نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه بررسی کنیم که آیا پرینترهای سامسونگ شما کار می کند یا خیر

پرینترهای سامسونگها به دلایل مختلفی از جمله سطح پایین جوهر، گیرکردن کاغذ، شل شدن کابل ها یا درایورهای قدیمی از کار می افتند یا از چاپ خودداری می کنند. اگر منبع مشکلات پرینترهای سامسونگ خود را پیدا نکردید، ممکن است پرینترهای سامسونگ از نظر جسمی آسیب ببیند. برای تعیین اینکه پرینتر شما کار می کند یا خیر، می توانید از Windows استفاده کنید تا دستگاه را مجبور به چاپ یک صفحه آزمایشی کند. اگر آزمایش موفقیت آمیز باشد، پرینترهای سامسونگ به درستی کار می کند.

چاپ یک صفحه آزمایشی

مرحله 1

دکمه “Power” را روی پرینترهای سامسونگ خود فشار دهید تا روشن شود. کاغذ را در پرینترهای سامسونگ قرار دهید.

مرحله 2

روی دکمه “Start” Windows کلیک کنید و “Control Panel” را انتخاب کنید.

مرحله 3

در قسمت سخت افزار و صدا روی “مشاهده دستگاه ها و پرینترهای سامسونگها” کلیک کنید.

مرحله 4

روی پرینترهای سامسونگ خود راست کلیک کرده و “Printer properties” را انتخاب کنید.

مرحله 5

روی دکمه “چاپ صفحه آزمایشی” در پایین پنجره کلیک کنید. اگر پرینترهای سامسونگ یک صفحه آزمایشی را چاپ کند، به طور فیزیکی کار می کند. در صورت عدم موفقیت آزمایش، ممکن است پرینترهای سامسونگ خراب باشد.

عیب یابی

مرحله 1

پرینترهای سامسونگ را باز کرده و گیرکردن کاغذ را بررسی کنید. ورق های چسبیده کاغذ را بردارید و دوباره چاپ کنید.

مرحله2

سطوح جوهر پرینترهای سامسونگ را بررسی کنید. اگر جوهر پرینترهای سامسونگ تمام شود، چاپ را متوقف می کند. کارتریج های خالی را با کارتریج های جدید جایگزین کنید.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر آفلاین سامسونگ

مرحله 3

اطمینان حاصل کنید که همه کابل های پرینترهای سامسونگ و کامپیوتر به درستی وصل شده اند. شل بودن کابل ممکن است مانع کار پرینترهای سامسونگ شود.

مرحله 4

درایورهای پرینترهای سامسونگ خود را به روز کنید. روی “شروع” کلیک کنید، “همه برنامه ها” را انتخاب کنید و “Windows Update” را انتخاب کنید. روی “بررسی بروزرسانی ها” کلیک کنید و “نصب به روز رسانی” را انتخاب کنید. روش دیگر، مستقیماً به وب سایت سازنده پرینترهای سامسونگ خود بروید تا درایورها را بارگیری کنید. سپس درایورها را نصب کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =