نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چاپ اسناد یکی از قابلیت های جدید و کاربردی گوشی های هوشمند است که این روزها مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در این مقاله از نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ قصد داریم صفر تا صد چاپ اسناد با گوشی های هوشمند اعم از اندروید و آیفون را به شما آموزش دهیم. در ادامه همراه  ما باشید. این روزها با پیدایش اسمارت فون یا همان گوشی های هوشمند چاپ اسناد به امری آسان تبدیل شده است اما قبل هر چیز باید با اصول این کار آشنا باشید. حالا چگونه؟ به شما توضیح می دهیم.

چاپ اسناد

چاپ اسناد با گوشی های اندروید

چند سال پیش برای چاپ اسناد با گوشی های هوشمند به خصوص اندروید باید از نرم افزاری به نام Google Cloud Print استفاده می کردید. امروزه گوشی های هوشمند به خصوص محصولات شرکت سامسونگ دارای بخشی هستند که به طور خودکار از اسناد شما پرینت می گیرد. با این حال بعضی از نرم افزارها مانند فیسبوک اجازه پرینت از اسناد را به کاربرانشان نمی دهند. در این صورت بهترین گزینه استفاده عکسبرداری از گوشی یا همان اسکرین شات است.

برای پرینت گرفتن از اسنادتان با استفاده از گوشی های اندروید ابتدا باید وارد تنظیمات آن شوید. در مرحله بعد روی گزینه ذره بین بالای صفحه کلیک کنید و در نهایت کلمه Printing را جستجو کنید.

در این مرحله یک لیست از پرینترهای موجود را مشاهده می کنید که باید برای وصل کردن گوشی خود به پرینتر وارد قسمت های Cloud print یا Samsung Print Service Plugin شوید.

در این مرحله با لمس کردن آیکون 3 نقطه سمت راست یا چپ وارد بخش Cloud print یا Samsung Print Service Plugin شوید. برای این کار لازم است موبایل و پرینترتان هر دو به اینترنت وصل باشد.

این مطلب را از دست ندهید   پرکردن کارتریج پرینتر جوهر افشان

چاپ اسناد با استفاده از کابل

بسیاری از سیستم ها نمی توانند با استفاده از وای فای از اسناد پرینت بگیرند. در این موارد با استفاده از کابل باید از اسناد خود پرینت بگیرید.

چاپ اسناد با استفاده از گوشی های آیفون

خبر خوب اینکه کاربران گوشی های آیفون هم می توانند با استفاده از نرم افزار AirPrintاسناد خود را چاپ کنند. برای این کار باید گویش و پرینتر شما به طور همزمان به اینترنت وای فای وصل شده باشند. در این مرحله باید با لمس آیکون 3 نقطه، پرینت را انتخاب کرده سپس روی گزینه AirPrint کلیک کنید. با این کار لیستی از پرینترهای موجود به شما نمایش داده می شود که می توانید چاپگر مورد نظرتان را انتخاب کرده و مراحل بعدی را انجام دهید.

در این مقاله سعی کردیم روش های چاپ اسناد با گوشی های هوشمند را به شما آموزش دهیم. برای دریافت خدمات مشاوره در زمینه تعمیر انواع پرینتر سامسونگ همراه ما باشید.

آیا می دانید: آنچه درباره تونر پرینتر نمی دانید

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 4 =