نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کارتریج اورجینال سامسونگ MLT-D101 و MLT-D203L

پلیمر مورد استفاده در تونر تولید‌کنندگان مختلف و همچنین ترکیب تونر، از برندی به برند دیگر و حتی از مدلی به مدل دیگر تفاوت دارد.

مهم‌ترین متغیرها در تونرهای مختلف، فرمولاسیون، اندازه ذرات و نقطه‌ ذوب می باشد.

در قدیم اندازه‌ی ذرات تونر بین 14-16 میکرومتر متغیر بود، که کاهش اندازه ‌ذرات جهت افزایش وضوح تصویر بود تا جایی که میزان 8 تا 10 میکرومتر دارای وضوحی برابر با 600 dpi می باشد.

در‌حال‌حاضر ذرات بیشتر کاهش یافته تا وضوح افزایش یابد و شرکت ‌های مختلف در حال کار بر روی آن می باشند.

بخش ‌های کنترل کیفیت در شرکت‌ های تولید‌کننده‌ تونر، به منظور توزیع اندازه‌ ذرات بوده تا در پرینترهای خود، بتوانند، به تولید پودری مناسب، بپردازند.

تولید کارتریج اورجینال سامسونگ MLT-D101 مشکی

ابتدا از طریق ترکیب مواد و ساخت قطعات تخته شکل به ساخت تونر پرداختند و سپس پودر کردن آن را انجام دادند .

از فناوری آسیاب هواجت، برای کنترل اندازه‌ ذرات بهره برده شده است، که موجب ایجاد ذراتی در اندازه ‌های مختلف شده، در نتیجه، تونر نهایی، ذراتی در اشکال و اندازه‌های مختلف دارد.

برخی از شرکت‌ها، برای افزایش کیفیت چاپ، از پروسه ‌ای شیمیایی از شناسه‌ها و واکنشگرهای مولکولی برای تولید ذرات تونر استفاده می نمایند، که به سایز و شکل همگن ذرات منجر می‌شود. اشکال و سایز همگن ‌تر،‌ تولید رنگ را بهبود می بخشد و باعث افزایش کارایی تونر می شود.

معرفی کارتریج تونر اورجینال سامسونگ MLT-D101 مشکی

کارتریج تونر که با نام تونر لیزری نیز شناخته شده می باشد، جزو اقلام مصرفی پرینترهای لیزری به شمار می رود.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش شارژ کارتریج

کارتریج‌های تونری پودر تونر دارند، که این تونرها حاوی مخلوطی خشک و ریز از ذرات پلاستیکی و کربنی بوده، که همراه رنگ‌ مشکی یا دیگر رنگ ‌ها می باشند.

تونری که در کارتریج تونر لیزری سامسونگ، وجود دارد با درام که شارژ آن به ‌صورت الکترو استاتیک می باشد، بر روی کاغذ انتقال داده می شود و با رول‌ هایی که گرم شده اند، بر روی کاغذ حک خواهند شد.

دو قسمت مصرفی تشکیل دهنده پرینترهای رده‌پایین و رده‌متوسط :

  1. کارتریج تونر
  2. درام

درام پرینتر معمولا دارای عمر بسیار بیشتری از کارتریج می باشد. در برخی از کارتریج‌ ها قسمت درام ، درون آنها می باشد، بنابراین، با هر‌بار تعویض تونر، تعویض درام نیز انجام می شود.

این طراحی، برای بعضی از افراد، غیر ضروری به نظر می رسد، که باعث افزایش هزینه‌ اقلام مصرفی دستگاه، به علت تعویض درام می شود.

مدل‌هایی که تونر و درام مجزا دارند، تعویض آنها کمی دشوارتر می باشد ولی از لحاظ اقتصادی در هزینه صرفه جویی می شود.

معرفی کارتریج تونر سامسونگ MLT-D203L SAMSUNG مشکی

کارتریج تونر، به کارتریج جوهر که در چاپ جوهر افشان به کار برده می شود، شباهت دارد. تونر اصلی MLT-D203L سامسونگ توسط ذرات یکنواخت پودر ایجاد شده، که می تواند باعث کاهش چشم گیرِ هزینه های چاپ و راه اندازی و همچنین اثرات زیست محیطی، شود.

خوب است، که بدانید که کارتریج به عنوان قلب سیستم چاپ می باشد، با این حال، اگر اجزای کارتریج و تونر، که دارای وظیفه اطمینان از شارژ مطلوب و عملکرد صحیح می باشند، یکپارچه به کار خود ادامه ندهند، باعث می شوند، تا اطمینان و کیفیت چاپ دستگاه، پایین آورده شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر adf پرینتر چندکاره سامسونگ

این کارتریج تونر، محصول شرکت سامسونگ بوده و به صورت کارتریج تونر مشکی، روانه بازار شده است، که شما می توانید با استفاده از آن، به چاپ حداکثر 5000 برگ توسط دستگاه خود بپردازید. با خرید اصل این کارتریج تونر، شما می توانید باعث افزایش عمر دستگاه چاپگر خود شوید.

یکی از مشخصات کارتریج تونر سامسونگ MLT-D203L SAMSUNG مشکی، قابلیتی است، که کاربر و مشتری خروجی چاپ خود را بسیار دوست داشته و از آن متعجب خواهند شد، چرا که به چاپ ایجاد شده، این اطمینان را می دهد، که چاپی بسیار تمیز و یکدست بوده و به همین منظور هیچ کم و کاستی در حین استفاده از این کارتریج دیده نخواهد شد.

یکی از دلایلی که باعث افزایش سرعت چاپ می شود، خشک کردن سریچ جوهر اصلی کارتریج تونر سامسونگ، بوده و در نتیجه حاصل کارتان نقش هایی خواهد بود، که در برابر لکه ها مقاومت بالایی دارند.

کارتریج تونری، ایجاد شده تا تصاویری با کیفیت بالا و ثابت را در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهد. سامسونگ، با استفاده از این کارتریج تونر، توانسته به ضمانت کیفیت بالا و عملکرد صفحه نمایش خود بپردازد.

با این کارتریج منحصر به فرد سامسونگ، می توانید، به چاپ تصاویر واقعی و متن مشکی بپردازید، همچنین شما می توانید از این کارتریج تونر، استفاده کرده و از رنگ های غنی و سازگار لذت برده و مقاومت بسیار محکمی را نیز با این کارتریج تونر، می توانید داشته باشید، به نحوی که عکس ها و اسناد شما، تا سالها همچنان زیبا خواهند ماند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فوم رولر پرینتر

این کارتریج تونر در دستگاه های زیر قابل استفاده می باشد :

 نظراتSamsung ProXpress Printers: SL-M3320; SL-M3820; SL-M4020; M3370; M3870; M4070; M3320ND; M3820DW; M4020ND; M3370FD; M3870FW; M4070FR;

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =