نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تمیز کردن پیکاپ پرینتر یکی از نکاتی است که باید به طور مرتب انجام شود تا پرینتر به خوبی کار کند. اگر قطعات پرینتر به درستی کار نکرده یا آلودگی و گرد و غبار در آن وجود داشته باشد، عملکرد آن مطلوب نخواهد بود. امروز می خواهیم ترفندهای تمیز کردن پیکاپ پرینتر را به شما توضیح دهیم.

تمیز کردن این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است. نکته مهم اینکه تمیز کردن پیکاپ پرینتر معمولا در تمام پرینترها به طور یکسان انجام می شود.

در ادامه همراه ما باشید.

تمیز کردن پیکاپ پرینتر

مراحل تمیز کردن پیکاپ پرینتر

برای تمیز کردن پیکاپ پرینتر بهتر است مراحل زیر را گام به گام انجام دهید:

  • ابتدا پرینترتان را خاموش کرده و از برق بکشید.
  • حالا به آرامی پیکاپ را از پرینتر خارج کنید.
  • یک پارچه تمیز را به مقداری الکل یا آب آغشته کنید.
  • با استفاده از این پارچه سطح پیکاپ را به آرامی تمیز کنید.

نکته: بهتر است این کار را جایی دور از شعله آتش یا منابع حرارتی انجام دهید.

  • بعد تمیز کردن پیکاپ باید تا خشک شدن آن منتظر بمانید. در این حالت پیکاپ باید کاملا خشک شود.
  • حالا آلودگی های روی پیکاپ را به وسیله یک پارچه خشک و بدون پرز تمیز کنید.
  • بعد انجام مراحل بالا پرینتر را بسته و آن را به برق وصل کنید.
  • برای اطمینان از سالم بودن پرینتر حتما آن را یکبار تست کنید.

تمیز کردن مسیر کاغذ پرینتر

تمیز کردن پیکاپ یکی از مراحل اصلی در تمیز کردن مسیر کاغذ پرینتر است. مسیر کاغذ در پرینتر از چند بخش ساخته شده که پیکاپ هم یکی از آن هاست. اگر روی برگه های دستگاهتان لکه هایی مشاهده می کنید، به احتمال زیاد یکی از اجزای مسیر کاغذ کثیف شده و نیاز به تمیز کردن دارد با این کار لکه های تونر پاک شده و دیگر لکه ای روی آن مشاهده نمی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر فیوزینگ پرینتر

برای تمیز کردن مسیر کاغذ پرینتر بهتر است از کاغذهایی استفاده کنید که خیلی زبر نباشند. دستگاهتان را روشن کرده و مطمئن باشید که لامپ آن در حالت Ready روشن باشد. برگه را در سینی قرار داده سپس بخش Printer properties را باز کنید. روی گزینه Device settings کلیک کرده سپس در بخش cleaning، دکمه استارت را فشار دهید. بعد 2 دقیقه فرایند پاکسازی به طور کامل تمام شده و می توانید از پرینتر خود مجدد استفاده کنید. البته زمانی که پرینتر در حالت پاکسازی قرار دارد، نمی توانید از پرینتر استفاده کنید.

تمیز کردن پیکاپ در نمایندگی سامسونگ

نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ یکی از مراکز باسابقه در زمینه تعمیر و نگهداری انواع پرینتر است که به طور تخصصی روی تعمیر این دستگاه های هوشمند فعالیت می کند. کلیه تکنسین های این مرکز کاملا حرفه ای و متخصص هستند. همکاران ما می توانند شما را در زمینه تعمیر و نگهداری پرینترهای اداری راهنمایی کنند. هدف ما جلب رضایت شماست. همراه ما باشید.

آیا می دانید: آنچه درباره تونر پرینتر نمی دانید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =