نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع کار نکردن پرینترهای سامسونگ

با توجه به فرآیند پیچیده‌ای که بین زمانی که روی «چاپ» کلیک می‌کنید و لحظه‌ای که سند تجاری شما از پرینتر سامسونگ اداری خارج می‌شود، رخ می‌دهد، عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند از عملکرد صحیح پرینتر سامسونگ جلوگیری کند. عوامل رایج عبارتند از مشکلات درایور، مشکلات نرم افزاری، خرابی های سخت افزاری و استفاده بیش از حد. در این مقاله هر یک از این عوامل مورد بررسی قرار می گیرد.

کار نکردن پرینترهای سامسونگ

قرقره چاپ گیر کرده است

هنگامی که یک سند را چاپ می کنید، فایل به طور موقت در رایانه شما ذخیره می شود. پرینتر سامسونگ شما کار را پس از آماده شدن بازیابی می کند و سند را چاپ می کند. اگر سرویس اسپولر چاپ ویندوز گیر کند، کارهایی که به پرینتر سامسونگ ارسال می کنید چاپ نمی شوند و خود پرینتر سامسونگ به هیچ وجه پاسخ نمی دهد. راه اندازی مجدد سرویس اسپولر معمولاً مشکل را حل می کند. روی «شروع» کلیک کنید، «سرویس‌ها» (بدون نقل قول) را در کادر تایپ کنید و وقتی در نتایج ظاهر شد روی «سرویس‌ها» کلیک کنید. روی «Print Spooler» کلیک راست کرده و روی «Restart» کلیک کنید.

مشکل راننده

درایور دستگاه نرم افزاری است که ارتباط بین سیستم عامل و دستگاه را تسهیل می کند. اگر درایور پرینتر سامسونگ خراب باشد، یا اگر هیچ درایوری نصب نشده باشد، پرینتر سامسونگ پاسخ نمی‌دهد یا پرینت‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که روی آن‌ها گسسته است. پرینتر سامسونگی بدون درایور نصب شده در دستگاه‌ها و پرینتر سامسونگها با علامت تعجب در کنار آن نمایش داده می‌شود. می‌توانید درایورهای پرینتر سامسونگ را از وب‌سایت سازنده، Windows Update یا دیسک نصب همراه با پرینتر سامسونگ دریافت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ریست پرینتر برای پرینترهای سامسونگ

استعمال مفرط

همه پرینتر سامسونگها دارای حجم صفحه توصیه شده ماهانه هستند. این اطلاعات معمولاً در دفترچه راهنمای کاربر، در جعبه خرده فروشی پرینتر سامسونگ یا در صفحه محصول آنلاین آن موجود است. اگر به طور مداوم از حجم توصیه شده در پرینتر سامسونگ فراتر بروید، در نهایت با گیر کردن مکرر مواجه خواهید شد و قطعات داخلی مانند غلتک‌های جمع‌آوری کاغذ خیلی سریع‌تر از حالت عادی خراب می‌شوند. برای مثال، نباید کل بخش را روی یک پرینتر سامسونگ لیزری رومیزی کوچک چاپ کنید. هنگام خرید پرینتر سامسونگی اداری، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام مدل را بخرید، در نظر بگیرید که چند کارمند از آن استفاده خواهند کرد و نیازهای چاپ ماهانه آنها چقدر خواهد بود.

موضوع مواد مصرفی

بیشتر پرینتر سامسونگها وقتی کاغذ، جوهر یا تونر تمام شود، یا اگر دستگاه مشکلی در جوهر یا کارتریج تونر تشخیص دهد، کار نمی کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است یک پیام خطا دریافت کنید یا متوجه چشمک زدن چراغ های سبز یا کهربایی در پرینتر سامسونگ خود شوید. اگر یک پرینتر سامسونگ اداری با حجم بالا دارید، اگر بطری تونر ضایعاتی – مخزنی برای ذرات تونر استفاده نشده در طول فرآیند چاپ – پر شود، ممکن است دستگاه از کار بیفتد. برخی از پرینتر سامسونگی لیزری نیز اگر حسگر داخلی تشخیص دهد که درام یا قسمت دیگر عمر مفید خود به پایان رسیده است، کار نمی کنند.

مطلب پیشنهادی: ویژگی پرینتر لیزری سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 8 =