نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تفاوت بین پرینتر جوهر افشان و کاغذ لیزری

انواع مختلفی از کاغذهای چاپی موجود است، و دانستن اینکه کدام نوع کاغذ برای پرینتر سامسونگهای خاص بهتر عمل می کند، به ویژه در مورد پرینتر سامسونگهای جوهر افشان و لیزری، کار دشواری است. به همین دلیل است که ما قصد داریم تفاوت کاغذ جوهر افشان و کاغذ لیزری را بررسی کنیم و اینکه کدام نوع کاغذ برای کدام پرینتر سامسونگ بهتر کار می کند.

جوهر افشان در مقابل پرینتر سامسونگ لیزری

در مقاله قبلی وبلاگ، ما تفاوت بین پرینتر سامسونگ جوهر افشان و لیزری را بررسی کردیم و متوجه شدیم که پرینتر سامسونگ جوهر افشان از قطرات جوهر برای ایجاد چاپ استفاده می کنند. در مقابل، پرینتر سامسونگ لیزری از یک پودر خوب ذخیره شده در یک کارتریج تونر استفاده می کنند. به طور خلاصه، تفاوت اصلی بین پرینتر سامسونگ جوهرافشان و لیزری این است که در جوهر افشان از کارتریج جوهر مایع استفاده می شود، در حالی که پرینتر سامسونگ لیزری از تونر استفاده می کنند.

این دانش زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که بهترین نوع کاغذ را برای هر پرینتر سامسونگ مورد استفاده قرار دهید. اگرچه می توانید از کاغذ اداری یکسان برای پرینتر سامسونگ لیزری و جوهر افشان برای دستیابی به بهترین نتیجه از چاپ خود استفاده کنید، اما مهم است که بدانید از کدام نوع کاغذ استفاده کنید.

کاغذ چاپ جوهر افشان

کاغذ چاپ جوهر افشان برای استفاده در پرینتر سامسونگ جوهر افشان طراحی شده است. این نوع کاغذ را می توان به طور کلی با براق، نیمه براق یا مات یافت، و می توانید انتخاب کنید که کدام نوع برای نیازهای شما مناسب است. این نوع کاغذهای چاپی ممکن است با روکشی که به گونه ای طراحی شده است تا هنگام چاپ با پرینتر سامسونگ جوهر افشان چسبندگی بهتری داشته باشد، درمان شوند. همچنین بافت محکم تری نسبت به کاغذ معمولی دارد که باعث می شود در برابر خونریزی مقاوم تر شود.

این مطلب را از دست ندهید   راهکارهای رفع مشکل عدم شناسایی پرینتر توسط کامپیوتر

کاغذ چاپ لیزری

این نوع کاغذ برای نتایج مطلوب پرینتر سامسونگ لیزری ایجاد شده است. در حالی که می توانید از کاغذ معمولی با پرینتر سامسونگ لیزری خود استفاده کنید، استفاده از کاغذ با کیفیت که برای استفاده با پرینتر سامسونگ لیزری طراحی شده است، نتایج بهتری را ارائه می دهد. کاغذ پرینتر سامسونگ لیزری از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار است، زیرا پرینتر سامسونگ لیزری هنگام چاپ گرما تولید می کنند.

کاغذ ساده

کاغذ معمولی کاغذ استانداردی است که معمولاً در سوپر مارکت ها مشاهده خواهید کرد. این کاغذ نسبت به انواع کاغذهای خاص مقرون به صرفه است، اما با هدف چاپ خاصی طراحی نشده است. این بدان معناست که ممکن است نتایج چاپ شما مطلوب نباشد. به عنوان مثال، اگر از کاغذ معمولی هنگام چاپ با دستگاه جوهر افشان استفاده می کنید، ممکن است متوجه شوید که کاغذ هنگام تولید تصاویر با جوهر زیاد کمی کدر می شود. پرینتر سامسونگ لیزری بهترین انتخاب بین این دو برای چاپ با کاغذ معمولی خواهند بود.

رسانه تخصصی برای جوهر افشان یا پرینتر سامسونگ لیزری

همانطور که می دانیم، چاپ منحصر به استفاده از کاغذ نیست. انواع مختلفی از رسانه های تخصصی موجود برای چاپ وجود دارد، چه شامل برچسب های چاپ شده، برچسب ها، بوم ها یا ورق های انتقال. خبر خوب این است که این رسانه معمولاً برچسب گذاری می شود تا به کاربران اطلاع دهد که آیا برای پرینتر سامسونگ جوهر افشان یا لیزری طراحی شده اند یا خیر. به عنوان مثال، برچسب های لیزری دارای کاغذ پشتی مومی برای جلوگیری از ذوب شدن موم هستند و کاغذهای جوهر افشان ممکن است شامل پوشش های ویژه یا فناوری کاغذ برای بهبود کیفیت چاپ شوند.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای نصب نرم افزاری پرینتر سامسونگ در ویندوز

کاغذ ColorLok

ممکن است مارک “ColorLok” را در برخی از چوب کاغذها دیده باشید. یک حلقه با این مهر و موم برای افزایش کیفیت چاپ جوهر افشان با استفاده از خواص شیمیایی طراحی شده است که مایع را از رنگ موجود در جوهر جدا می کند و رنگ را روی سطح کاغذ می گذارد و مایع را برای یک پایان تمیزتر و واضح تر بیرون می زند. به طور همزمان، کاغذ ColorLok برای افزایش طول عمر پرینتر سامسونگ لیزری با گرد و غبار کمتر و اصطکاک کمتر طراحی شده است. این یک برد-برد است!

چه پرینتر سامسونگ لیزری داشته باشید یا پرینتر سامسونگ جوهر افشان، در مورد انواع کاغذ چاپ گزینه های زیادی در دسترس است و سطح کیفیت چاپ مورد نظر شما بستگی به شما دارد! مانند همیشه، ما در Inkstation اینجا هستیم تا به هر یک از نیازهای چاپی شما کمک کنیم.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =