نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ایرادات در انواع مختلف پرینترهای سامسونگ

ایرادات پرینتر سامسونگ شرکت سامسونگ، که یکی از تولید کنندگان چاپگر کره جنوبی، می باشد، پیشرو در تجهیزات اداری و چاپی بوده، که هر کدام از انواع چاپگر آنها دارای تفاوت های خاصی در اندازه، رنگ بندی و تعداد کارکردهای انجام شده، می باشند. این در حالی است، که مشکلات ایرادات پرینتر سامسونگ تقریباً یکسان می باشد، اگر چراغ قرمز روی چاپگر روشن باشد، هیچ تفاوتی نمی کند، که کدام نوع سامسونگ: Samsung SCX-3200 یا Samsung SCX-3205 می باشد، می توان مشکل را حل کرد، در اکثر موارد، مشکل تونر باعث می شود، چراغ قرمز روشن شود.

ایرادات پرینتر سامسونگ
ایرادات پرینتر سامسونگ

بعد از این که یک دستگاه جدید، را تهیه نمودید، می توانید، 35 تا40 درصد جوهر تونر را دوباره پر نمایید و در صورت عدم چاپ، می توانید، میزان کاغذ را به میزان 1000-1500 ورق کاغذ برسانید. پس از خرید چاپگر، در نظر گرفتن این جزئیات دارای اهمیت بوده و از قبل با استفاده از یک برنامه تشخیصی، به بررسی میزان جوهر موجود در تونر، بپردازید.

راه حل های موجود برای رفع مشکل چاپ نشدن

امکان دارد، که چاپگر سامسونگ در خانه، در یک کافی نت یا دفتر یک شرکت بزرگ، دچار مشکل شده و چاپ نکند و باعث روشن شدن چراغ قرمز چاپگر شود. با مطالعه دستورالعمل های مربوط به دستگاه، به دقت به بررسی سیم ها برای اتصال به برق پرداخته، بعد از آن به باز کردن درپوش پرداخته، به بررسی کارتریج و سینی کاغذ بپردازید. اگر علت از این موارد نبود، باید در سیستم الکترونیکی چاپگر عمیق تر بررسی نمایید.

نکات مهم خرید چاپگر

برای رفع مشکل روشن شدن چراغ نشانگر قرمز در پرینتر سامسونگ، به تنظیم مجدد پیشخوان ها نیاز دارید، که در ادامه مطالب آورده شده است.

این مطلب را از دست ندهید    معرفی اسپولر هنگام چاپ

تنظیم مجدد پیشخوان ها برای رفع مشکل روشن شدن چراغ قرمز

  1. به برقراری اتصال بین دستگاه و منبع تغذیه بپردازید.
  2. سریع، به فشار دادن چندین دکمه پشت سر هم بپردازید.

“(stop– stop stop++)”

  1. در این زمان، نوشته FC در صفحه ابزار نمایش داده خواهد شد.
  2. دکمه “شروع” را بزنید، دو عدد را خواهید دید.
  3. بعد از آن، دوباره “شروع” را زده، چند دقیقه تامل نموده تا سیستم به صفر، ریست شود.

مشکل کارتریج پرینتر در حال تعمیر را می توان تعویض نمود، برای این منظور، کارتریج سالم را به جای کارتریج معیوب باید در داخل دستگاه گذاشته، به روشن کردن دستگاه پرداخته و پعد از آن، باید مراحل اولیه آن را انجام داد، همچنین می توان اغلب مشکلاتی که در سیستم عامل، به وجود می آید، را نیز تشخیص داد، که این مشکل، می تواند، مبنی بر کار نکردن دستگاه و مسدود بودن آن، باشد، که در این حالت، ترکیب کلیدی که می تواند مشکل را حل کند، شامل دکمه های گفته شده، زیر می باشد:

“Up (+) Up (+) Stop Down (-) Down (-) Stop (-) Stop Stop”

پس از فشردن این دکمه ها، ترکیب حروف”UC” را می توانید، روی صفحه نمایش ببینید، به محض اینکه این حروف را دیدید، باید دکمه “بالا (+)” را بزنید، تا ترکیب “FC” نمایش داده شود. بعد، باید دکمه “شروع” را زده و به انتخاب شماره های “01” یا “07” بپردازید. بعد از این مراحل، چاپگر، دوباره راه اندازی شده و به عملیات چاپ نمودن، خواهد پرداخت.

اگر چراغ قرمز در چاپگر، روشن باشد، به معنای آن است، که عملکرد پرینتر دچار مشکل شده و دستورات را به خوبی انجام نمی دهد و بیان می کند، که مشکلی بر سر راه چاپ، قرار دارد، که توسط این پرینتر به وجود آمده، که شما باید بعد از روشن شدن دکمه قرمز و بروز مشکل، از انجام دادنِ یکسری از کارها خودداری نمایید، که این کارها در زیر بیان شده اند.

این مطلب را از دست ندهید   صفر تا صد تعمیر کاغذکش پرینتر سامسونگ

هنگام روشن شدن چراغ قرمز چه کارهایی را نباید انجام داد:

  • از فشردن همه دکمه های پرینتر با هم اجتناب نمایید.
  • به طور جد، از ضربه زدن به روی دیوارها و درپوش دستگاه (مخصوصاً در هنگام استفاده) خودداری نمایید.
  • از جدا کردن دستگاه از منبع تغذیه، قبل از جدا سازی آن، توسط دکمه، خودداری نمایید.

اگر دکمه چاپگر، هنوز به رنگ قرمز می باشد و عملیات چاپ انجام نمی شود، باید با دقت، به بررسی همه جزئیات پرداخته و اگر بعد از انجام اقدامات مربوطه، هنوز چراغ سامسونگ خاموش نشده، می توانید در مرکز خدمات سامسونگ، از متخصصان کمک گرفته، تا به تشخیص احتمالی نیاز به سیستم عامل تونر، بپردازند و برای اینکه چاپگر بتواند، برای دفعه اول عملکردهای خود را انجام دهد، به شماره سریال و نسخه سیستم عامل نیاز دارد، که شما باید آن را به متخصص مربوطه ارائه دهید.

اگر چراغ قرمز روی چاپگر در حال سوختن باشد، احتمال دارد، که دلیل آن ناشی از مشکلات مختلف در عملکرد دستگاه تان بوده، که برای دانستن علت دقیق آن، باید به بررسی آن بپردازید. روشن بودن چراغ قرمز می تواند، ناشی از کمبود کاغذ و یا مشکلات جدی تر در قطعات پرینتر، باشد، که برای رفع آن، نیاز به بررسی دقیقی در این باره دارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − نه =