نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یکی از تخصصی ترین خدمات نمایندگی سامسونگ، تعمیر درام پرینتر است. شما برای دریافت این خدمات می توانید به مرکز تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید. در این مقاله از نمایندگی سامسونگ برای آشنایی بیشتر شما، نکاتی درباره تعمیر درام پرینتر به شما توضیح داده می شود.

تعمیر درام پرینتر چیست؟

درام پرینتر که به عنوان یونیت درام هم شناخته می شود، یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات چاپگرهای سامسونگ است که هرگونه خرابی در آن می تواند عملکرد سایر اجزای دستگاه هم تحت تاثیر قرار دهد. توصیه ما این است که در صورت مشاهده هرگونه خرابی در درام حتما با یک متخصص حرفه ای مشورت کنید. در غیر این صورت ممکن است سایر قطعات دستگاه هم دچار مشکل شوند.

پرینتر شما در مرکز تعمیرات سامسونگ توسط کارشناسان حرفه ای و آزموده این مرکز عیب یابی و تست می شود. سپس در صورتی که نیاز قطعه معیوب با نمونه اصل و اورجینال آن تعویض شده و دستگاه بعد از تست سلامت به شما برگردانده می شود.

تعمیر درام پرینتر

مهم ترین نشانه های خرابی یونیت درام پرینتر

توصیه می کنیم در صورت مشاهده هرکدام از موارد پایین نسبت به تعمیر درام پرینتر خود اقدام کنید. زیرا در غیر این صورت مشکلات جدی تری برای دستگاه شما به وجود می آید. اصلی ترین علامتی که نشان می دهد درام شما نیاز به تعویض دارد، روشن شدن چراغ آن است. ممکن است دلیل اصلی خرابی پرینتر مربوط به هد دستگاه باشد.

اگر چاپگر سامسونگ شما دارای نمایشگر دیجیتال باشد، روشن شدن چراغ با نمایش نوشته و پخش صدا همراه خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیافت تونر در پرینتر

یک نشانه های دیگر برای خرابی درام، کاهش کیفیت چاپ است. به علاوه زمانی که رنگ جوهر پرینتر شروع به محو شدن می کند، در اسناد خطوطی ظاهر می شوند. در این شرایط درام پرینتر باید در اسرع وقت تعویض شود.

نکات مهم درباره خرید و تعمیر درام پرینتر سامسونگ

یونیت درام یکی از مهم ترین قطعات چاپگر است که وظیفه اصلی آن انتقال تونر روی کاغذ است. این قطعه ممکن است در اثر عوامل مختلف از کار افتاده و به تعویض نیاز پیدا کند. تشخیص خرابی درام باید توسط یک متخصص حرفه ای انجام شود. از طرفی هنگام خرید این قطعه حتما از اصل بودن آن مطمئن شوید. زیرا استفاده از درام بی کیفیت باعث می شود مصرف کارتریج و دولوپر پرینتر افزایش پیدا کرده و به دستگاه فشار وارد شود.

پیشنهاد می کنیم برای پرینتر خود از یک درام با کیفیت استفاده کنید. این قطعه ممکن است کمی گران تر از نمونه های معمولی آن باشد اما از بروز مشکلات بعدی جلوگیری می کند. معمولا بعد از 3 بار تعویض کارتریج، درام پرینتر باید عوض شود تا دستگاه عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

شما می توانید برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص خرید و تعمیر درام پرینتر با کارشناسان نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیر درام در نمایندگی پرینتر سامسونگ

درام پرینتر ممکن است در اثر عوامل مختلف مانند تمام شدن طول عمر دستگاه یا فشار بالا خراب شود. در نتیجه تمام اسنادی که چاپ می شوند، کیفیت پایین داشته یا خطوطی به طور ناخواسته روی آن ها چاپ می شوند. در این مواقع کاربران ترجیح می دهند درام را به طور کلی تعویض کنند.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر مناسب برای خانه

مرکز تعمیر پرینتر سامسونگ با استفاده از کادری متخصص و کارآمد پاسخگوی تمام سوالات شما در زمینه خرید و تعمیر درام شما می باشد. شما می توانید تمام خدمات مربوط به پرینتر مانند تعمیر در محل را دریافت کنید. استفاده از خدمات تعمیر در محل علاوه بر اینکه زحمت جابجایی و انتقال دستگاه را کم کرده، در وقت و زمان شما هم صرفه جویی می کند.

پیشنهاد مطالعه: آنچه درباره تونر پرینتر نمی دانید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یک =