نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اپلیکیشن و برنامه کاربردی برای پرینت گرفتن از پرینتر سامسونگ

PrinterShare – Mobile Print  به عنوان یک نرم افزار عالی و قدرتمند در زمینه چاپ اسناد، می باشد، که از گروه برنامه نویسی Mobile Dynamix بوده و برای سیستم عامل  اندروید ساخته شده است، که با استفاده از آن، به راحتی می توانید، از طریق اتصال های مختلف مانند بلوتوث، وای فای و … به چاپ فایل های متنی خود توسط پرینترتان بپردازید، این اپلیکیشن دارای قابلیت هایی می باشد، که می توانید، به کمک آن به چاپ انواع اسناد تان مانند: فایل های پی دی اف، عکس ها، ایمیل ها، دستور کارها، اس ام اس ها، صفحات وب و غیره بپردازید.

می توانید، به پیکربندی آن پرداخته و اندازه ی کاغذ، جهت صفحه، تعداد کپی ها، محدوده صفحه، چاپ یک یا دو طرفه، کیفیت چاپ ، چاپ تک رنگ یا رنگی و … را تغییر دهید؛ که این قابلیت ها در برنامه فوق در نظر گرفته شده و ساده و قدرتمند می باشد و برای چاپ اسناد از طریق دستگاه اندرویدی و پرینترتان مناسب می باشد.

امکانات و قابلیت های اپلیکیشن PrinterShare – Mobile Print اندروید :

  • قابلیت پرینت از فایل های پی دی اف، عکس ها، ایمیل ها و غیره
  • توانایی وصل شدن به چاپگرها توسط اتصال های یو اس بی، وایرلس، بلوتوث و غیره
  • چاپ اسناد از طریق کابل USB برای پرینترهایی که بلوتوث و وایرلس ندارند.
  • دارای محیط کاربری بسیار آسان که متشکل از چندین آیکون ساده می باشد.

چاپ توسط گوشی در نسخه‌های «پای» و «اوریو»

امروزه با نصب نسخه‌های جدید اندروید، روی گوشی ‌‌ها، قابلیت چاپ توسط گوشی، روی خود سیستم‌عامل در نظر گرفته شده، که کاربران نسخه‌های «پای» و «اوریو» امکان استفاده از آن را دارند، گوگل با انتشار نسخه 8 اندروید (اوریو)، اتحاد خود را با گروه موپریا (Mopria Alliance) – سازمان غیرانتفاعی استانداردهای چاپ موبایل، اعلام کرد، تا به پیاده سازی قابلیت چاپ از روی گوشی یا تبلت، به‌ صورت بومی، روی تجهیزات اندرویدی، بپردازد.

این مطلب را از دست ندهید   ریست پرینتر سامسونگ

استفاده از این برنامه ساده است، چون کاربران اندرویدی، اتصالشان به همان شبکه وای ‌فای چاپگر یا پرینتر مورد تایید موپریا می باشد (البته هر پرینتر دیگری که در اداره یا خانه‌تان دارید، دارای همین تنظیمات می باشد)؛ موپریا اعلام کرده، که امروزه 97 درصد چاپگرها یا پرینترهای موجود در بازار، به همین ‌گونه تنظیم هستند، تنها کافی است، که به پیدا کردن دستور چاپ، در برنامه یا اپلیکیشنی که به کار می‌برید، پرداخته و روی آن کلیک نمایید.

مثلا در «جی‌میل» یا برنامه «ورد» مایکروسافت، متن یا سند موردنظرتان وقتی باز باشد، باید روی آیکون منوی سه‌ خطی کلیک کرده و زمانی که منوی اصلی نمایش داده شد، گزینه Print  را پیدا کنید. در برنامه «گوگل‌داکس» باید به باز کردن همان منو پرداخته، ولی ابتدا باید گزینه Share & export  را انتخاب کرده و بعدPrint  را بزنید.

دستور چاپ را در گوشی‌هایی با سیستم‌عامل اوریو یا نسخه‌های بالاتر اندروید، می توانید در هر اپلیکیشنی که با آن سازگار است، یافته و بعد سند موردنظرتان را می توانید، بدون هیچ کار یا پیکربندی خاصی، چاپ کنید.

همین که فرآیند چاپ شروع شد، گوشی، هر چاپگری را که در شبکه ‌تان موجود است، را اتوماتیک شناسایی کرده و فهرستی را عرضه می کند، تا از بین آن‌ها به انتخاب پرینتر مورد نظر خود بپردازید.

برنامه رایگان Mopria Print Service به منظور چاپ یا پرینت از روی گوشی اندرویدی

برای اکثر کارهای ابتدایی چاپ، روش بومی که در بالا ذکر شد، کفایت می کند، اما اگر نیاز به امکانات جزئی‌تری برای چاپ موبایل داشته و یا برای مجموعه‌های بزرگی عملیات چاپ را در نظر دارید، یا نیاز به قابلیت‌ های پیشرفته ‌تر کاری مثل تا زدن، حاشیه‌گذاری برای منگنه و… دارید، نیاز به برنامه کارآمدتری دارید.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر آفلاین سامسونگ

این بار گروه موپریا  ارائه کننده آسان‌‌ترین روش، می باشد، برنامه رایگان (Mopria Print Service) فراهم کننده امکانات اضافی مورد نیازتان می باشد. وقتی نصب برنامه تمام شد و شرایط آن را قبول کرده و مجوزهای لازم را معلوم کردید، مراحل بالا را که برای چاپ از روی برنامه ‌های‌ سازگار با چاپ روی گوشی‌ ذکر شد، دنبال نمایید. «موپریا پرینت سرویس» اتوماتیک، برای خدمات چاپ به برنامه پیش‌فرض شما مبدل شده و  با کنترل بر امور، به ارائه امکانات پیشرفته ‌ای روی پرینتر مورد استفاده تان، می پردازد.

برنامه «موپریا پرینت سرویس» برای گوشی‌های نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید نیز گزینه مناسبی می باشد، چرا که با همه گوشی‌ها و نسخه‌های اندرویدی سازگار بوده و اجازه می‌دهد، در هر مکانی، به پرینت گرفتن با گوشی‌تان بپردازید، حتی اگر به دستور پرینت دسترسی ندارید: کافی است، از دستور اشتراک اندروید (Android share command) بهره برده و از منوی نمایش داده شده، گزینه Mopria Print را انتخاب نمایید. حتی می‌توانید، فقط بخشی از متن را به طور مثال: ایمیل یا صفحه وب و… را انتخاب کرده و بعد همان بخش را به پرینتر فرستاده تا چاپ کند.

با برنامه موپریا پرینت سرویس (Mopria Print Service) می توانید، برای چاپ نمودن به انتخاب هر آنچه در گوشی‌تان می خواهید، پرداخته و آن را مستقیما به پرینتر فرستاده و شاهد چاپ آن باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − پنج =