نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

همه چیز درباره 7 مشکل پرینترهای خانگی سامسونگ

7 مشکل پرینترهای خانگی سامسونگ / وقتی یک پرینتر سامسونگ اداری یک کار خود را انجام نمی دهد، به راحتی احساس ناامیدی می کنید. و اگر آن دستگاه معیوب یک پرینتر سامسونگ چند منظوره (MFP) باشد که به عنوان اسکنر و دستگاه کپی شما نیز عمل می کند، زمان گرانبها را از دست خواهید داد و بهره وری آسیب خواهد دید. برای کمک به شما در راه اندازی مجدد و راه اندازی با کمترین زمان ممکن، ما لیستی از 7 مشکل رایج پرینتر سامسونگ زیر و نحوه رفع آنها را گردآوری کرده ایم.

7 مشکل پرینترهای خانگی سامسونگ

 پرینتر سامسونگ پاسخگو نیست

قبل از اینکه بیش از حد به مشکلات و راه حل های رایج پرینتر سامسونگ بپردازیم، ابتدا بهترین روش هایی را که تکنسین های چاپ مدیریت شده ما دنبال می کنند، در نظر بگیرید. همیشه قبل از تلاش برای حل مشکلات رایج پرینتر سامسونگها، اصول اولیه را بررسی کنید:

  • پرینتر روشن است؟
  • کاغذ داره؟
  • آیا تمام کابل های لازم وصل شده اند؟
  • آیا همه اتصالات بی سیم به درستی کار می کنند؟
  • آیا جوهر پرینتر سامسونگ یا کارتریج های تونر را بررسی کرده اید؟

با پاسخ به این سؤالات، می توانید با برخی از راه حل های زیر بیشتر بررسی کنید.

 پرینتر سامسونگ چاپ نمی شود

آیا در کنترل پنل پیام های خطا دریافت می کنید یا به سادگی احساس می کنید کار چاپ شما در جایی در فضای مجازی گیر کرده است؟ در حالی که ساده‌ترین راه‌حل فشار دادن دکمه روشن/خاموش و راه‌اندازی مجدد پرینتر سامسونگ است، لازم است دوبار بررسی کنید که آیا تنظیمات چاپ درست را انتخاب کرده‌اید – ترجیحاً قبل از ارسال دوجین کپی از سند خود به دستگاه دیگری که در اتاق بعدی قرار دارد.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر های جوهر افشان

اگر درایور پرینتر سامسونگ شما ارتباط دو طرفه دارد، ممکن است حتی قبل از اینکه به پرینتر سامسونگ بروید و چیزی در سینی چاپ منتظر شما نباشد، در مورد مشکلی به شما هشدار داده شود. خوشبختانه، این هشدارها اغلب به شما می گویند که مشکل چیست و تاکتیک های عیب یابی را توصیه می کند. اگر همه چیز با شکست مواجه شد، پرینتر سامسونگ خود را خاموش کنید، چند دقیقه صبر کنید و سپس پرینتر سامسونگ و برنامه نرم افزاری خود را مجددا راه اندازی کنید.

 کیفیت چاپ بد

ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما کاغذی که روی آن چاپ می کنید می تواند تفاوت عمده ای در کیفیت چاپ نهایی شما ایجاد کند. به طور کلی، کاغذ عکس فروخته شده توسط سازنده پرینتر سامسونگ شما مشکلات کمتری نسبت به کاغذ پرینتر سامسونگ عمومی دارد. اما چه چیزی حتی مهمتر است؟ تنظیمات پرینتر سامسونگ را با آنچه چاپ می کنید مطابقت دهید.

این به معنای بیشتر از اطمینان از انتخاب نوع صحیح کاغذ است. همچنین به این معنی است که تنظیمات کیفیت چاپ مناسب را برای صفحات چاپ شده خود انتخاب کنید. آیا می‌خواهید عکس‌ها را برای ارائه چاپ کنید یا فقط یک کپی از ایمیلی است که می‌خواهید آن را بایگانی کنید؟ اگر عکس‌های باکیفیت را روی کاغذ گلاسه چاپ می‌کنید، تنظیمات کیفیت پیش‌نویس و کاغذ ساده کافی نیستند. علاوه بر این، مخلوط کردن مارک‌ها و انواع کاغذ در یک سینی پرینتر سامسونگ می‌تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند.

 نامشخص در مورد امنیت پرینتر سامسونگ

اکثر تولید کنندگان پرینتر سامسونگ دارای ویژگی های امنیتی هستند که قبلاً برای محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز نصب شده اند. با این حال، اگر اقدامات خاصی انجام نشود، یک هکر می تواند از پرینتر سامسونگ شما به عنوان درب پشتی برای نفوذ به شبکه شما استفاده کند. بزرگترین اقداماتی که می توانید برای جلوگیری از این اتفاق بردارید شامل تغییر رمز عبور پیش فرض پرینتر سامسونگ و اطمینان از نصب آخرین به روز رسانی های امنیتی است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دکمه پاور پرینتر ML2510

اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، از مدیر فناوری اطلاعات یا ارائه دهنده خدمات چاپ مدیریت شده (MPS) بخواهید تنظیمات امنیتی شما را پیکربندی کند. آنها اطمینان حاصل می کنند که شما یک جعبه قفل دیجیتال دارید و تنظیمات امنیتی به روز دارید. آنها حتی می توانند حالت های چاپ محرمانه را برای محافظت در برابر تهدیدات داخلی بالقوه تنظیم کنند.

 پرینتر سامسونگ دیگر اسکن نمی کند

وقتی یک MFP دیگر اسکن نمی کند، نرم افزار اسکنر خراب اغلب نقش شرور را بازی می کند. برای اینکه پرینتر سامسونگ خود را دوباره اسکن کنید، بسته نرم افزار چاپ را دوباره نصب کنید. اگر موفقیت آمیز نبود، بخش عیب یابی دفترچه راهنمای کاربر را بخوانید یا به وب سایت سازنده به صورت آنلاین نگاه کنید تا مدل پرینتر سامسونگ خاص خود را پیدا کنید. ممکن است مشکل سخت افزاری وجود داشته باشد که باید تعمیر یا تعویض شود.

 گیر کردن بیش از حد کاغذ

در حالی که مقصر آشکار گیر کردن کاغذ ممکن است اشیای خارجی باشد که داخل پرینتر سامسونگ شل شده است، چندین مقصر کمتر شناخته شده وجود دارد، از جمله سینی کاغذ که بیش از حد پر شده است یا کاغذی که به درستی وارد نشده است. سعی کنید پشته کاغذ را بادبزنید تا هر گونه استاتیک و گرد و غبار کاهش یابد، و کاغذ را دوباره وارد کنید در حالی که آن را با راهنماها همسطح نگه دارید. هنگامی که از کاغذ ضخیم تر استفاده می کنید، اغلب بهتر است هر ورق را به صورت دستی از طریق یک سینی بای پس وارد پرینتر سامسونگ کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت صدای بلند پرینتر

 خیلی آهسته چاپ می کند

حتی اگر پرینتر سامسونگهای جوهرافشان با زمان خشک شدن جوهر بسیار کند هستند، پرینتر سامسونگهای لیزری نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. همانطور که چاپ با کیفیت پیش نویس برای عکس های دقیق می تواند منجر به مشکلات کیفیت چاپ شود، چاپ با کیفیت ارائه برای اسناد متنی سیاه و سفید ساده نیز می تواند منجر به مشکلاتی در کیفیت چاپ شود.

هرچه استاندارد کیفیت چاپ کمتر باشد، سریعتر چاپ می شود. همچنین در نظر بگیرید که آیا کار چاپ شما در حالت دورو (با استفاده از هر دو طرف کاغذ) چاپ می شود. در این حالت، پرینتر سامسونگ باید زمان بگذارد تا هر ورق کاغذ را برگرداند. اگر هدف شما سرعت است، هرچه تنظیمات پرینتر سامسونگ ساده تر باشد، بهتر است.

مطلب پیشنهادی: 3 راهکار مفید رفع صدای بلند پرینتر سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دوازده =