نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا شما هم به تازگی با پیام Call service در چاپگر هوشمند خود مواجه شده اید؟ نگران نباشید. در این مقاله راه هایی برای رفع این پیام در دستگاه های کپی و پرینترهای هوشمند به شما معرفی می کنیم.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که در حال چاپ یک سند مهم در پرینتر خود هستید که ناگهان با پیام Call service در آن رو به رو می شوید. این خطا ممکن است در هر چاپگر اتفاق افتد و دلیل آن می تواند مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری باشد. شما می توانید با دانستن دلایل بروز این خطا آن را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنید.

نکته مهم اینکه اگر روش های زیر را انجام داده اما هنوز با پیام کال سرویس در پرینتر هوشمند خود رو به رو شدید، حتما با یک کارشناس متخصص و حرفه ای در این زمینه مشورت کنید.

 پیام Call service

دلایل ظاهر شدن پیام کال سرویس در چاپگرهای هوشمند

مهم ترین دلیل نمایش این پیام در چاپگرهای هوشمند، خرابی فیوزینگ چاپگر است. فیوزینگ یکی از قطعات مهم و حساس پرینترهاست که نقش مهمی در چاپ تصاویر یا اسناد دارد. زمانی که پیام Call service در پرینتر نمایش داده می شود، پرینتر به طور ناخودآگاه بیش از اندازه داغ شده و از دمای آن از حالت طبیعی خارج می شود.

راه های رفع پیام Call service در دستگاه های کپی هوشمند

برای رفع نمایش پیام Call service در دستگاه های کپی ابتدا دکمه های 0 و 8 را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید، در همین حین پرینتر خود را روشن کنید. بعد روشن شدن دستگاه کپی کد 400 را فشار داده و Enter کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمایی خرید اسکنر عکس

بعد روشن شدن دستگاه کد 400 را نگه داشته و همزمان گزینه Enter را فشار دهید. در مرحله بعد یک کادر برای شما نمایش داده می شود که باید در آن 0 را وارد کرده سپس ok کنید. معمولا بعد انجام مراحل بالا خطا برطرف می شود. اما اگر مشکل هنوز پابرجا بود، حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

دلایل نمایش پیام Call service در پرینترهای هوشمند

وجود هرگونه اختلال در سیستم کاغذکش پرینتر می تواند باعث به وجود آمدن پیام Call service در پرینتر هوشمند شما شود. شما می توانید با دانستن دلایل بروز مشکل، آن را در اسرع وقت برطرف کنید.

مراحل رفع خطا در چاپگرهای هوشمند

برای رفع مشکلات مربوط به پیام Call service در پرینترهای هوشمند، مراحل زیر را گام به گام انجام دهید:

  • قبل هر چیز به پرینتر خود یک کد بدهید.
  • در مرحله بعدی دکمه منو را انتخاب کرده سپس گزینه Set را لمس کنید.
  • با وارد کردن عبارت 9000* پرینتر شما به حالت سرویس می رود.
  • در مرحله بعدی *550 را فشار داده سپس # انتخاب کنید.
  • با روشن کردن مجدد پرینتر مشکل به طور کامل برطرف می شود.

در صورتی که مشکل هنوز وجود داشت، حتما با کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ در ارتباط باشید.

آیا می دانید: آنچه درباره تونر پرینتر نمی دانید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =