نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

درباره بایدها و نبایدهای چاپ در خانه چه می‌دانید؟ دانستن اینکه چه زمانی منابع شما برای چاپ یک پروژه داخلی در مقایسه با برون سپاری بهتر خرج می شود، می تواند بیش از آنچه فکر می کنید در هزینه شرکت شما صرفه جویی کند. با ظهور پرینترهای چند منظوره (MFP) قدرتمندتر، همه کاره و کارآمدتر، بسیاری از تیم های بازاریابی نیازهای چاپ خود را دوباره ارزیابی می کنند و ترجیح می دهند پروژه های چاپ بیشتری را در خانه نگه دارند. این ممکن است برای سازمان شما چگونه باشد؟

ما این تحقیق را برای شما انجام داده‌ایم و سه «باید» و سه «نباید» را جمع‌آوری کرده‌ایم تا هنگام ارزیابی پروژه‌هایتان در نظر بگیرید. این نکات شما را در مسیر درست راهنمایی می کند تا ببینید آیا یک پروژه چاپی با چاپ داخلی منابع را حفظ می کند یا اینکه باید پروژه خود را به یک تجارت چاپ تجاری برون سپاری کنید.

بایدها و نبایدهای چاپ در خانه
بایدها و نبایدهای چاپ در خانه

Dos of In-House Printing

هنگام ارزیابی نیازهای چاپ تیم بازاریابی خود، همیشه این سه مورد را در نظر داشته باشید:

ارزیابی نیاز یکی از بایدها و نبایدهای چاپ در خانه

تیم های بازاریابی طیف گسترده ای از مواد وثیقه ای را تولید می کنند که برای برقراری ارتباط یا تبلیغ برند یک شرکت استفاده می شود. هر سازمانی متفاوت است، اما پروژه های رایج اغلب شامل بروشورهای شرکت، بروشورهای فروش، کاتالوگ ها، پوسترهای محل فروش، کتابچه راهنمای محصول، مطالعات موردی، توصیفات، دعوت نامه های رویداد و موارد دیگر می شود.

با بررسی مطالب بازاریابی که در سال گذشته چاپ کرده اید شروع کنید. حتماً پروژه‌های چاپ داخلی و برون‌سپاری را در نظر بگیرید. شامل داده‌هایی مانند نوع موجودی مورد استفاده، اندازه برش، نوع صحافی، دفعات کار چاپ، تعداد کپی‌های تولید شده و اگر پروژه شامل پوشش تونر سنگین باشد (به عنوان مثال تعداد زیادی گرافیک).

این مطلب را از دست ندهید   10 مشکل رایج پرینترهای لیزری سامسونگ

این داده‌ها به تعیین اینکه آیا پرینتر سامسونگ فعلی شما نیازهای پروژه شما را برآورده می‌کنند یا اینکه یک MFP قوی‌تر با گزینه‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا چاپ بیشتری را در داخل خانه داشته باشید، کمک می‌کند.

مطمئن نیستید که با نیازسنجی از کجا شروع کنید؟ بسیاری از ارائه دهندگان خدمات چاپ مدیریت شده (MPS) خوشحال هستند که یک بررسی حرفه ای از فناوری کسب و کار شما برای کمک به شناسایی شکاف ها و فرصت ها برای بهبود گردش کار و کارایی انجام دهند.

برای سفارش تونر باید چه نکاتی را رعایت کنید؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میکنیم مقاله « نکات مهم درباره سفارش تونر پرینتر سامسونگ » را کامل مطالعه کنید.

استفاده از چاپ امن یکی از بایدها و نبایدهای چاپ در خانه

نرم افزار چاپ ایمن می تواند به کارآمدتر شدن فرآیندهای چاپ شما کمک کند. علاوه بر این، این همچنین می تواند محافظت شما را در برابر هکرها و همچنین مطابقت با HIPAA و سایر مقررات صنعت را افزایش دهد.

در حالی که ایمن سازی پرینترهای شما باید یک عمل ضروری برای همه مشاغل باشد، این اغلب نادیده گرفته می شود. برای چاپ ایمن، کاربر باید نشان خود را بکشد یا یک کد امنیتی را در پرینتر سامسونگ وارد کند تا کار چاپ را آزاد کند. این عمل به حفظ امنیت اطلاعات خصوصی مانند اسناد قانونی، اسناد بیمار یا فاکتورها کمک می کند. همچنین به تیم بازاریابی شما کمک می کند تا مواد هدر رفته و اسناد چاپی بی ادعا را کاهش دهد که باعث صرفه جویی در هزینه شرکت شما می شود.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم چاپ اسناد توسط کامپیوتر

دیگر جای تعجب نیست، “آیا روی دکمه “چاپ” کلیک کردم؟” زیرا وقتی می خواهید کار چاپ خود را روی پرینتر سامسونگ منتشر کنید، آن را روی صفحه می بینید. دیگر خبری از کارهای چاپی چندگانه تصادفی نیست. شما کنترل بیشتری بر اسناد خود خواهید داشت.

بایدها و نبایدهای چاپ در خانه
بایدها و نبایدهای چاپ در خانه

از چاپ در خانه برای پروژه های چاپ مکرر و/یا زمان انجام سریع استفاده کنید

اگر پروژه هایی دارید که نیاز به چرخش سریع دارند، چاپ داخلی ممکن است بهترین گزینه شما باشد. چاپ داخلی فرآیند تولید شما را سرعت می بخشد، کنترل کیفیت بیشتری را فراهم می کند و برنامه تحویل پروژه کارآمدتری را تضمین می کند.

علاوه بر این، اگر کارهای چاپی تکرارشونده ای دارید که نیاز به سفارشی سازی مکرر یا مقادیر کم دارند، چاپ داخلی می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. با دانستن اینکه حداقل تعداد چاپ مورد نیاز نخواهد بود، کنترل بیشتری بر زمان‌های چرخش خود خواهید داشت و راحت‌تر نفس می‌کشید. شما به سادگی آنچه را که نیاز دارید چاپ می کنید.

نبایدهای چاپ در خانه

مواقعی وجود دارد که چاپ داخلی ممکن است بهترین گزینه برای پروژه شما نباشد. در اینجا سه ​​چیز وجود دارد که به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا چاپ یک پروژه در خانه ممکن است کارآمدترین انتخاب نباشد:

پروژه های با حجم بالا را در داخل چاپ نکنید

محدودیت های پرینتر سامسونگ خود را بشناسید. هنگامی که یک پروژه به مقدار زیادی نیاز دارد، برای اینکه ببینید برون سپاری ممکن است هزینه داشته باشد، پیشنهاد قیمت را در نظر بگیرید. با توجه به تعداد زیاد نسخه ها، برون سپاری پروژه چاپ شما ممکن است مقرون به صرفه تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. برون سپاری کار چاپ بزرگ خود به یک پرینتر سامسونگ تجاری نه تنها باعث صرفه جویی بالقوه در هزینه شرکت شما می شود، بلکه باعث صرفه جویی در زمان و منابع برای افراد شما می شود و همچنین فرسودگی و فرسودگی MFP شما را کاهش می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش نصب درایور پرینتر در ویندوز و مک
بایدها و نبایدهای چاپ در خانه
بایدها و نبایدهای چاپ در خانه

تصور نکنید که باید تعمیر و نگهداری خود را از پرینتر سامسونگ خود انجام دهید

می‌توانید با همکاری با ارائه‌دهنده MPS برای تعویض به موقع تونر و عیب‌یابی، بار را برای تیم فناوری اطلاعات خود کم کنید. تیم فناوری اطلاعات شما از شما تشکر خواهد کرد زیرا یک ارائه دهنده MPS بدون دردسر تعمیر و نگهداری ماشین ارزش افزوده خواهد داشت. اجازه دهید ارائه دهنده MPS نگران ماشین ها باشد تا تیم فناوری اطلاعات شما مجبور نباشد. این کار منابع IT شما را آزاد می کند تا به جای اینکه توسط مسائل مربوط به پرینتر سامسونگ مصرف شود، روی پروژه های فناوری اطلاعات مربوط به کسب و کار تمرکز کنید.

وزن کاغذ را حدس نزنید

مطمئن شوید که می دانید چه نوع کاغذی برای پروژه شما بهترین کارایی را دارد. ضخیم‌تر/سنگین‌تر، بافت‌دار یا برخی از انواع کاغذهای براق ممکن است هنگام استفاده از پرینتر سامسونگ داخلی مناسب نباشند. هنگامی که در مراحل برنامه ریزی پروژه خود هستید، محدودیت های MFP خود را بدانید.

از سوی دیگر، شرکت‌های چاپ تجاری انواع پرینتر سامسونگ سطح تولید را در دسترس دارند و می‌توانند پروژه‌های شما را بر روی استوک تخصصی با کیفیت بهتر و دردسر کمتر چاپ کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =