نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی پرینتر لیزری سامسونگ  ML-1660

به دلیل ابعاد مناسب پرینتر لیزری سامسونگ ML-1660  کمترین میزان فضا از میز کاری تان گرفته می شود و به علت کیفیت بالای آن، توانسته یکی از بهترین محصولات میان رده ای و پایه ای سامسونگ در زمینه محصولات و لوازم اداری، به حساب می آید.

در ادامه این مطلب، به بررسی مشخصات فنی و ویژگی های پرینتر لیزری سامسونگ ML-1660  می پردازیم.

شناخت پرینتر لیزری سامسونگ ML-1660

سامسونگ، با تولید بسیاری از محصولات خود، و همچنین در این میدانِ رقابت، با ارائه محصولات اداری خود، که اعم از پرینترهایی با کیفیت بالا، می باشند، توانسته در میان رقیبان سربلند بیرون آید.

پرینتر لیزری سامسونگ ML-1660  کارایی بالایی داشته، که آن را به یکی از محصولات مناسب برای کسب و کار های کوچک و متوسط تبدیل کرده، که این به معنای آن است، که ظرفیت پرینتر مورد نظر، تمامی نیاز های کاربران را در محیط های کاری می تواند رفع نماید.

با پرینتر لیزری سامسونگML-1660  می توان عملیات چاپ، کپی اسناد و مدارک را انجام داد.

امکانات پرینتر لیزری سامسونگ ML-1660

شاید مهم ترین ویژگی این پرینتر لیزری، معرفی آن، به عنوان کوچکترین پرینتر لیزری در بازار باشد.

رنگ بندی محصول، توانسته کارایی آن را بالا ببرد و از لحاظ طراحی دکوراسیون داخلی، نیز به رفع نیاز ها و دغدغه های آن دسته از شرکت هایی بپردازد، که در ارتباط مستقیم با مشتریان می باشند.

دکمه خاموش و روشن شدن، بر روی این پرینتر قرار گرفته و کاربران می توانند، بعد از ۸ ثانیه که از روشن شدن دستگاه گذشت، به چاپ اولین برگ بپردازند.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر مناسب برای خانه

در مورد تعمیرات و نگهداری پرینتر لیزری سامسونگ ML-1660  می توان گفت که بسیار آسان می باشد و با توجه به ساختار آن کمترین میزان صدا را در محیط دارد.

وزن این دستگاه لیزری در حدود ۴.۵ کیلوگرم  می باشد، که در محیط های مختلف نیز قابل حمل می باشد.

از پرینتر لیزری ML-1160 برای کسب و کار های خانگی استفاده می شود

یکی از مهم ترین موارد، ظرفیت سینی کاغذ دستگاه است، که تا ۱۵۰ برگ را می تواند، در خود قرار دهد.

در شرکت ها و کسب و کار های کوچک و متوسط کابران می توانند این تعداد برگ را تا سایز  A4 در سینی ظرف قرار دهند.

پرینتر لیزری سامسونگ ML-1660 به پشتیبانی از جنس های مختلف کاغذ پرداخته و  به چاپ اسناد و متن ها با کیفیت بالایی بر روی انواع کاغذ ها می پردازد.

شاید نداشتن تغذیه خودکار، برای کسب و کارهایی که به کپی و یا چاپ متوالی تعداد بالا نیاز دارند، جزو ضعف دستگاه باشد. ولی کاربری و دوام بالای این دستگاه، در کنار کیفیت بی نظیر چاپ این نقص را می پوشاند.

برای اتصال به این پرینتر، پورت USB2.0 وجود دارد، که روی دستگاه دیده می شود، که با توجه به اینکه این دستگاه از انواع سیستم عامل ها پشتیبانی می کند، برای اتصال پرینتر لیزری سامسونگ ML-1660  به هر کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی هیچ مشکلی وجود نداشته و به راحتی می توانید، این پرینتر را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کرده و از آن استفاده نمایید.

امکانات چاپ و کپی پرینتر لیزری سامسونگML-1660

شاید مهم ترین موضوع بعد از قیمت اقتصادی و به صرفه بودن پرینتر لیزری سامسونگML-1660    کیفیت و سرعت بالای این محصول در چاپ و کپی اسناد و متن ها باشد، که در کنار مزایای دیگر آن، توانسته هر چه بیشتر کاربران، را به خود جذب نماید.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر Xpress M2020W سامسونگ

پشتیبانی پرینتر لیزری سامسونگML-1660  از چاپ سیاه و سفید می باشد و با توجه به نوع کارتریج که در داخل آن قرار دارد، می توان در زمینه چاپ کردن، از این پرینتر انتظار داشت که در هر دقیقه به چاپ ۱۶ برگ در سایز های مختلف، بپردازد.

در مقابل پرینتر های جدید و به روز این عدد زیاد نبوده و شاید، برای کسب و کار های بزرگ کارایی نداشته باشد، اما می تواند، برطرف کننده نیاز های شما در محیط خانگی یا کسب و کار های کوچک باشد.

کیفیت بالای محصول، مهم ترین ویژگی در چاپ می باشد، که با استفاده از رزولوشن dpi ۱۲۰۰ این امر اتفاق خواهد افتاد.

در این پرینتر، حافظه ۸ مگابایتی در نظر گرفته شده، تا در هنگام چاپ یا کپی، کارایی بالایی از آن را داشته باشیم.

شرکت سامسونگ، به صورت ماهیانه ۵۰۰۰ برگ را به عنوان ظرفیت اسمی چاپ و کپی در این محصول سامسونگ در نظر گرفته، که برای حفظ کارایی و دوام دستگاه، توصیه می شود، تا برای استفاده از این دستگاه، به مدت طولانی، استفاده خود را محدودتر کرده و بسیار کمتر از این تعداد، در ماه استفاده نمایید.

کارتریج تک رنگ مشکی MLT-D104S

کارتریج تک رنگ مشکی MLT-D104S برای پرینتر لیزری سامسونگ ML-1660  به کار برده شده است.

با این کارتریج اگر تعداد ۱۵۰۰ برگ، چاپ کردید، باید کارتریج دوباره شارژ شده و یا آن را تعویض نمود، که از طریق مراکز مجاز و معتبر این کار انجام شده و شارژ کارتریج را با تونر های اصلی انجام می دهند، تا کارتریج و پرینتر کارایی خود را حفظ کنند.

این مطلب را از دست ندهید   طرز کار پرینتر لیزری
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 15 =