FH لیزری می باشد، که می توانید، برای چاپ و دیگر عملیات از انواع مختلف کاغذ ها در جنس هایی متفاوت، بهره ببرید.

خریداران این دستگاه می توانند، انواع سایز های مختلف کاغذ تا سایز A4 را بر روی دستگاه مورد استفاده قرار دهند، در نتیجه، دور ریز کاغذ در محیط های کاری کمتر خواهد شد. برای استفاده از دستگاه با سرعت بالا، می توان در سینی کاغذ پرینتر، تعداد 150 برگ را در سایز های مختلف قرار داد، علاوه بر این، برای بالاتر رفتن سرعت انجام کار ها در محیط، دستگاه پشتیبانی خود را از تغذیه خودکار به تعداد ۴۰ برگ انجام می دهد.

مزایای و معایب بیشماری از پرینتر های چندکاره سامسونگ در موقع استفاده آن گفته شده، که در این پرینتر، می توان به خوبی، سرعت بالا و همچنین دوام و مقاومت بالا را در آن، دید.

این مطلب را از دست ندهید   ریست پرینتر سامسونگ

پرینتر چندکاره سامسونگ SCX3405FH کاغذ را با کمترین انحنا در مراحل چاپ یا کپی قرار می دهد، که جلوی گیر کردن کاغذ را می گیرد.

مشخصات پنل کاربری و امکانات ارتباطی

یکی از تفاوت های اصلی، در مدل های FH سامسونگ، پنل کاربری دستگاه می باشد، که اجرای اطلاعات و دستورات را در شکل متفاوت، بر روی دستگاه، ممکن می سازد.

پنل کاربری دو خطی از نوع LED از پرینتر چندکاره سامسونگ SCX3405FH  یک محصول با کاربری آسان ساخته، که موجب شده تا هر کاربر، برای کار کردن جذب آن شود.

امروزه دستگاه ها و تجهیزات بسیار زیادی را می بینیم، که قابلیت اتصال بی سیم دارند، با این وجود، به علت کارایی بالایی که در این پرینتر از طریق پورت ارتباطی USB2.0 وجود دارد، مسبب آن شده، که کاربران احساس کمبودی در این زمینه نداشته باشند.

با توجه به ویژگی های کلی دستگاه این پرینتر دارای کارایی بالای برای کسب و کار کوچک بوده که اگر برای کسب و کار خود می خواهید، این محصول می تواند از نظر امکانات و همچنین صرفه جویی در هزینه ها بسیار مناسب باشد.

یک کارتریج به شماره تونر MLT-D101برای این دستگاه سامسونگ استفاده شده، که دارای ظرفیت نهایی ۱۵۰۰ برگ، برای کار بر روی این پرینتر، می باشد.

چاپگر پرینتر چندکاره سامسونگ SCX3405FHچه امکاناتی دارد؟

چاپگر این دستگاه، بیشترین استفاده را در این دستگاه دارد، که توانایی آن، فقط چاپ به صورت سیاه و سفید می باشد.

پرینتر چندکاره سامسونگ SCX3405FH قابلیت چاپ اسناد و متن ها با سرعت ۲۰ برگ در دقیقه و در سایز های مختلف داشته، که این عدد برای پرینتر های میان رده ای سامسونگ عدد مناسبی محسوب می شود.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل کار نکردن پرینترهای سامسونگ

این پرینتر به صورت اتوماتیک، پشتیبانی خود را از قابلیت چاپ دو رو انجام نمی دهد، ولی با در نظر گرفتن کیفیت DPI ۱۲۰۰ ، این نقص به خوبی پوشیده شده، به طوری که کاربران از این دستگاه رضایت دارند.

از طرف شرکت سامسونگ، توان کار ماهیانه دستگاه در حدود ۲۰۰۰۰ برگ در نظر گرفته شده، که این عدد به عنوان ظرفیت اسمی دستگاه بوده و باید به مقادیر کمتری از پرینت، برای حفظ کارایی آن دستگاه، قانع بود.

 اسکنر، فکس و کپی پرینتر SCX3405FH سامسونگ

  • اسکنر: یک اسکنر قوی بر روی پرینتر چندکاره سامسونگ SCX3405FH قرار گرفته، که دارای کیفیت بالای ۴۸۰۰ برای رزولوشن اپتیکال بوده، که به صورت اتوماتیک، قابلیت اسکن تا ۴۰ برگ را دارد.
  • کپی : سرعت کپی دستگاه، ۲۰ برگ در دقیقه بوده و به صورت سیاه و سفید و با کیفیت ۱۲۰۰ می باشد، که کاربران می توانند از آن استفاده نمایند، که در حالت کپی امکان بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد را در این دستگاه، دارید و می توانید، پرینتر را بر روی حالت اتوماتیک، قرار داده، تا امکان کپی از ۱ تا ۹۹ برگ، را به صورت پشت سر هم داشته باشید.
  • فکس: فکس پرینتر چندکاره سامسونگ SCX3405FH قادر است، تا ارسال یک برگ را در عرض ۳ ثانیه، با رزولوشن ۳۰۰ انجام دهد. این دستگاه از گوشی تلفن پشتیبانی کرده، که این امر می تواند برای افرادی که سر و کارشان با فکس است، کاربرد خوبی داشته باشد. دیگر امکاناتی که کاربر در فکس پرینتر چندکاره سامسونگ SCX3405FH به آن دسترسی دارد شامل: حالت های مختلف دریافت فکس، انتقال و یا ارسال فکس و شماره گیری خودکار، و … می باشند.
این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی مشکلات پرینترهای
5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =