نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگام خرید پرینتر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ یک پرینتر مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ خرید پرینتر معمولا یکی از دغدغه های اصلی کاربران به حساب می آید. اغلب افراد به دلیل ناآگاهی نسبت به قابلیت های جدید چاپگرها، انتخاب نادرستی انجام داده و مجبور هستند هزینه های زیادی متحمل شوند. لذا در این مقاله از نمایندگی سامسونگ قصد داریم نکات و فاکتورهای مهم هنگام خرید پرینتر را به شما توضیح دهیم تا با دانستن این نکات بتوانید انتخاب عاقلانه تری داشته باشید.

خرید پرینتر

قیمت یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید پرینتر

این روزها با تغییر شرایط اقتصادی کشور، قیمت به یکی از فاکتورهای مهم و اساسی برای خرید پرینترها تبدیل شده است. بسیاری از افراد به خاطر مشکلات اقتصادی بودجه خاصی را برای خرید پرینتر در نظر گرفته یا به دلیل قیمت بالا از خرید این دستگاه ها منصرف می شوند. برای تصمیم گیری عاقلانه باید علاوه بر قیمت، روی فاکتورهای دیگر مانند کیفیت قطعات هم توجه ویژه ای داشته باشید.

4 نکته اساسی هنگام خرید پرینترهای سامسونگ

برای خرید چاپگرهای هوشمند باید چند نکته را در نظر بگیرید که در ادامه به طور کامل به شما توضیح داده می شوند:

سرعت موتور چاپگر

عدد سرعت موتور معمولا به صورت صفحه در دقیقه یا اصطلاحا ppm یا حروف در دقیقه یا اصطلاحا cpm یا تصویر در دقیقه (ipm) نشان داده می شوند. باید توجه کنید که سرعت چاپ بسته به پیچیدگی کار تغییر پیدا می کند.

معمولا چاپ تصاویر پیچیده یا چاپ روی هر 2 صفحه پرینتر سرعت آن را کند می کند. بنابراین باید هنگام خرید پرینترهای سامسونگ این نکته هم در نظر بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل کارتریج جوهر پرینتر سامسونگ

توجه به کیفیت چاپ هنگام خرید پرینتر

کیفیت چاپ در واقع همان نقطه هایی هستند که پرینتر در هر اینچ مربع از کاغذ چاپ می کند. عددهای کیفیت چاپ معمولا مضربی از 300 یا 360 هستند. هرچه کیفیت چاپ بالاتر باشد، تصاویر واضح تر و شفاف تر خواهند بود.

حافظه داخلی پرینتر

حافظه های داخلی پرینتر معمولا به صورت مگابایت یا کیلوبایت نشان داده می شوند. میزان حافظه داخلی به شما نشان می دهد پرینتر چه میزان از اطلاعات چاپ شده را می تواند در خود ذخیره کند. در این مورد حافظه های پرینترهای سامسونگ بر اساس توان و ظرفیت کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.

اگر حجم کاری پرینتر شما بالاست، به حافظه بیشتری نیاز داشته و باید فضای حافظه خود را بیشتر کنید.

تعداد صفحات چاپ شده در ماه

معمولا تعداد صفحات چاپ شده به صورت عدد نمایش داده می شوند. هنگام خرید باید به این نکات توجه کنید. حجم پرینتی که در یک ماه گرفته می شود باید پایین تر از استاندارد مدل پرینتر شما باشد همچنین در این حالت دوام و پایداری پرینتر شما هم بیشتر می شود.

دسترسی به شبکه

آخرین فاکتور مهم و اصلی که باید در خرید پرینتر به آن توجه کنید، دسترسی به شبکه است که باید از طریق بیسیم یا اتصال از طریق یو اس بی رخ دهد. مثلا اگر قصد داشته باشید که پرینتر را به کامپیوترهای مختلف وصل کنید، حتما باید به شبکه دسترسی داشته باشید.

از دیگر نکاتی که باید هنگام خرید پرینتر به آن توجه کنید، موارد زیر هستند:

  • هنگام خرید چاپگر حتما به مشخصات سینی ورودی کاغذ استاندارد و انتخابی دقت کنید.
  • سینی های چند منظوره یا ورودی های کاغذ پرینترتان را بررسی کنید.
  • پرینتر باید توانایی چاپ روی 2 طرف کاغذ را داشته باشد.
  • پورت های سیم کارت پرینتر همچنین سلات های کارت باید به درستی طراحی شده باشند.
  • پرینتر شما باید با سیستم عامل گوشی یا کامپیوتر شما همخوانی داشته باشد.
این مطلب را از دست ندهید   روش اتصال پرینتر به کامپیوتر

آیا می دانید: نحوه عیب یابی پرینتر وای فای سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =