نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در این مقاله از نمایندگی سامسونگ قصد داریم نشانه های خرابی فوم رولر پرینتر را به شما معرفی کنیم. فوم رولر یکی از قطعات مهم پرینتر است که معمولا از جنس لاستیک یا نمد است. این قطعه در مقایسه با سایر قطعات پرینتر کمتر دچار خرابی می شود. اما گاهی اوقات در اثر استفاده طولانی مدت فوم رولر پرینتر به تعویض نیاز پیدا می کند. در این شرایط باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهید.

بهتر است هنگام تعویض فوم رولر پرینتر تا حد ممکن بهترین نمونه آن را تهیه کنید.

خرابی فوم رولر پرینتر

ایجاد سایه روی کاغذ اولین نشانه خرابی فوم رولر پرینتر

معمولا نشانه های زیادی برای خرابی فوم رولر پرینتر وجود دارند که مهم ترین آن ها ایجاد سایه روی کاغذ است. وجود این سایه ها روی کاغذ نشانه این مطلب است که درام به دلیل خرابی فوم رولر به خوبی پاک نمی شود.

فوم رولر معمولا توانایی چاپ 25000 تا 35000 صفحه را داشته و بعد این تعداد باید تعویض شود. در ارتباط با فوم رولر باید بدانید اندازه استاندارد این قطعه متغیر و معمولا بین 10 تا 15 است.

تمیز کردن به موقع پرینتر

یکی از روش های مناسب و ایمن برای جلوگیری از خرابی فوم رولر تمیز کردن به موقع پرینتر است. در بسیاری از موارد به دلیل کثیف شدن بیش از اندازه فوم رولر سایه هایی روی کاغذ هنگام چاپ ایجاد می شود. برای تمیز کردن فوم رولر می توانید از یک پارچه نرم و بدون پرز استفاده کنید. پارچه مورد نظر را به یکی از محلول های پاک کننده آغشته کرده سپس چند بار روی قطعه کثیف به آرامی بکشید تا تمیز شود.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی سالم بودن پرینتر سامسونگ

نکات مهم هنگام تمیز کردن فوم رولر پرینتر

قبل تمیز کردن قطعه مورد نظر حتما مواظب باشید تا تونر روی آن قرار نداشته باشد. بعد تمیز کردن فوم رولر تا خشک شدن کامل آن صبر کرده و به هیچ عنوان قطعه خیس را داخل پرینتر قرار ندهید. زیرا ممکن است دستگاه شما با اتصال به برق به کلی از کار بیفتد.

شما می توانید برای سرویس پرینتر خود و رفع مشکلات مربوط به خرابی یا تعویض فوم رولر با کارشناسان ما در واحد فنی نمایندگی سامسونگ در ارتباط باشید. همراه همیشگی شما هستیم.

آیا می دانید: دلایل نشتی پرینتر سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =