نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی روش های محافظت از پرینتر در برابر هکرها

روش های محافظت از پرینتر/ همه مشاغل باید بدانند که هکرها از دستگاه هایی مانند پرینتر سامسونگ و تلفن برای نفوذ به شبکه های شرکتی استفاده می کنند. مایکروسافت اخیراً هشدار داده است که مهاجمان به دنبال حمله به پرینتر سامسونگ و دستگاه‌هایی هستند که با رمزهای عبور پیش‌فرض محافظت می‌شوند یا آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی را از دست داده‌اند. در واقع، سال گذشته یک گروه هکر روسی با نفوذ به پرینتر سامسونگی محافظت نشده و سپس دسترسی به اطلاعات حساس به سازمان‌های متعددی نفوذ کرد.

خبر خوب این است که اکثر تولیدکنندگان پرینتر سامسونگ امروزه ماشین‌های کلاس تجاری را با ویژگی‌های امنیتی نصب شده برای محافظت از شبکه‌های شما و جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز پرینتر سامسونگ شما می‌سازند. تنظیمات امنیتی را می‌توان توسط مدیر فناوری اطلاعات یا ارائه‌دهنده خدمات چاپ مدیریت‌شده (MPS) پیکربندی کرد تا اطمینان حاصل شود که فقط کاربران مجاز به پرینتر سامسونگی شما دسترسی دارند. در اینجا فقط برخی از ویژگی‌های امنیتی موجود در پرینتر سامسونگی کلاس سازمانی، دستگاه‌های کپی و دستگاه‌های چند منظوره وجود دارد که می‌توانند برای اطمینان از محافظت از سیستم‌های شما فعال شوند.

روش های محافظت از پرینتر

یک جعبه قفل دیجیتال

برخی از تولید کنندگان سخت افزارهای تخصصی را برای محافظت در برابر نفوذگران نصب کرده اند. به عنوان مثال، ماژول پلتفرم قابل اعتماد Canon (TPM) یک تراشه امنیتی است که در تمام مدل های imageRUNNER ADVANCE برای امنیت داده ها تعبیه شده است. TPM کلیدهای رمزنگاری امن را برای رمزگذاری و رمزگشایی اطلاعات محرمانه مانند رمزهای عبور ذخیره شده در دستگاه تولید می کند. این از نشت اطلاعات محرمانه جلوگیری می کند، زیرا کلید رمزگذاری برای بازیابی اطلاعات روی هارد دیسک در مکانی جداگانه ذخیره و کنترل می شود که توسط تراشه TPM مقاوم در برابر دستکاری محافظت می شود.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر رنگی سامسونگ CLP-300

سیستم‌های Canon imageRUNNER ADVANCE دارای ویژگی‌های امنیتی شبکه استاندارد اضافی هستند که در صورت فعال بودن، می‌توانند ارتباطات شبکه را به دستگاه محدود کرده و پورت‌های استفاده نشده را غیرفعال کنند تا هکرها نتوانند درب پشتی شبکه‌های رایانه شما را پیدا کنند. این سیستم‌ها حتی می‌توانند تمام ارتباطات به دستگاه و از آن را رمزگذاری کنند تا اطلاعات محرمانه شما هرگز در معرض هکرها قرار نگیرد. به طور خاص، گزینه Encrypted Secure Print از رمزگذاری 256 بیتی برای انتقال امن داده های چاپ به دستگاه استفاده می کند. حتی اگر یک هکر به شبکه شما نفوذ کند، ترافیک پرینتر سامسونگ شما امن خواهد بود.

به روز رسانی ها را دریافت کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، هکرها به دنبال دستگاه های متصل به یک شبکه هستند که با آخرین به روز رسانی های امنیتی و وصله های نرم افزاری به روز نشده اند. برای اطمینان از اینکه دستگاه‌های شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرند، پلتفرم فناوری همیشه فعلی Ricoh تضمین می‌کند که ویژگی‌ها، برنامه‌ها و ارتقاءهای جدید را مستقیماً در دستگاه خود نصب خواهید کرد. (GFC همچنین به‌روزرسانی‌های خودکار را برای همه دستگاه‌هایی که از مرکز فناوری و لجستیک خود (TLC) مدیریت می‌کنیم، ارائه می‌کند.)

برای یک سطح امنیتی بیشتر، برخی از دستگاه‌ها اکنون دارای یکپارچه‌سازی مدیریت رویداد اطلاعات امنیتی (SIEM) هستند که استفاده از پرینتر سامسونگ را در سیستم‌های نظارت امنیتی موجود برای شرکت‌ها آسان‌تر می‌کند. علاوه بر ادغام SIEM، پرینتر سامسونگ دارای ویژگی هایی هستند که در صورت تشخیص تغییرات غیرمجاز در نرم افزار دستگاه، به کاربران هشدار می دهند. این بدان معنی است که یک هکر نمی تواند بدافزار را نصب کند یا کد را روی دستگاه های شما تغییر دهد تا به شبکه شما دسترسی پیدا کند.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم چاپ اسناد توسط کامپیوتر

حالت های چاپ محرمانه

البته هک کردن یک شبکه تنها یکی از راه هایی است که می توان اطلاعات محرمانه شما را در معرض خطر قرار داد. بسیاری از پرینتر سامسونگی چندکاره مدرن اکنون دارای حالت‌های خاصی هستند که می‌توانند برای محافظت از صفحات چاپ شده شما در برابر چشم‌های کنجکاو فعال شوند. برای مثال، اگر اطلاعات حساسی را روی یک پرینتر سامسونگ Ricoh مشترک چاپ می‌کنید، می‌توانید از گزینه Locked Job برای جلوگیری از انتشار سند تا زمانی که در مقابل پرینتر سامسونگ ایستاده‌اید، استفاده کنید. برای تکمیل کار چاپ به یک رمز عبور نیاز است تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس دیگری به اشتباه سند شما را از پرینتر سامسونگ نمی گیرد. یک ارائه‌دهنده خدمات مدیریت‌شده می‌تواند این ویژگی را فعال کند یا حتی یک عملکرد تند کشیدن به انتشار را نصب کند تا کارهای چاپ فقط زمانی چاپ شوند که شخص مناسب نشان ID خود را بکشد یا از یک شماره پین ​​برای آزاد کردن کار استفاده کند.

اینها تنها برخی از ابزارهای امنیتی پیشرفته موجود در پرینتر سامسونگی کلاس تجاری و دستگاه های چند منظوره امروزی هستند. در محیط تهدید امروزی، این گزینه‌ها تضمین می‌کنند که هیچ‌کس نمی‌تواند سیستم‌های شما را هک کند و می‌توانید اسناد را به پرینتر سامسونگیی بفرستید که به طور ایمن ذخیره می‌شوند. علاوه بر این، اسناد را نمی‌توان توسط کاربر دیگری از پرینتر سامسونگ دریافت کرد و از اطلاعات محرمانه یا اختصاصی محافظت می‌کند. و با نصب امنیت شبکه و رمزگذاری، اسناد ذخیره شده در پرینتر سامسونگ قفل می شوند، بنابراین حتی در صورت سرقت هارد دیسک نمی توان اطلاعات را به خطر انداخت.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر سه کاره Xpress M2070W سامسونگ

توصیه می‌کنیم تنظیمات خط‌ مشی امنیتی باید در فواصل زمانی منظم بازرسی شوند و اعلان‌هایی تنظیم شوند تا در صورت ایجاد تغییرات به مدیران هشدار دهند. پس از ایجاد تنظیمات امنیتی، یک مدیر می‌تواند از ابزارهای مدیریت دستگاه برای صادر کردن آن‌ها در سایر دستگاه‌های ناوگان استفاده کند، و با صرف زمان و تلاش کم، تنظیمات امنیتی ثابتی را در سراسر سیستم ایجاد کند. اگر می‌خواهید درباره فعال کردن تنظیمات امنیتی پیشرفته برای ناوگان پرینتر سامسونگ خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، با کارشناسان چاپ در نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 13 =