نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا ناکنون به تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر فکر کرده اید؟ در این مقاله از printer-samsung.ir قصد داریم این مورد را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. دو تا از وحشتناک ترین کلمات زمانی که شما نیاز به چاپ یک سند دارید. به خصوص اگر عجله دارید و در راه رسیدن به یک جلسه هستید. عوامل مختلفی در مورد کاغذی که در دستگاه کپی یا پرینتر سامسونگ خود استفاده می کنید وجود دارد که به طور بالقوه می تواند مشکل ایجاد کند. در نظر گرفتن این موارد قبل از کلیک بر روی دکمه “چاپ” می تواند در زمان و دردسر شما صرفه جویی کند.

تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر
تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر

بررسی ویژگی های کاغذ دستگاه شما در تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر

قبل از پروژه بعدی چاپ خود، حتما این ویژگی های کاغذ را در نظر داشته باشید تا از حداکثر موفقیت اطمینان حاصل کنید.

  • عصر کاغذ
  • دمای کاغذ
  • محتوای رطوبت
  • پیچاندن کاغذ و بادکش کردن کاغذ
  • دانه کاغذ
  • کاغذ محتوای بازیافتی

عصر کاغذ در تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر

این یک ایده عالی است که مقدار کافی کاغذ پرینتر سامسونگ را در دسترس داشته باشید. پس از همه، شما نمی خواهید در طول یک پروژه بزرگ چاپ کاغذ تمام شود. و نگه داشتن چند دسته کاغذ اضافی در نزدیکی پرینتر سامسونگ به شما امکان می دهد در صورت تمام شدن کاغذ پرینتر سامسونگ، دوباره پر کنید.

در حالی که خرید کاغذ در مقادیر زیاد می تواند مقرون به صرفه باشد، کارشناسان توصیه می کنند که فقط یک منبع سه ماهه در دسترس داشته باشید. کاغذ کپی/چاپ اداری ممکن است بیشتر عمر کند – احتمالاً تا سه سال. اما قانون سه ماهه کاغذ با کیفیت بهتر و نیاز محدود به اشغال فضای ذخیره سازی ارزشمند را تضمین می کند.

این مطلب را از دست ندهید   اجزای پرینتر سامسونگ

همچنین، اگر مقداری کاغذ پنهان پیدا کردید که به نظر تغییر رنگ داده است، از آن استفاده نکنید – آن را بازیافت کنید! این نشانه بصری یک یادآوری ساده برای بررسی سن موجودی کاغذ شما و برگرداندن آن به طور مکرر است.

پرینتر سامسونگ همه کاره چیست

دمای کاغذ

بسیاری از مدیران اداری نمی دانند که دمای کاغذ آنها ممکن است بر کیفیت چاپ آنها تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر کاغذ شما در اتاقی که خیلی سرد است ذخیره می شود، ممکن است هنگام باز کردن یک بسته کاغذ موج دار به نظر برسد. توصیه می کنیم کاغذ قبل از استفاده حداقل 24 ساعت در دمای اتاق بماند. اگر کاغذ به دلیل حمل و نقل و دمای بیرون خیلی سرد (یا خیلی گرم) باشد، ممکن است احتمال گیر کردن کاغذ یا نگرانی های مربوط به پوشش تونر/جوهر را افزایش دهد.

تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر
تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر

محتوای رطوبت و تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر

رطوبت نسبی محیطی که کاغذ شما در آن نگهداری می شود نیز می تواند یک عامل باشد. توصیه می شود کاغذ کپی/پرینتر خود را در محلی که رطوبت نسبی کنترل شده 35 تا 55 درصد دارد، نگهداری کنید. کمتر از این می تواند الیاف کاغذ را خشک کند و باعث الکتریسیته ساکن شود که می تواند باعث گیر کردن کاغذ و تغذیه نادرست در پرینتر سامسونگ شما شود.

یک دسته کاغذ باز نیز می تواند رطوبت بیشتری را از هوا جذب کند تا یک کاغذ مهر و موم شده. بنابراین، همیشه سینی کاغذ خالی خود را قبل از باز کردن یک دسته کاغذ جدید، ابتدا با کاغذ از یک قالب باز پر کنید (در صورت موجود بودن). این کار مدت زمانی را که یک قاب باز قبل از استفاده قرار می‌گیرد محدود می‌کند و احتمال مشکل پرینتر سامسونگ را به دلیل رطوبت بالای کاغذ کاهش می‌دهد.

این مطلب را از دست ندهید   سیر تا پیاز تعمیر مین برد پرینتر

پیچاندن کاغذ و بادکش کردن کاغذ

رطوبت بالا همچنین می تواند باعث پیچ خوردگی کاغذ، چروک شدن کاغذ در حین عبور از پرینتر سامسونگ یا ایجاد اشکال در تغذیه شود. اگر پیچ شدن کاغذ در محیط اداری شما نگران کننده است، در نظر داشته باشید که دسته های کاغذ را در زیر یک یا دو کتاب بزرگ برای وزن صاف کنید یا کارتن دسته های کاغذ را در حین نگهداری وارونه کنید.

همچنین حتماً قبل از قرار دادن در سینی کاغذ، دسته کاغذ را باد بزنید. می توانید این کار را با گرفتن دسته کاغذ در یک دست و ورق زدن صفحات با دست دیگر انجام دهید. بادکش کردن کاغذ به شل شدن صفحات در پشته پس از ذخیره سازی کمک می کند.

دانه کاغذ و تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر

بیشتر کاغذهای دستگاه کپی/پرینتر سامسونگ دارای الیاف کاغذ بلند هستند. بنابراین، دانه در امتداد سمت بلندتر ورق کاغذ شما حرکت می کند. با این حال، کاغذ دانه کوتاه نیز موجود است که در آن الیاف کاغذ عمود بر لبه بلند کاغذ است.

در حالی که دانه کاغذ می تواند بر کیفیت چاپ تأثیر بگذارد، همچنین بسیار مهم است که در نظر داشته باشید که آیا از یک واحد تکمیل در انتهای دستگاه خود برای تا کردن، نمره گذاری یا صحافی سند خود استفاده می کنید یا خیر. تا کردن موازی با دانه، چین و چروک صاف‌تری ایجاد می‌کند. تا شدن در برابر دانه باعث شکستن الیاف کاغذ و ایجاد چین و چروک کمتری می شود.

تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر
تأثیر کیفیت کاغذ بر چاپ در پرینتر

کاغذ محتوای بازیافتی

حتی امروزه، بسیاری از کاربران هنوز بر این باورند که کاغذ بازیافتی می تواند باعث گیر کردن کاغذ شود. این افسانه در سال 1998 زمانی که چندین تولیدکننده بزرگ پرینتر سامسونگ (از جمله Canon و Lexmark) به همراه دفتر چاپ دولتی ایالات متحده بیش از دو میلیون ورق کاغذ بازیافتی را روی مدل‌های مختلف دستگاه‌های کپی و پرینتر سامسونگ آزمایش کردند، از بین رفت. نتایج نشان داد که کاغذ بازیافتی چند منظوره حاوی 30 درصد فیبر پس از مصرف در تجهیزات اداری به خوبی کار می کند.

این مطلب را از دست ندهید   3 نوع پرینتر سامسونگ

کار با یک ارائه دهنده خدمات چاپ مدیریت شده

تکیه بر تخصص یک ارائه دهنده خدمات چاپ مدیریت شده، مانند شرکت گوردون فلش، می تواند به شما در ساده سازی ناوگان چاپ خود کمک کند. و ما نکات و ترفندهایی را برای اطمینان از اجرای روان پروژه های چاپ و کپی شما با شما به اشتراک می گذاریم.

برای دانلود چک لیست رایگان پرینتر سامسونگهای آفیس روی لینک زیر کلیک کنید. این چک لیست ممیزی چاپ به شناسایی آسیب‌پذیری‌ها در محیط چاپ شما و یافتن فضایی برای بهبود کمک می‌کند.

پرینتر همه کاره چیست و استفاده از آن چه مزیت‌هایی به همراه دارد؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم مقاله « پرینتر سامسونگ همه کاره چیست » را کامل مطالعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =