نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پرینتر سامسونگ لیزری تک رنگ ماشین هایی هستند که با استفاده از اشعه لیزر متن و تصاویر را از رایانه ها چاپ می کنند تا کنترل کنند که یک رنگ به کاغذ اعمال می شود یا خیر. آنها اغلب سریعتر از انواع دیگر پرینتر سامسونگها هستند و به طور کلی می توانند تعداد زیادی سند سیاه و سفید ارزان تر از سایر پرینتر سامسونگها تولید کنند.

تک رنگ یعنی چه

اصطلاح تک رنگ به هر فناوری که خروجی را در یک رنگ تولید می کند، اطلاق می شود. مانیتورهای رایانه ای اولیه که متن سفید یا سبز را در زمینه سیاه نشان می دادند، تک رنگ هستند و پرینتر سامسونگی که فقط با جوهر سیاه چاپ می کنند طبقه بندی می شوند.

نحوه چاپ با لیزر

همه پرینتر سامسونگها باید تصاویر ارسالی از رایانه را گرفته و به کاغذ به جوهر ترجمه کنند. انواع مختلف پرینتر سامسونگها این کار را به روش های مختلف انجام می دهند.

یک پرینتر سامسونگ لیزری دارای یک تراشه پردازشی است که تصویری را که از رایانه دریافت می کند گرفته و به شبکه سیاه و سفید پیکسل تبدیل می کند-نقاطی که روی کاغذ چاپ می شوند.

پرینتر سامسونگ دارای یک قسمت استوانه ای چرخان به نام درام است که دارای بار الکتریکی ثابت است. طبل دارای پوشش شیمیایی خاصی است که به نور حساس است، بنابراین نواحی کوچک طبل که در معرض نور قرار می گیرند، بار خود را از دست می دهند.

یک لیزر در داخل پرینتر سامسونگ درام دوار را با یک پرتو پرش می کند و قسمت هایی از بار آن را برمی دارد به طوری که بیت هایی که شارژ می مانند با پیکسل های چاپ شده بر روی صفحه مطابقت دارد. سپس درام در معرض تونر قرار می گیرد، ترکیبی از ذرات کربن سیاه رنگ و پلاستیک، که به لطف الکتریسیته ساکن به قسمت های شارژ شده درام می چسبد.

این مطلب را از دست ندهید   کارتریج سامسونگ MLT-D101 و MLT-D203L  

درام بر روی یک ورق کاغذ می چرخد ​​و تونر را در همان توری که روی درام با زاپ بسته شده بود به کاغذ منتقل می کند. کاغذ از یک فیوزر عبور می کند – مجموعه ای از غلطک ها که تونر را روی صفحه ذوب می کند و آن را محکم در جای خود فشار می دهد و تصویر را دائمی می کند.

زمان استفاده از پرینتر سامسونگ لیزری تک رنگ

از آنجا که پرینتر سامسونگ لیزری تک رنگ فقط سیاه چاپ می کنند، برای چاپ عکس های رنگی یا هر چیز دیگری که نیاز به رنگ دارد مناسب نیستند.

خرید آنها اغلب گرانتر از پرینتر سامسونگ جوهرافشان رنگی است که اغلب برای چاپ در خانه استفاده می شود، و کارتریج های تونری که استفاده می کنند گران تر از کارتریج های جوهر مورد استفاده در پرینتر سامسونگ جوهر افشان هستند.

اما هر کارتریج تونر به طور قابل توجهی صفحات بیشتری را نسبت به کارتریج جوهر افشان چاپ می کند که در صورت چاپ هزاران صفحه در سال، آنها را در دراز مدت ارزان تر می کند.

پرینتر سامسونگ لیزری تک رنگ معمولاً سریعتر از پرینتر سامسونگ جوهر افشان هستند، که در دفاتر شلوغ مزیت محسوب می شود.

مقالات مرتبط:

پرینتر سامسونگ fh ۴۶۲۳ و HN ۴۶۵۵

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 5 =