نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

افزایش طول عمر تونر پرینتر در 10 مرحله

افزایش طول عمر تونر پرینتر/ هنگامی که شما روزانه از چاپگر خود برای تولید تصاویر و اسناد با رنگ و کیفیت بالا برای کسب و کار خود استفاده می کنید، منبع تونر یا جوهر شما به سرعت تمام می شود. اگر نیاز به استفاده مکرر از چاپگر خود دارید، خرید کارتریج های تونر جدید بودجه تامین کسب و کار شما را کاهش می دهد. با نگهداری مناسب از پرینتر سامسونگ و تونر، نیازی به خرید کارتریج به دفعات زیاد نخواهید داشت. تنظیم تنظیمات چاپگر و تمیز کردن منظم کارتریج ها به شما در صرفه جویی در هزینه و تونر کمک می کند. همچنین می توانید عمر کارتریج های تونر را با یک تکه نوار ماسک افزایش دهید.

افزایش طول عمر تونر پرینتر

مرحله 1

اگر نیازی به چاپ اسناد با کیفیت بالا ندارید، چاپگر خود را در حالت پیش نویس یا اقتصادی قرار دهید. این تنظیم جوهر کمتری مصرف می‌کند اما همچنان یک سند خوانا تولید می‌کند.

مرحله 2

فقط در صورت نیاز چاپ کنید. اگر بتوانید یک کپی الکترونیکی از سند را در رایانه خود نگه دارید، ممکن است به یک نسخه کاغذی نیز نیاز نداشته باشید.

مرحله 3

اسناد را به صورت سیاه و سفید یا در مقیاس خاکستری چاپ کنید، مگر اینکه باید از رنگ استفاده کنید.

مرحله 4

فونت خود را به Century Gothic یا Ecofont تغییر دهید. این فونت ها از تونر بسیار کمتری نسبت به فونت های دیگر مانند Times New Roman یا Arial استفاده می کنند.

مرحله 5

برای جلوگیری از خشک شدن تونر به طور مرتب از چاپگر استفاده کنید. نازل های کارتریج اگر برای مدت طولانی استفاده نشود، اغلب مسدود می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   آنچه درباره تونر پرینتر نمی دانید

مرحله 6

چاپگر را در صورت عدم استفاده خاموش کنید. هنگامی که چاپگر خاموش است، کارتریج ها را مهر و موم نگه می دارد تا جوهر خشک نشود.

مرحله 7

ابزار تمیز کردن کارتریج چاپگر خود را یک بار در هفته اجرا کنید. این ابزار می تواند چاپ رگه دار یا نامناسب را تصحیح کند.

مرحله 8

کارتریج های تونر استفاده نشده را به درستی ذخیره کنید تا عمر آنها افزایش یابد. کارتریج ها را تا زمانی که بخواهید از آنها استفاده کنید، در بسته بندی اصلی بسته بندی کنید. کارتریج ها را در یک موقعیت عمودی در مکانی خنک قرار دهید.

مرحله 9

از یک شرکت چاپ بخواهید که کارهای بزرگ را انجام دهد، به خصوص اگر نیاز به چاپ تصاویر رنگی زیادی دارید. ممکن است هزینه کمتری داشته باشد که یک شرکت دیگر اسناد را برای شما چاپ کند.

مرحله 10

وقتی پیام هشدار کم بودن تونر روی چاپگر شما ظاهر شد، کارتریج تونر را به آرامی به جلو و عقب تکان دهید. این ممکن است به شما امکان چاپ چند سند دیگر را بدهد.

مرحله 11

تونر را از چاپگر خارج کرده و یک تکه چسب نواری کوچک روی پنجره یا درام قرار دهید. این کار سنسور کم تونر را غیرفعال می‌کند، بنابراین می‌توانید حتی زمانی که تونر کارتریج کم است، به چاپ ادامه دهید.

نحوه حذف هشدارهای جوهر کانن

چاپگرهای کانن دارای درایورهای چاپگر و بسته نرم افزاری است که حاوی یک مانیتور سطح جوهر است که به شما امکان می دهد متوجه شوید که کارتریج شما کم است. اگرچه این مانیتور مفید است، گاهی اوقات بهتر است آن را خاموش کنید، به خصوص اگر از کارتریج های جوهر پر شده استفاده می کنید، که ممکن است هر بار که از چاپگر استفاده می کنید خاموش شود.

این مطلب را از دست ندهید   عدم پاسخ پرینتر سامسونگ

مرحله 1

پیام کم جوهر را پیدا کنید. هنگامی که سطح جوهر شما در حین چاپ کم به نظر می رسد، به عنوان یک پنجره کوچک در گوشه سمت راست صفحه نمایش شما ظاهر می شود.

مرحله 2

روی دکمه “OK” واقع در پایین صفحه پیام کلیک کنید. در پنجره جدیدی که ظاهر می شود روی “بله” کلیک کنید و از شما می پرسد که آیا می خواهید به چاپ ادامه دهید یا خیر. پنجره دیگری با هشداری در مورد استفاده از کارتریج پر شده ظاهر می شود.

مرحله 3

برای ادامه روی “بله” کلیک کنید.

مرحله 4

دکمه “Resume” را روی چاپگر خود برای حداقل پنج ثانیه فشار داده و نگه دارید. اگر چاپگر Canon شما دکمه “Resume” ندارد، دکمه “OK” یا “Cancel” را فشار داده و نگه دارید.

مرحله 5

دکمه را رها کنید تا چراغ چاپگر متوقف شود و پنجره هشدار سطح جوهر در رایانه شما ناپدید شود.

مطلب پیشنهادی: مزایا و معایب پرینتر سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =