نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مین برد پرینتر سامسونگ

برای افزایش سطح اطلاعات تخصصی شما در مورد  عملکرد مین برد، مشکلات و نحوه تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ، در ادامه مطالب به بررسی این موارد پرداخته ایم، که می تواند برای شما مفید بوده و از آن استفاده نمایید.

منظور از ظور از مین برد در پرینتر چیست؟

قبل از تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ، باید بدانید، که منظور از مین برد چیست و وظیفه آن در پرینتر چیست؟ در پاسخ این سوالات باید گفت که، مین برد، یکی از مهم ترین قطعات پرینتر، می باشد، که دارای وظیفه پردازش تمامی عملیات، توسط این دستگاه می باشد. به نحوی که پس از ورود اطلاعات به پرینتر، مین برد به تصمیم گیری پرداخته تا معلوم کند، که خروجی این اطلاعات چگونه باید باشد.

علاوه بر آن، در زمانی که چندین کاربر به استفاده از یک پرینتر نیازمند می باشند، برد اصلی یا همان مین برد، به پردازش درخواست هر یک از کاربران بصورت مجزا پرداخته و به راحتی می توان چنین حدس زد که زمانی که در این قطعه، ایرادی وجود داشته باشد، برای خروجی پرینتر چه مشکلاتی که پیش خواهد آمد. بنابر این در هنگام خرابی، باید فورا به تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ بپردازید.

چه زمانی باید مین برد پرینتر سامسونگ را تعویض نمود؟

متاسفانه ساختار مین برد پرینتر، به نحوی طراحی شده که امکان تعمیر آن در اغلب موارد، ممکن نیست، در نتیجه، برای حل مشکلات عملکردی دستگاه، بهترین راه تعویض کردنِ این قطعه مهم بوده، که این فرایند تعویض نمودنِ مین برد پرینتر سامسونگ، نیاز به تخصص بسیاری داشته و به دقت و مهارت ویژه ای نیاز دارد، به همین جهت برای فرایند تعویض مین برد، توصیه می کنیم آن را فقط به تعمیرکاران مجرب بسپارید و از قطعه اورجنیال، در دستگاه خود استفاده نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تضمین چاپ موبایلی ایمن در شرکت با پرینتر سامسونگ

مراحل زیر را برای تعویض مین برد پرینتر سامسونگ، اجرا نمایید:

  • پنل دسترسی پرینتر را باز کنید.
  • محافظ شیشه را باز کنید.
  • پیچ های بالا و پایین صفحه پرینتر را بردارید.
  • سیم های متصل به مادربرد، را حذف کنید.
  • مین برد آسیب دیده را از پرینتر، خارج نمایید.
  • مین برد جدید را در دستگاه بگذارید.
  • پیچ های صفحه، را ببندید.
  • محافظ شیشه پرینتر، را ببندید.
  • پنل دسترسی دستگاه، را ببندید.

باید توجه داشت، که برای تعویض مین برد، باید از دقت بالایی برخوردار باشید، چرا که هرگونه خطا در تعویض مین برد، سبب مشکلات جدی تری در تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ، خواهد شد.

مشکلات در تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ

یکی از خدماتی، که نمایندگی رسمی سامسونگ، آن را ارائه می دهد، تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ می باشد، که آن را در اختیار کاربران قرار داده است. این نمایندگی، علاوه بر آنکه به اهمیت و نقش مین برد در عملکرد پرینتر، احاطه کامل دارد، وظیفه تعمیرات این قطعه حساس را نیز به گروهی از تعمیرکاران مجرب و زبده خود می سپارد.

واحد تعمیرات این محصول دارای پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های روز دنیا، بوده، که همه تعمیرات آن، در سطحی تخصصی انجام می شوند، از مهم ترین مشکلاتی که بسیار حائز اهمیت بوده و در تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ، وجود دارد، سوختگی این قطعه می باشد. که ممکن است در اثر نوسانات جریان برق به وجود آید، که در این حالت، مین برد در عملکرد خود دچار مشکل شده و در نتیجه، در چاپ با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   جابجایی دستگاه کپی

از مشکل دیگر مین برد، می توان به خرابی آن، در اثر نوسانات شدید ولتاژ، اشاره کرد، که منجر به اختلال در عملکرد مین برد و در نتیجه، بروز تاخیر در فرایند پرینت می شود. البته خرابی درگاههای خروجی و ورودی پرینتر نیز می توانند، در عملکرد مین برد موثر می باشند.

آشنایی با واحد تعمیرات سامسونگ

برای اینکه کلیه مشکلات پرینتر تان برطرف شود و تعمیرات تخصصی این دستگاه، را انجام دهید، می توانید، با رجوع به واحد تعمیرات پرینتر سامسونگ، از جدیدترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تعمیری، در این واحد برخوردار شده و از تکنسین ها، در روند تعمیرات آن استفاده نمایید، که کلیه طی شدن این مراحل، توسط تعمیرکاران مجرب بوده، که می توانید، از صحت خدمات آن در این واحد، مطمئن باشید.

انجام تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ، در این واحد، تخصصی بوده و از آنجا که تعویض این قطعه در اغلب موارد مورد نیاز می باشد، در این نمایندگی، نیز با جایگزینی نمونه اورجینال مین برد پرینتر، کاربران را از بابت اصل بودن آن مطمئن ساخته است.

واحدهای تخصصی تعمیرات نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ، دارای خدمات گسترده و با کیفیتی، در طول سالها، بوده و بخاطر همین امر توانسته، در بین سایر مراکز خدماتی، به عنوان اولین انتخاب کاربران، باشد. این مرکز، از مجرب ترین کارکنان، در دو حوزه فروش و تعمیرات خود بهره گرفته و به افزایش سطح تخصصی خدمات خود، به شکل قابل توجهی پرداخته، که توانسته رضایت کاربران را به سوی خود جلب نماید.

ارائه اصلی ترین خدمات در نمایندگی سامسونگ، به کاربران می باشد، که این خدمات شامل: تولید واحدهای تخصصی تعمیرات برای هر محصول، گارانتی خدمات، فروشگاه های رسمی فروش سامسونگ، مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، و …، می باشند.

این مطلب را از دست ندهید   7 روش امنیت پرینتر شبکه سامسونگ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =