نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پرینترهای سامسونگ/ در اینجا یک واقعیت ناشناخته در مورد پرینتر سامسونگ وجود دارد: تقریباً تمام پرینتر هایی که در 30 سال گذشته ساخته شده اند دارای حافظه داخلی هستند. در واقع، اکثر پرینتر ها بسیاری از ویژگی های یک کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه را دارند – هارد دیسک، حافظه سیستم، سیستم عامل و برنامه های کاربردی. به عبارت دیگر، پرینتر سامسونگ شما مانند هر دستگاه دیگری که دارید، دارای همان قابلیت ها و خطرات امنیتی است.

پرینترهای سامسونگ

چرا پرینتر سامسونگ به حافظه نیاز دارند؟

دلیل نیاز پرینترها به حافظه و ذخیره سازی این است که آنها را سریعتر چاپ کنند. حافظه به پرینتر سامسونگ اجازه می‌دهد فایل‌ها را با سرعتی که اتصالش اجازه می‌دهد از رایانه دریافت کند، بنابراین حتی اگر سرعت رایانه کاهش یابد، سرعت چاپ کاهش نخواهد یافت.

پس این حافظه کجاست؟

درست مانند یک کامپیوتر، پرینتر سامسونگ هم حافظه فرار دارند (مانند RAM کامپیوتر) که با خاموش کردن پرینتر سامسونگ از بین می‌رود و هم حافظه غیرفرار (مانند هارد دیسک‌های کامپیوتر) که تا زمانی که پاک شود باقی می‌ماند. برای پاک کردن حافظه فرار، کافی است پرینتر سامسونگ خود را برای 60 ثانیه یا بیشتر از برق بکشید.

اگر به تازگی یک سند محرمانه را چاپ کرده اید، حافظه غیر فرار چیزی است که باید نگران آن باشید. پرینتر سامسونگ تمایل دارند از حافظه خود به عنوان چیزی استفاده کنند که برنامه نویسان آن را بافر دایره ای می نامند: داده ها در هر قسمت متوالی حافظه نوشته می شوند تا به انتها برسند و سپس دوباره از ابتدا شروع می شوند، به نظر می رسد در یک دایره می روند.

این مطلب را از دست ندهید   عدم پاسخ پرینتر سامسونگ

توجه داشته باشید که دستگاه های چند منظوره اداری پیشرفته اغلب دارای هارد دیسک و همچنین حافظه هستند. قبل از خرید دستگاه‌های چندکاره جدید، با سازنده یا نمایندگی تماس بگیرید تا ببینید آیا امکان پاک کردن اطلاعات ذخیره‌شده از دستگاه‌هایتان وجود دارد یا خیر. (GFC تضمین می کند که تمام داده ها در پایان سرویس دستگاه بازنویسی و از بین می روند.)

به عنوان مثال، تمام دستگاه‌های Canon imageRUNNER مجهز به درایوهای دیسک سخت با ویژگی‌های استاندارد برای محافظت از اطلاعات روی هارد دیسک داخلی خود برای جلوگیری از سوء استفاده یا سرقت اطلاعات ذخیره‌شده هستند. داده های تصویر حاصل از پردازش کارهای معمول به طور موقت در قالب فایل اختصاصی Canon در HDD نوشته می شود.

این فرمت فایل با سیستم های فایلی که معمولا استفاده می شود سازگار نیست و در خارج از دستگاه imageRUNNER مفید نیست. اطلاعات دایرکتوری HDD نیز روی یک برد سیستم جداگانه ذخیره می شود و در صورت حذف هارد، بازسازی فایل غیرممکن می شود. این دستگاه‌ها همچنین دارای یک استاندارد ویژگی امنیتی در تمام دستگاه‌های imageRUNNER هستند که وقتی توسط مدیر سیستم فعال می‌شود، اطمینان حاصل می‌کند که هارد دیسک قبل از بازگرداندن دستگاه در پایان اجاره، استقرار مجدد دستگاه در مکان دیگری یا دور انداختن دستگاه، پاک می‌شود.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: نحوه چاپ عکس با استفاده از پرینتر سامسونگ جوهر افشان

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =